Тематична діагностувальна робота. Усний переказ.
Літературне читання 3 клас
Дата___________________
Прізвище, ім’я__________________________________
Тематична діагностувальна робота
з теми «Із джерел народної мудрості» В-1
1. Утвори пару, з’єднай лінією
Казка – це … … опис предметів, які треба вгадати.
Загадка – це …. … . короткі влучні вислови
Прислів’я – це… …. твір про вигадані події.
2.Продовж прислів’я.
Хто багато читає, ___________________________________________________
Умій сказати, _______________________________________________________
3.Підкресли слова, що є відповіддю на запитання
Які чарівні речі допомогли Світанку перемогти змія?
Орел, жива вода, стріли і лук, чарівний меч, камінь, намисто.
2.Усний переказ
1).Прочитай текст.
Живе листя
У гущавині лісу я набрав повний мішок сухого листя. Йду і милуюся гарною погодою, дихаю свіжим повітрям. Раптом чую — листки в мішку шелестятü. Я сідаю на пенüок і слухаю. Листки тріщатü, і начебто в них хтосü фиркає, сопе.
Мене зацікавило: «Що за дивна ноша у мішку?» Розв’язую його. І раптом з мішка вибігає їжак та й навтіки.
Відомо, що їжаки влаштовують з листя гнізда, ховаються в них і сплять до весни. Ось їжак і зробив собі таку постіль. А я його потривожив.
За Георгієм Скребицьким
2. Дай відповіді на запитання.
1) Що збирав оповідач у лісі?
2) На що він звернув увагу?
3) Хто ж був у мішку?
4) Чому їжак потрапив до мішка?
3. Прочитай слова та розподіли їх по абзацах тексту
Гущавина, начебто, влаштовують, милуюся, навтіки.
Скільки абзаців у цьому тексті?
Про що йдеться у кожному абзаці?
4. Усно перекажи текст за планом. Дай ім’я оповідачеві.
План
1. Мішок сухого листя.
2. Дивні звуки.
3. Їжачок.
Оцініть свою роботу
Результат
|
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Самоаналіз
|
|
|
|
Тематична діагностувальна робота. Усний переказ.
Літературне читання 3 клас
Дата___________________
Прізвище, ім’я__________________________________
Тематична діагностувальна робота
з теми «Із джерел народної мудрості» В-2
1. Утвори пару, з’єднай лінією
Казка – це … … опис предметів, які треба вгадати.
Загадка – це …. … . короткі влучні вислови
Прислів’я – це… …. твір про вигадані події.
2.Продовж прислів’я.
Хто багато читає, ___________________________________________________
Умій сказати, _______________________________________________________
3.Підкресли слова, що є відповіддю на запитання
Які чарівні речі допомогли Світанку перемогти змія?
Орел, жива вода, стріли і лук, чарівний меч, камінь, намисто.
2.Усний переказ
1).Прочитай текст.
ХИТРИЙ ХОМКА
Купила бабуся внукам хом'яка. Біленький, тепленький, з червоними очицями. Ротик — наче бантик. І такий уже спритний! Діти назвали його Хомкою.
Взялися хлоп'ята годувати Хомку. Гриз він сухарі, морквину, бурячок. Щоки в нього роздулися. З'їв усе і кудись зник. Так було кілька разів.
Одного разу Толик хотів узувати свої гумові чобітки. А там чималий запас їжі. Замість нірки Хомка чобіток пристосував.
(62 сл.) (За А.Бондарчуком.)
2. Дай відповіді на запитання.
1) Кого купила бабуся внукам?
2) Які очі були у хом’яка?
3) На що схожий ротик?
4) Як діти назвали хом’яка?
5) Що гриз Хомка?
6) Що знайшов Толик у своїх гумових чобітках?
3. Прочитай слова та розподіли їх по абзацах тексту
Хом’як, спритний, взялися годувати, роздулися, узувати, чималий
Скільки абзаців у цьому тексті?
Про що йдеться у кожному абзаці?
4.Віднови план та перекажи прочитаний текст
План переказу
___Хлоп’ята годували Хомку.
___Бабуся купила хом’ячка.
___Гумові чобітки.
Оцініть свою роботу
Результат
|
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Самоаналіз
|
|
|
|
Тематична діагностувальна робота. Усний переказ.
Літературне читання 3 клас
Дата___________________
Прізвище, ім’я__________________________________
Тематична діагностувальна робота
з теми «Із джерел народної мудрості» В-3
1. Утвори пару, з’єднай лінією
Казка – це … … опис предметів, які треба вгадати.
Загадка – це …. … . короткі влучні вислови
Прислів’я – це… …. твір про вигадані події.
2.Продовж прислів’я.
Хто багато читає, ___________________________________________________
Умій сказати, _______________________________________________________
3.Підкресли слова, що є відповіддю на запитання
Які чарівні речі допомогли Світанку перемогти змія?
Орел, жива вода, стріли і лук, чарівний меч, камінь, намисто.
2.Усний переказ
1).Прочитай текст.
Як котові соромно стало
Вийшов кіт на поріг. Мружиться від сонечка. Раптом чує – горобці зацвірінькали. Принишк кіт, насторожився. Тихенько почав пробиратися до паркана.
Підповз аж до паркана та як стрибне. Хотів горобця схопити. А горобчик – пурх та й утік. Кіт перелетів через паркан та в калюжу й упав. Вискочив мокрий, брудний.
Іде кіт додому. Соромно йому. А горобці позліталися з подвір’я, літають над невдахою й цвірінькають. То вони сміються з кота.
2. Дай відповіді на запитання.
1) Хто вийшов на поріг?
2) Що почув кіт?
3) Як кіт почав пробиратися до паркана?
4) Що хотів зробити кіт?
5) Що сталося з котом, коли він стрибнув за горобцем?
6) Соромно чи весело було котові?
7) Хто сміявся з кота?
3. Прочитай слова та розподіли їх по абзацах тексту
Мружиться, зацвірінькали, принишк, паркан, калюжа, невдаха
Скільки абзаців у цьому тексті?
Про що йдеться у кожному абзаці?
4.Віднови план та перекажи прочитаний текст
План
___ Кіт упав у калюжу.
___ Зацвірінькали горобці.
___ Соромно невдасі.
Оцініть свою роботу
Результат
|
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Самоаналіз
|
|
|
|
Бланк оцінювання
діагностувальної роботи № 2 «Усний переказ прочитаного твору»
з літературного читання
учня/учениці 3 класу
Прізвище, ім’я учня___________________________________
№ з/п |
Очікувані результати навчання |
Індекс |
Номер завдання |
% / Рівень досягнень (В Д С П) |
1. |
Самостійно читає
|
[3 МОВ 2,1] [3 МОВ 2,5] |
1 |
|
2. |
Відповідає на запитання щодо прочитаного твору
|
[3 МОВ 2,2] [3 МОВ 2,4] |
2 |
|
3. |
Самостійно визначає послідовність подій у творі
|
[3 МОВ 2,2] [3 МОВ 2,4] |
3 |
|
4. |
Користується планом і малюнками для переказу прочитаного
|
[3 МОВ 2,2]
|
4 |
|
5. |
Самостійно переказує текст
|
[3 МОВ 2,7]
|
|
|