Тематична діагностувальна робота. Усний переказ. 3 клас

Про матеріал
Тематична діагностувальна роботаз теми «Із джерел народної мудрості» з літературного читання 3 клас. Робота містить завдання з вивченого розділу та завдання для перевірки навичок усного переказу прочитаного тексту, самооцінювання та бланк оцінювання роботи.
Перегляд файлу

Тематична діагностувальна робота. Усний переказ.

Літературне читання 3 клас

Дата___________________

 

Прізвище, ім’я__________________________________

 

Тематична діагностувальна робота

з теми «Із джерел народної мудрості»  В-1

1. Утвори пару, з’єднай лінією

Казка – це …                                                … опис предметів, які треба вгадати.

 

Загадка – це ….                                            … . короткі влучні вислови

 

Прислів’я – це…                                          …. твір про вигадані події.

 

2.Продовж прислів’я.

 

Хто багато читає, ___________________________________________________

 

Умій сказати, _______________________________________________________

 

3.Підкресли слова, що є відповіддю на запитання

 

Які чарівні речі допомогли Світанку перемогти змія?

 

Орел, жива вода,  стріли і лук,  чарівний меч, камінь, намисто.

 

 

 

 

 2.Усний переказ

1).Прочитай текст.

                                                              Живе листя

        У гущавині лісу я набрав повний мішок сухого листя. Йду і милуюся гарною погодою, дихаю свіжим повітрям. Раптом чую — листки в мішку шелестятü. Я сідаю на пенüок і слухаю. Листки тріщатü, і начебто в них хтосü фиркає, сопе.

        Мене зацікавило: «Що за дивна ноша у мішку?» Розв’язую його. І раптом з мішка вибігає їжак та й навтіки.

       Відомо, що їжаки влаштовують з листя гнізда, ховаються в них і сплять до весни. Ось їжак і зробив собі таку постіль. А я його потривожив.

                                                                     За Георгієм Скребицьким

 

2. Дай відповіді на запитання.

 

1) Що збирав оповідач у лісі?

2) На що він звернув увагу?

 3) Хто ж був у мішку?

4) Чому їжак потрапив до мішка?

 

3. Прочитай слова та розподіли їх по абзацах тексту

 Гущавина,  начебто, влаштовують, милуюся, навтіки.

 Скільки абзаців у цьому тексті?

 Про що йдеться у кожному абзаці?

 

 4. Усно перекажи текст за планом. Дай ім’я оповідачеві.

 

                          План

1. Мішок сухого листя.

2. Дивні звуки.

3. Їжачок.

 

 

 

 

Оцініть свою роботу

Результат

 

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

Самоаналіз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична діагностувальна робота. Усний переказ.

Літературне читання 3 клас

Дата___________________

 

Прізвище, ім’я__________________________________

Тематична діагностувальна робота

з теми «Із джерел народної мудрості»  В-2

1. Утвори пару, з’єднай лінією

Казка – це …                                                … опис предметів, які треба вгадати.

 

Загадка – це ….                                            … . короткі влучні вислови

 

Прислів’я – це…                                          …. твір про вигадані події.

 

2.Продовж прислів’я.

 

Хто багато читає, ___________________________________________________

 

Умій сказати, _______________________________________________________

 

3.Підкресли слова, що є відповіддю на запитання

 

Які чарівні речі допомогли Світанку перемогти змія?

 

Орел, жива вода,  стріли і лук,  чарівний меч, камінь, намисто.

 

 2.Усний переказ

1).Прочитай текст.

ХИТРИЙ ХОМКА

Купила бабуся внукам хом'яка. Біленький, тепленький, з червоними очицями. Ротик — наче бантик. І такий уже спритний! Діти назвали його Хомкою.

Взялися хлоп'ята годувати Хомку. Гриз він сухарі, морквину, бурячок. Щоки в нього роздулися. З'їв усе і кудись зник. Так було кілька разів.

Одного разу Толик хотів узувати свої гумові чобітки. А там чималий запас їжі. Замість нірки Хомка чобіток пристосував.

(62 сл.) (За А.Бондарчуком.)

