Презентація " Використання стратегії критичного мислення "Джигсоу 1" на уроці читання"

Про матеріал
Джигсоу – І («Мозаїка») Комунікативну, соціальну, інформаційну компетентність формуємо, застосовуючи технологію «Джигсоу-1». Комунікативна компетентність – формування культури усного мовлення як засобу вільного спілкування та самовираження. Соціальна компетентність – робота в групах (постійних та експертних), узгодження та порозуміння думок в групі. Інформаційна – опрацювання інформації на підставі аналізу, синтезу, узагальнення; діалог як засіб отримання інформації один від одного. 1. Учні класу об’єднуються у постійні групи (кількість груп залежить від кількості частин тексту). 2. Текст поділяється учителем на логічно завершені частини. 3. Кожна частина тексту вивчатиметься експертною групою, яка формується за однаковими номерами, за кольоровими картками членів постійних груп. Експерти вивчають свою частину тексту, готуються донести її зміст до своїх товаришів у постійній групі. 4. Повернення до своїх груп для викладання контролю. Учні мають засвоїти матеріал у цілому. 5. Індивідуальна та групова звітність.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Стратегія «ДЖИГСОУ – 1» (Мозаїка)

Номер слайду 2

Алгоритм роботи за стратегігею « Джигсоу»Крок 1 Крок 2 Крок 3 Розділіть текст на 4 логічно завершені частини. Поділіть учнів на групи по чотири. Наголосіть,що ви створили так звані «домашні» групи. Крок 4 Попросіть учнів «домашньої» групи розділитися за номерами від 1 до 4 та запам’ятати свій номер. Крок 5 Роздайте учням фрагменти з текстом

Номер слайду 3

Крок 6 Поясніть дітям, що спочатку вони будуть читати у групі учнів з таким самим номером. Крок 7 Створіть « експертну» групу. Крок 8 Дайте учням завдання прочитати частину тексту в « експертних» групах,визначити основні думки,ключові слова. Крок 9 Після завершення обговорення частини тексту в « експертних» групах,попросіть учнів повернутися в «домашні» групи. Крок 10 Перевірте , як учні зрозуміли зміст тексту

Номер слайду 4

Пам’ятка для роботи «експертної» групи. Експертна картка. Прочитайте свою частину тексту. Про що ви прочитали?Назвіть одним чи двома словами і т.д.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Перша група вивчає І частину тексту «Не минуло й тижня … … й подався копати черви». Друга група вивчає ІІ частину: «Десь так надвечір… … а тоді заснув теж». Третя група вивчає ІІІ частину тексту: «А назавтра,по сніданку… … тільки людям заважаєш». Четверта група вивчає ІV частину тексту: «Митько посидів… … і посміхається».

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Ярослав Стельмах « Ловись, рибко!»Запитання до тексту кожній групі( відповідно до поділу тексту на частини вчителем)1 група Де відбуваються події?Чому хлопці вирішили рибалити?Яка вудочка дісталась Славкові?Як ви думаєте,хто справжній рибалка?2група Яка ідея була в Митька?Кого зустріли Славко і Митько біля річки?Для чого хлопці кидали приманки?Чи це чесно?3 група Що будо вранці?До яких місць попрямували хлопці?Що взяв Славко на рибалку?Чому всі проганяли Славка?4 група Чи зловили хлопці рибу?То чому ж вона не ловилася?Кого і як упіймав Славко?То хто переміг у конкурсі?

Номер слайду 11

Номер слайду 12

1. Сьогодні після … ми підемо на річку. а) обіду б) вечері в)сніданку2. Набрали повні кишені … а) круп б) картоплі в) хліба 3. А хвилин за … після відбою… а) 20 б) 15 в) 304. Він ще довго … а) гомонів б) бурмотів в) шепотів. ТЕСТ

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Ро. ВИСНОВКИСамостійне та глибоке вивчення матеріалу. Розвиток творчого потенціалу особистості учня. Чітке вираження власної думки. Вміння слухати і чути один одного. Розвиток критичного мислення,комунікабельність

Номер слайду 15

pptx
Додано
16 листопада 2021
Переглядів
681
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку