Ознайомить дітей із новим літературним жанром - «байкою», розширить знання про життя і творчість Л. Глібова, розвине способи і види читання байки, навчить передавати в інтонації характери дійових персонажів, удосконалить вміння читати діалоги;
Розвине образність мовлення, уміння визначати повчальний висновок, висловлювати оцінні судження морального змісту щодо прочитаного; Виховає в дітей товариськість, допитливість, любов до праці.
У густому-прегустому_____, де майже ніколи не появлялися_______, жило поміж корінням дерев ______ дерев’яних чоловічків. Весь свій вік – а жили вони дуже _____ - чоловічки оті нічого ________, бо їм не треба було ______ , _______ , ані зодягатися. Літературні казки – це казки, які мають автора. лісі люди плем’я довго не робили ні їсти ні пити
Народився Л.Глібов у с. Веселий Поділ на Полтавщині 5 березня 1827р. Його батьки були добрими, освіченими, культурними людьми. У дитинстві Льолик, як усі його звали, був веселим і жвавим. Йому подобалося усе красиве, але найбільше він любив доглядати за квітами. Коли настав час здобувати освіту в гімназії, тринадцятирічний хлопець так засумував за рідною домівкою,що всю тугу вилив у своєму першому вірші “Сон”. Л.Глібов працював учителем історії та геогра- фії. Втративши зір , він продовжував писати під лінійку з лупою. Залишив великий доробок: байки, віршовані загадки і казки, акровірші, жарти.
ЛЕБІДЬ – гарний білосніжний птах, який живе переважно на воді, може жити і на суші. Перелітній птах. ЩУКА – хижа риба, живе у глибоких річках, озерах, живиться дрібною рибою, велика риба за розміром і масою. РАК – тварина, яка живе в ставках, річках, любить чисту і прозору воду, замулені заглибини біля берегів, незвично пересувається з одного місця на друге – «задом наперед».