2. Дай відповіді на запитання.

 

1) Кого купила бабуся внукам?

2) Які очі були у хом’яка?

 3) На що схожий ротик?

4) Як діти назвали хом’яка?

 5) Що гриз Хомка?

6) Що знайшов Толик у своїх гумових чобітках?

 

  3. Прочитай слова та розподіли їх по абзацах тексту

 

Хом’як, спритний, взялися годувати, роздулися, узувати, чималий

 

Скільки абзаців у цьому тексті?

Про що йдеться у кожному абзаці?

 

4.Віднови план та перекажи прочитаний текст

 

План переказу

___Хлоп’ята годували Хомку.

___Бабуся купила хом’ячка.

___Гумові чобітки.

 

 

Оцініть свою роботу

Результат

 

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

Самоаналіз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична діагностувальна робота. Усний переказ.

Літературне читання 3 клас

Дата___________________

 

Прізвище, ім’я__________________________________

Тематична діагностувальна робота

з теми «Із джерел народної мудрості»  В-3

1. Утвори пару, з’єднай лінією

Казка – це …                                                … опис предметів, які треба вгадати.

 

Загадка – це ….                                            … . короткі влучні вислови

 

Прислів’я – це…                                          …. твір про вигадані події.

 

2.Продовж прислів’я.

 

Хто багато читає, ___________________________________________________

 

Умій сказати, _______________________________________________________

 

3.Підкресли слова, що є відповіддю на запитання

 

Які чарівні речі допомогли Світанку перемогти змія?

 

Орел, жива вода,  стріли і лук,  чарівний меч, камінь, намисто.

 

 2.Усний переказ

1).Прочитай текст.

 

Як котові соромно стало

  Вийшов кіт на поріг. Мружиться від  сонечка. Раптом  чує – горобці зацвірінькали. Принишк кіт, насторожився.  Тихенько почав пробиратися до паркана.

  Підповз аж до паркана та як стрибне. Хотів горобця  схопити. А горобчик – пурх та й утік. Кіт перелетів через  паркан та в калюжу й упав. Вискочив мокрий, брудний.

  Іде кіт додому. Соромно йому. А горобці позліталися з  подвір’я, літають над невдахою й цвірінькають. То  вони сміються з кота.

 

 

 

 

2. Дай відповіді на запитання.

 

1) Хто вийшов на поріг?

2) Що почув кіт?

 3) Як кіт почав пробиратися до паркана?

4) Що хотів зробити кіт?

 5) Що сталося з котом, коли він стрибнув за горобцем?

6) Соромно чи весело було котові?

7) Хто сміявся з кота?

 

 3. Прочитай слова та розподіли їх по абзацах тексту

 

Мружиться, зацвірінькали, принишк, паркан, калюжа, невдаха

Скільки абзаців у цьому тексті?

Про що йдеться у кожному абзаці?

 

 

4.Віднови план та перекажи прочитаний текст

                                     План

 

___ Кіт упав у калюжу.

 

___ Зацвірінькали горобці.

 

___ Соромно невдасі.

 

 

Оцініть свою роботу

Результат

 

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

Самоаналіз

 

 

 

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання

діагностувальної роботи № 2 «Усний переказ прочитаного твору»

з літературного читання

учня/учениці 3 класу

Прізвище, ім’я учня___________________________________

 

№ з/п

Очікувані результати навчання

Індекс

Номер завдання

% / Рівень досягнень (В Д С П)

1.

 Самостійно читає

 

[3 МОВ 2,1]

[3 МОВ 2,5]

1

 

2.

Відповідає на запитання щодо прочитаного твору

 

[3 МОВ 2,2]

 [3 МОВ 2,4]

2

 

3.

Самостійно визначає послідовність подій у творі

 

[3 МОВ 2,2]

 [3 МОВ 2,4]

3

 

4.

Користується планом і малюнками для переказу прочитаного

 

[3 МОВ 2,2]

 

4

 

5.

Самостійно переказує текст

 

[3 МОВ 2,7]

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Неверова Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
22 листопада 2021
Переглядів
21465
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку