Презентація: "Вафельний напівфабрикат."

Про матеріал
В даній презентації чітко вказано тему, мету уроку, тип уроку, міжпредметні зв'язки, матеріально-технічне забезпечення, мотивація, актуалізація опорних знань, технологічні та інструкційні картки виробів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вафельний напівфабрикат. Приготування бездріжджового тіста та виробів з нього. Майстер в/н Сидорчук Юлія Павлівна

Номер слайду 2

МЕТА:

Номер слайду 3

Тип уроку: урок вивчення трудових прийомів та операцій. Міжпредметні зв’язки: Технологія приготування кондитерських виробів- тема: «Приготування бездріжджового тіста та виробів з нього» , Організація ПГХ – тема : «Організація робочих місць під час приготування вафельного тіста тіста»; Облік та калькуляція-тема: «Розрахунок сировини на визначену кількість виробів»; Санітарія і гігієна-тема: «Санітарні вимоги до приготування та реалізації харчових продуктів»; Охорона праці-тема: «Технічні вимоги безпеки праці під час експлуатації теплового обладнання».

Номер слайду 4

Матеріально-технічне забезпечення

Номер слайду 5

Вафлі— кондитерські вироби, що складаються з вафельних листів та начинки. В залежності від сорту, можуть містити в собі різні смакові добавки (молоко, горіхи, кава, какао). Випускаються неглазуровані і глазуровані. Назва «вафлі» в перекладі з німецької означає «стільники», це тому, що форма для випічки вафель була схожа на бджолині стільники. Предками сучасних вафель є середньовічні вафлі, які представляли собою дуже тонке хрустке печиво, виготовлене у вафельниці, що складалась з двох металевих тарілок, з'єднаних петлею. Кожна з тарілок кріпилася на довгій дерев'яній ручці. Вафельницю клали на вогонь і перевертали, щоб пропекти корж з обох сторін. Примітно, що на відміну від сучасних вафель, для виготовлення яких в основному використовується пшеничне борошно, їх середньовічні предки випікалися з вівса або ячменю. Мотивація навчальної діяльності

Номер слайду 6

Актуалізація опорних знань Гра „ Хто більше? ”Учням пропонується перерахувати на аркушах паперу терміни по вивченій темі. Через 3-4 хвилини учні припиняють записування слів. Потім зачитують записані слова. Запитання для усного опитування:1. Пригадайте технологічну послідовність приготування дріжджового тіста опарним способом з «виздобою»? 2. Яка особливість приготування кексу «Травневого»? 3. Який взаємозв'язок між температурою і тривалістю випікання кексів та їх масою? 4. Як готують бабу ромову, які вимоги до її якості?5. Технологія приготування кексу «Весняного».6. Особливості випікання кексів?7. Як підготувати форми для кексів?8. Яку помаду готують для баби ромової?9. Вимоги до якості кексів? 

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Запитання та завдання для повторення 1. У чому особливість приготування вафельного тіста? 2. Як змінюються властивості вафельного напівфабрикату залежно від вмісту цукру у тісті? 3. Яке обладнання використовують для випікання вафельного тіста? 4. Чи можна повторно використати виливи вафельного тіста, що утворюються під час випікання, і як саме? 5. Який асортимент виробів можна готувати з вафельного тіста? 6. З якого тіста готують вафельні трубочки і чим їх можна заповнювати? 7. Назвіть начинки, що використовуються для приготування вафельних перекладанців? 8. Які можливі недоліки вафельного тіста і чи можна їх усунути? 9. Історія виникнення вафель.10. Які є різновиди вафель?11. Як розрізняють вафлі?

pptx
Додано
27 лютого
Переглядів
301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку