Використання інтернет-ресурсів під час підготовки та проведення уроків зарубіжної літератури:- сервіси Google,-тест-форми,- канал You Tube,-музейний портал,-соціальні мережі,- QR-коди.
Номер слайду 2
Роботаучителя зарубіжної літератури Смілівського ліцею ЗЗСО імені Феодосія Сахна ХСРПасевиної Світлани Вікторівни
Номер слайду 3
Платформа Google Classroom. Можливості сервісу: Запрошувати учнів. Запрошувати педагогів спільно працювати у створеному класіРозміщувати загальну інформацію. Розміщувати дидактичний матеріал. Здійснювати опитування Призначати завдання Учень може: Приєднатися до класу. Переглядати навчальні матеріали. Переглядати завдання. Повідомлення на доопрацювання. Надсилання завдань повторно. Перегляд оцінки. Доступ : До камери. До пам'ятіДо облікових записів
Номер слайду 4
Платформа Moodle. Система має широкий спектр інструментів моніторингу навчальної діяльності учнів. Матеріал у різних формах: Текст Презентація. Відеоматеріал. Веб-сторінка. Сукупність веб-сторінок
Номер слайду 5
Хмарні сервіси (Office365, Google)Спільна робота учнів та вчителя. Можливості сервісів: Створення користувацького середовища. Усі інструменти безкоштовніНе потребує встановлення. Підтримується всіма операційними системами. Доступ до всіх інструментів з одного облікового запису Працювати колективно синхронно чи асинхронно. Разом з учнями редагувати, переглядати або коментувати документи. Контролювати процес роботи учнівІнтерактивної перевірки робіт учнів. Створення спільного сховища даних. Публікації робіт з правами обмеженого доступу. Швидко збирати та аналізувати інформацію. Створювати опитування, тести. Розробляти діаграми, схеми. Цілодобовий вільний доступ до матеріалів
Номер слайду 6
Додаток Teach Class manager. Розділи: Список учнівІнформація про відвідуванняІнформація про поведінку. Журнал для контролю успішностіДодаток = Віртуальний навчальний заклад. Можливості додатку: Створення кількох класів чи груп. Проведення занять у групах. Надсилати повідомлення усім учням чи батькам
Номер слайду 7
Google форми. Можливості форм: Розробка тестів чи опитувань. Аналіз обізнаності учнів. Аналіз власної роботи. Анкети, тести, опитування
Номер слайду 8
Віртуальна інтерактивна дошка Padlethttp://padlet.com. Можливості використання: Майданчик для групової роботи. Для проведення «мозкового штурму»Узагальнення та систематизації знань. РефлексіїРозміщення навчальної інформації, практичних занять. Для організації спільного онлайн виконання д/з. Для розміщення ідей проектів та їхнє онлайн обговорення. Як інструмент організації спільної діяльності учнів.
Номер слайду 9
Додаток Google Presentations Можна працювати з файлами на пристроях Android. Можливості додатку: Створення та редагування презентацій. Відкриття доступу до них Робота над презентацією одночасно з іншими користувачами. Робота в режимі офлайн. Коментування та відповіді на них. Створення нових слайдів, зміна їх місцями, форматування тексту і т.д.
Номер слайду 10
Платформа Kahoot. Вікторини, тести, дидактичні ігри. Учні можуть: Виконувати завдання на будь-якому пристрої, що має доступ до інтернету. Встановити додаток та зареєструватися. Вчитель може: Використовувати сервіс для перевірки знань учнів. Прикріпити до завдань світлини та відео фрагменти. Виставити бали за точність та швидкість виконання Створювати нові вікторини чи тести. Дублювати або редагувати тести
Номер слайду 11
Платформа Learning. Apps.orgІнтерактивні вправи. Можливості платформи: Конструювати інтерактивні вправи із різних галузей для різних вікових аудиторій. Створити набір класів у власному аккаунтіВикладати вправи та завдання для дітей. Ввести дані про учнів
Номер слайду 12
Спільнота Classtime та Classtime Преміум. Можливості спільнот: Проведення вебінарів для професійного розвитку. Практичні приклади та поради щодо використання. Форма: http: forms.gle/bv. EVtv44sva. MHdoc8 Сценарії використання: https:bit.ly/39 Kz. By. S
Номер слайду 13
Сервіс Zoom. Онлайн конференції , відеозв'язок Можливості сервісу: Організація спільних чатів. Онлайн-конференціїЗапис звернень та розмов. Демонстрація матеріалів на робочому столі ПКНеобмежена кількість конференцій. Планування та запрошення учасників заздалегідь. Сервіс працює однаково добре на всіх гаджетах: ПК, смартфоні, планшеті.
Номер слайду 14
Сервіс Ding Talk. Відеозв'язок та дистанційне навчання. Можливості сервісу: Повністю безкоштовний. Письмове спілкування в особистому чи груповому чатіСтворення завдань у чатіДодавання файлів із ПК чи безпосереднє створення. Завдання доступні для всіх учасників чату. Відеодзвінки –особисті або групові
Номер слайду 15
Відео-канал You Tube. Демонстрація відеороликів: Про цікаві факти із життя та творчості письменників. Характеристика розвитку певної доби Відеоуроки. Екскурсії художні або окремих блогерів
Номер слайду 16
Музейний порталhttp://museum-portal.com/php/index.php?l=ua. Можливості порталу: Віртуальні екскурсіїОзнайомлення із експонатами у тривимірному зображенніОнлайн екскурсії Опис окремо експонатів
Номер слайду 17
Соціальні мережі:- Instagram- Facebook- Twitter- Viber. Можливості: Обмін інформацією. Створення груп. Прикріплення матеріалів для вивчення (ілюстрації, презентації, аудіозаписи, відеозаписи, документи, фотографії)Розробка опитувань. Створення навчальних сторіс. Чат (онлайн або запис)-відеозв'язок
Номер слайду 18
QR-код. Кодування інформаціїГенератор QR–кодів: http://qrcoder.org Можливості: Створення завдань для засвоєння нових знань. Створення завдань для закріплення матеріалу. Для актуалізації опорних знань
Номер слайду 19
Висновки: досягнення загальних освітніх завданьформування компетенційпідвищення рівня зацікавленостірозвиток соціальних та психологічних якостей учнівздатність працювати в колективістворення сприятливої для навчання атмосфери