Ранкова зустріч "Моя мама найкраща"

Про матеріал
Мета. Створити сприятливі умови для формування колективу, вчити правильно вітатися; налаштувати на подальшу роботу; забезпечити соціалізацію дитини; вчити співпрацювати, довіряти та піклуватися про інших, формулювати та висловлювати думки, прислухатися до інших, поважати їх; сприяти закріплення вивченого матеріалу з рідної мови, читання, математики, природознавства у невимушених умовах; розвивати та збагачувати зв’язне мовлення, логічне мислення, увагу, уяву; виховувати любов і повагу до рідної матусі.
Перегляд файлу

Тема. Моя мама – найкраща. ( 2 клас)

Мета. Створити сприятливі умови для формування колективу, вчити

           правильно    вітатися; налаштувати на   подальшу   роботу;

 забезпечити   соціалізацію дитини;   вчити  співпрацювати,  довіряти 

та  піклуватися  про   інших, формулювати та висловлювати думки,

прислухатися до інших, поважати   їх;  сприяти закріплення  вивченого 

матеріалу  з рідної  мови, читання,  математики,  природознавства 

у  невимушених  умовах;  розвивати  та  збагачувати зв’язне мовлення,

логічне мислення, увагу, уяву; виховувати любов і повагу до рідної  

матусі.

Обладнання. Макет сонечка, запис голосів мам, картки-квіточки, плакат  

                       «Моя  мама – найкраща».

Хід зустрічі

І. Організаційна хвилинка.

Діти стають в коло, промовляють слова:

Хлопчики й дівчатка,

В коло всі ставаймо!

І ранкову зустріч

   Швидше починаймо!

ІІ. Привітання.

1. Вітання вчителя.

- Доброго ранку, любі діти! Приємно бачити, що ви усміхаєтесь і заповнюєте усмішками весь клас. Я також рада вітати вас. Привітаймося ж один з одним.

2. Вітання дітей.

Учні хором промовляють вірш-вітання.

Доброго ранку! Доброго дня!

 Доброго вчора, сьогодні, щодня.

  Хай не змовкає  годинник на вежі,

  Хай буде все на землі як належить.

-  А зараз сядемо на наш чарівний килим і полетимо в Країну Знань.

ІІІ. Поліпшення настрою. Компліменти.

  •       Розкажіть, з яким настроєм ви прийшли сьогодні в школу?
  •       Що може поліпшити настрій?
  •       Так, створити хороший настрій нам допоможуть компліменти.

Діти обмінюються компліментами.

ІV. Хвилинка спостереження за погодою.

  1.   Робота з календарем природи.

-  Заглянуло сонечко у наше віконечко, проситься у клас. Пустимо його?

  •       http://zerniatko.files.wordpress.com/2011/04/images11.jpgДоторкнулося сонечко промінчиками ваших щічок, привіталося з вами і хоче щось запитати. (На макеті сонечка, на зворотному боці один черговий читає запитання, другий позначає календар природи):
  •       Який сьогодні день тижня?
  •       Яке число?
  •       Який зараз місяць?
  •       До якої пори року він належить?
  1.   – Що ви спостерігали, ідучи сьогодні в школу?

- Які зміни в природі замітили? (Діти діляться спостереженнями).

V.  Обмін інформацією.

Гра «Розумні чомучки».

  •       Зараз ми з вами перетворимось на «розумних чомучків» і подивимось, як ви навчилися розв’язувати вузлики запитань.
  1.   Я і Україна.
  •       Як називається наша країна?
  •       Якими словами можна замінити це слово?
  •       Яке головне місто України?
  •       Як його ще називають?
  •       В якому селищі ми живемо?
  •       Чому його так назвали?
  •       Яка найбільша річка України?
  1.   Українська мова.
  •       Скласти речення про нашу Батьківщину.
  1.   Читання.
  •       Загадки, прислів’я про весну.
  1.   Математика.
  •       Знайти значення виразу: 9 + 5 : 2 – 3 х  2 = ... (8).
  •       Яке це число?
  •       Назвати його сусідів.

Вчитель. – Молодці! Тепер можна знову перетворитися на учнів 2-А класу.

VІ. Складання діалогу «Моя мама – найкраща».

  1.   Бесіда про свято 8 Березня.
  •       Навесні є свято, яке починається з числа, яке ми знайшли. Що це за свято?
  •       Що ви знаєте про це свято?
  •       Як його святкують?
  •       Як святкували ви?
  •       Послухайте віршик. Про кого він?

Снилась мені ягідка,

Як мед, солоденька,

А то мене цілувала

Мама дорогенька.

Приснивсь мені вітерець,

Що пестив колосся,

А то моя мама

Гладила волосся.

  1.   «Крісло автора».

Діти сідають в крісло (стають на хвилинку авторами) і розповідають про своїх мам.

  1.   Діалог «Моя мама – найкраща!» за планом:
  1.   У кожної людини є мама.
  2. PE02285_  Волосся моєї мами.
  3.   Обличчя мами.
  4.   Мамині очі.
  5.   Ніс.
  6.   Вуста.
  7.   Руки.
  8.   Постава.
  9.   Моя мама – найкраща у світі!

VІІ. Гра «Впізнай голос своєї мами».

- Я бачу, що ви всі любите своїх мам. Вони теж вас дуже люблять і шлють вам свої привітання. Ви ж повинні впізнати голос своєї мами.

Увага! Вже прийшла пора –

                                                Чекає нас весела гра!

Звучить запис голосів мам. Діти стараються їх впізнати.

VІІІ. Щоденні новини.

Діти знайомляться з новинами дня які записані на дошці.

ІХ. Підсумок зустрічі.

  1.   – Про кого ж ми говорили сьогодні на ранковій зустрічі?
  2.   Підготовка до уроку.

 Гра «Знайди свою квіточку».

У кожної квітки колір свій,

І ти знайти її зумій!

Посередині кола розкладені квіточки, які перевернуті кольором до низу.

Діти беруть квіти і за кольорами діляться на групи, які працюватимуть на уроці. На кожній квітці є завдання для самостійної роботи. Ті, хто виконає завдання правильно, складають квіти у букет. Який букет буде кращий, повніший, то та група виграє.

Віршик-заклик до початку уроку:

Ось і все, дзвенить дзвінок.

В гості йде до нас урок!

 

docx
Додано
2 грудня 2021
Переглядів
696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку