Тема. Моя мама – найкраща. ( 2 клас)
Мета. Створити сприятливі умови для формування колективу, вчити
правильно вітатися; налаштувати на подальшу роботу;
забезпечити соціалізацію дитини; вчити співпрацювати, довіряти
та піклуватися про інших, формулювати та висловлювати думки,
прислухатися до інших, поважати їх; сприяти закріплення вивченого
матеріалу з рідної мови, читання, математики, природознавства
у невимушених умовах; розвивати та збагачувати зв’язне мовлення,
логічне мислення, увагу, уяву; виховувати любов і повагу до рідної
матусі.
Обладнання. Макет сонечка, запис голосів мам, картки-квіточки, плакат
«Моя мама – найкраща».
Хід зустрічі
І. Організаційна хвилинка.
Діти стають в коло, промовляють слова:
Хлопчики й дівчатка,
В коло всі ставаймо!
І ранкову зустріч
Швидше починаймо!
ІІ. Привітання.
1. Вітання вчителя.
- Доброго ранку, любі діти! Приємно бачити, що ви усміхаєтесь і заповнюєте усмішками весь клас. Я також рада вітати вас. Привітаймося ж один з одним.
2. Вітання дітей.
Учні хором промовляють вірш-вітання.
Доброго ранку! Доброго дня!
Доброго вчора, сьогодні, щодня.
Хай не змовкає годинник на вежі,
Хай буде все на землі як належить.
- А зараз сядемо на наш чарівний килим і полетимо в Країну Знань.
ІІІ. Поліпшення настрою. Компліменти.
Діти обмінюються компліментами.
ІV. Хвилинка спостереження за погодою.
- Заглянуло сонечко у наше віконечко, проситься у клас. Пустимо його?
- Які зміни в природі замітили? (Діти діляться спостереженнями).
V. Обмін інформацією.
Гра «Розумні чомучки».
Вчитель. – Молодці! Тепер можна знову перетворитися на учнів 2-А класу.
VІ. Складання діалогу «Моя мама – найкраща».
Снилась мені ягідка,
Як мед, солоденька,
А то мене цілувала
Мама дорогенька.
Приснивсь мені вітерець,
Що пестив колосся,
А то моя мама
Гладила волосся.
Діти сідають в крісло (стають на хвилинку авторами) і розповідають про своїх мам.
VІІ. Гра «Впізнай голос своєї мами».
- Я бачу, що ви всі любите своїх мам. Вони теж вас дуже люблять і шлють вам свої привітання. Ви ж повинні впізнати голос своєї мами.
Увага! Вже прийшла пора –
Чекає нас весела гра!
Звучить запис голосів мам. Діти стараються їх впізнати.
VІІІ. Щоденні новини.
Діти знайомляться з новинами дня які записані на дошці.
ІХ. Підсумок зустрічі.
Гра «Знайди свою квіточку».
У кожної квітки колір свій,
І ти знайти її зумій!
Посередині кола розкладені квіточки, які перевернуті кольором до низу.
Діти беруть квіти і за кольорами діляться на групи, які працюватимуть на уроці. На кожній квітці є завдання для самостійної роботи. Ті, хто виконає завдання правильно, складають квіти у букет. Який букет буде кращий, повніший, то та група виграє.
Віршик-заклик до початку уроку:
Ось і все, дзвенить дзвінок.
В гості йде до нас урок!