Відкриваємо таємниці шкільного подвір’я. Підручник с. 28
https://youtu.be/d7 Yz. Jar946s
Гра “Кольоровий вірш”Все довкола — наче казка,Помандруймо нею,Назбираймо фарб!Зі струмочка зачерпнемо синьої,У трави і в клена візьмемо зелену,У світанку попросимо рожевої,У калини — червоної,У проміння ранкового сонця — жовтої,А решту барв візьмемо у веселки!І всім людям щедро роздамо!
Органи чуття. На ніч два віконця самі зачиняються,А зі сходом сонця самі відчиняються. Очі — орган зору.
Органи чуття. Самі мовчать, а нам допомагають почути тих,хто розмовляє й весело співає. Вуха — орган слуху.
Органи чуття. Сопе, хропе, а часом чхає,Сюди-туди зазирає. На морозі не змерзає,Хоч одежини не має. Ніс — орган нюху.
Органи чуття. Завжди в роті, а не проковтнеш. Якби його не мав, нічого б не сказав. Язик — це орган смаку.
Органи чуття. Все тіло наше облягає,Та рухатись не заважає.І в людини, і у звіра. Захищає тіло…Шкіра — орган дотику. Відео
https://youtu.be/ks. CKKk. S48u. Q
Працюємо в зошитіС. 34
ОГРАН СЛУХУОГРАН ЗОРУОГРАН НЮХУОГРАН СМАКУОГРАН ДОТИКУ
Працюємо в зошитіС. 35
Презентацію підготувала Савченко Тетяна Володимирівна, вчитель початкових класів КЗ «Ліцей № 4 «Орій» Світловодської місцевої ради» Кіровоградської областіВикористані джерелаhttps://svitdovkola.org/1/lessons/4.2 https://svitdovkola.org/metodic/ik1/4
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект