Презентація " Творення й правопис дієслів наказового способу.Урок -похід у Карпати"

Про матеріал

Любите подорожувати? Тоді вам з нами. Милуйтесь природою рідних Карпат, долайте перешкоди( різнорівневі завдання ) на своєму шляху до вершини Говерли, черпайте сили та наснагу до подальших звершень. (Для учнів 7 класу під час вивчення морфології -наказового способу дієслів).

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Творення й правопис дієслів наказового способу

Номер слайду 2

Урок -похід у Карпати

Номер слайду 3

поглибити знання про способи творення й особливості правопису дієслів наказового способу; формувати вміння правильно визначати спосіб дієслова, розрізняти й доречно використовувати в мовленні дієслова наказового способу; удосконалювати культуру усного й писемного мовлення; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати почуття поваги, гордості за красу й велич Карпат. Завдання уроку

Номер слайду 4

1. Гірські стежки орфографії2. Бурхливі дієслівні потоки3. Водоспади особових закінчень4. Стрімкі скелі синтаксису5. Прірва суржику 6. Полонини творчості7. На Говерлу- до вершин майстерності Маршрут походу

Номер слайду 5

На високу, на Говерлу

Номер слайду 6

Ми підем в далекі гори

Номер слайду 7

Диктант- чарівник. Записати слова у дві колонки: І- з апострофом,ІІ-без апострофа:в..яз, п..юре, м..ята, різьб..яр,реп..ях, бур..як, п..ята, інтер..єр,св..яткову, м..ясоруб, хр..яскіт. Якщо правильно записані слова,то за останніми літерами складеться назва твору українського письменника ( “Захар Беркут”)Гірські плаї орфографії

Номер слайду 8

Синевир, кохай і вір

Номер слайду 9

Край Черемоша й Прута

Номер слайду 10

Виписати з речень дієслова , визначити їх спосіб. - А тепер, дiти, пiдведiть мене крихiточку! Я хотiв би ще перед вiдходом сказати дещо до громади, якiй я щиро служив весь свiй вiк. Ми побiдили нашим громадським ладом, нашою згодою. Уважайте добре на се! І нiяка ворожа сила не побiдить вас. Нехай живе мiж ними пам'ять так, як жива iскра не гасне в попелi. Прийде пора, iскра розгориться новим огнем!  Бурхливі дієслівні потоки

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ОДНИНАМНОЖИНА 1. МАЛЮЙМО, ЖИВІМО (ІМ) СЯДЬМО 2. МАЛЮЙ, ЖИВИ, СЯДЬМАЛЮЙТЕ, ЖИВІТЬ, СЯДЬТЕ 3. ХАЙ(НЕХАЙ) МАЛЮЄ, ЖИВЕ… ХАЙ (НЕХАЙ) МАЛЮЮТЬ, ЖИВУТЬ…НАКАЗОВИЙ СПОСІБ

Номер слайду 14

Шепіт Шипоту

Номер слайду 15

І. Утворити всі можливі форми наказового способу дієслів,виділити закінчення: вилазити, берегти, шанувати Водоспади особових закінчень

Номер слайду 16

ІІ. Поставити в 2 особі однини їсти ходити готувати робити працювати вчитися міркувати жити допомогти врятувати читати радіти піклуватися любити взяти

Номер слайду 17

До Довбуша

Номер слайду 18

(Не/ руйнувати) краси карпатських лісів. Стежину правди та відваги (віднайти).І (не/ганьбити ) пам'яті наших прадідів. Стрімкі скелі синтаксису

Номер слайду 19

м. Мостом,мостом на Ворохту

Номер слайду 20

ДАВАЙТЕ ЗРОБИМО-НЕПРАВИЛЬНО ЗРОБІМО -ПРАВИЛЬНОДавайте поговоримо по душам про любов. Дівчата,давайте заспіваємо коломийки. Давай розмовляти на чистій українській мові. Мостом через прірву суржику

Номер слайду 21

Я тобі на трембіті

Номер слайду 22

Гуцульська гражда

Номер слайду 23

На широкі полониниr

Номер слайду 24

І гурт Записати 3 настанови батьків перед походом у гори, використовуючи наказові дієслова Полонини творчості

Номер слайду 25

ІІ гурт Відновити прислів'я,визначити спосіб дієслова …….. до гори, а гора горою. Чесне діло ……… сміло! …… гоп, поки не перескочиш. Все …….., лиш мене …………….! Полонини творчості

Номер слайду 26

Банош- душа гуцульська рецепт крок за кроком. На 2 хороші порції баношу:взяти 1,5 склянки (200 г) кукурудзяної крупи дрібно меленої додати 500 г вершків або рідкої сметани. Зі сметани банош виходить кислуватий, якщо такий не смакує, обов'язково взяти вершкипосолитинарізати копчене сало покришити бринзу

Номер слайду 27

НАЗУСТРІЧ ЗНО

Номер слайду 28

НАЗУСТРІЧ ЗНО 3. У якому рядку правильно утворено форми наказового способу ?а) ходімте,пишемо, читайте;б) зроби,давайте підемо,боюся;в) підносься, їж, хай росте. 4. У якому рядку всі слова-діалектизми?а) ватра, пантрувати, мольфар;б) плай, стежка, дорога; в) сопілка, банош, гора. Відповіді: 1-б; 2-в; 3- в; 4-в; 5-а.

Номер слайду 29

На високій, на Говерлі

Номер слайду 30

дізнався …..навчився……поклав у наплічник….… На уроці я

Номер слайду 31

Вивчити с. 74 -75, повторити с. 68 Вправи 139 або 140 Міні- твір “Завітайте в Карпати” з дієсловами різних способів. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Номер слайду 32

Абисьтеся дочекали гаразду та й потіхи!” Дякую за увагу !

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Поліщук Віра Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дойчева Надія Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шитікова Світлана Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
12 серпня 2018
Переглядів
9152
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку