Ранкові зустрічі "Дружба"

Про матеріал
Мета: створити позитивний настрій на початку дня; розкрити зміст поняття що таке дружба; розвивати вміння висловлювати свою думку; виховувати дружелюбність, взаємоповагу, людяність.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                      Автор Киричок

                                                                                      Людмила Анатоліївна

                                                                                      учитель початкових    

                                                                                      класів

                                                                                      Рокитнянського ЗЗСО №1

2021 рік


Тема. Що таке дружба.

Мета: створити позитивний настрій на початку дня; розкрити зміст поняття що таке дружба; розвивати вміння висловлювати свою думку; виховувати дружелюбність, взаємоповагу, людяність.

Хід зустрічі

І. Вітання. 

  1. Учитель надає приклад простого привітання.
  2. Діти вітаються називаючи своє ім’я і передаючи по колу при цьому іграшку, яку приніс один з учнів.
  3. Вивчення вітання  хором «Добрий день!»  .

Треба всім нам привітатись:                                 Туди – сюди посміхніться:

«Добрий день!»                                                       «Добрий день!»

Дружно, весело сказати :                                        У долоні поплескайте:

«Добрий день!»                                                        «Добрий день!»

Вліво, вправо подивіться,                                        Дружно всі , не відставайте:

«Добрий день!»

ІІ. Обмін інформацією.

1. Гра "Художник".

Учитель:

- Кожна людина має друзів. Їх може бути один, два, багато. У нашому класі теж дітки мають друзів. Пограємо в гру "Художник". Ви повинні словесно описати свого друга однокласника не називаючи його ім'я. А всі спробують його відгадати.

Учениця:

- Моя подруга має світле довге волосся, заплетене у одну косу. Одягнена у синю спідничку і рожеву кофтинку.

Учитель:

-Чому ти вважаєш її другом?

Учениця:

- Вона зі мною грається, допомагає, ділиться зі мною.

 

ІІІ. Щоденні новини. 

1.Учитель:

- На цьому тижні ми з вами проговоримо про дружбу.

Учитель:

-Кого можна назвати другом? ( Діти обговорюють це питання).

2.Ігрова вправа "Справжня дружба". Діти плещуть у долоньки, коли це справжня дружба".

- Допомагає поприбирати.

- Забирає іграшку.

- Б'ється.

- Заспокоює, коли боляче.

- Ділиться смачненьким.

- Підказує на уроці.

- Допомагає виконати завдання.

- Зателефонувати другові, коли той хворий.

ІV. Групові заняття.

БІБЛІО КРАЇНА1. Зараз ми створимо з вами потяг дружби. Щоб стати дружнішими , збагатитися новими друзями.

«Потяг дружби»

Чух-чух-чух-чух!

Мчиться потяг у весь дух. 

Паровоз пихтить.

«Запізнюсь!», –  гудить.

Ту-у-ту-у!

 – Зараз по черзі ми перетворимось у паровозик. Коли перший вагончик їхатиме по колу, він називає своє ім’я: «Оленка». Потім до нього приєднується другий, і вже  промовлятиме: «Оленка, Миколка». І так, аж доки всі діти приєднаються до паровозика.

2. Заспіваємо пісеньку з рухами " Дружба" і з веселим настроєм почнемо урок.

 

 

Тема. Правила дружби.

Мета: сприяти формуванню здатності до співбесіди, співпраці, співіснування в колективі; засвоювати правила дружби; розвивати колективізм, дружні стосунки між учнями класу; виховувати взаєморозуміння, повагу.

Хід зустрічі

І. Вітання. 

1. Вітання колективне з учителем.

Дружно в коло всі ставаймо!

День сьогодні починаймо

із веселих добрих слів,

щоб смутніть ніхто не смів!

2. Вітання «Хай-файв»

(плескання піднятою долонею в долоню іншої дитини), промовляючи вітання і ім'я сусіда.

- Привіт, Миколко!

- Здрастуй, Іванко!

ІІ. Обмін інформацією.

1. Гра "Сонечко"

Самотнє дерево і вітерець зламає,

А разом з друзями у тебе сила є.

Без друга не прожити- кожен знає.

Без друга сіре все життя твоє.

На дошці сонечко без промінчиків. Потрібно вибрати і прикріпити ті промінчики, які відповідали б слову дружба.

2. "Крісло друга".

-Пригадайте, що саме ви робили разом із вашим другом вчора.

ІІІ. Щоденні новини. 

1.Правила дружби.

- Справжній друг повинен володіти певними якостями. Для цього потрібно знати певні правила дружби. Ці правила заховані у нашій чарівній скринці.

Правила дружби стенд (арт.445) | ElitclassДіти виймають малюночки , на яких зображені дії справжніх друзів. Показують, обговорюють і складають за ними правила дружби.

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Групові заняття.

1. Завдання "Мінне поле".

Учні об’єднуються в пари (можна за принципом «на перший-другий розрахуйсь» або «хлопчик — дівчинка») і розходяться по різні сторони класу (коридору, актової зали). Між ними в довільному порядку розкладаються «міни» — апельсини. Перші (хлопчики) заплющують очі, другі (дівчинки) повинні їх провести «мінним полем» так, щоб не «підірватися». Складність — у тому, що всі виконують це одночасно — в атмосфері суцільного галасу неможливо почути голос того, хто тебе веде.

Оранжевый мультипликационный персонаж | Премиум векторы2. Завершується заняття спільним ласуванням апельсинами. Щоб було багато сміху можна запропонувати очистити апельсини в парах за умови, що в кожного з партнерів діє тільки одна рука. А потім визначте переможців (хто це зробив першим, у кого вийшла найдовша шкірочка або найбільше її шматочків).

3.«Зворотний зв’язок»:

- Які завдання були найцікавішими, найскладнішими, де

зазнали труднощів і як їх долали?

 

 

Тема. Друзі протилежної статі.

Мета: формувати злагодженість і довіру в колективі; закріплювати правила дружби, вміння працювати в колективі; розвивати колективізм, дружні стосунки між дівчатками і хлопчиками; виховувати взаємоповагу, культуру спілкування.

Хід зустрічі

І. Вітання. 

1. Вітання колективне з учителем.

Станьте діти , станьте в круг,

Станьте в круг, станьте в круг.

Ти мій друг і я твій друг,

Добрий, ніжний друг.

- Це слова з пісні відомої всім казки "Попелюшка". Хто головний герой казочки? З Ким Попелюшка подружилася?

2.Вітання "Попелюшки, принци і королі".

Спочатку вітаються Попелюшки, присідаючи. Далі за командою принци - одну руку за спину, другу протягують до Попелюшок, нахиляючи голови. Далі вітаються королі. Вони гордо держуть голови, стукають уявними посохами. Потім вітаються всі разом.( Або по черзі виконують рух одного з героїв, а діти відгадують, хто це).

ІІ. Обмін інформацією.

1. Улюблені ігри.

- Ви всі любите гратися. Яка у вас найкраща гра, чим ви граєтесь?

Діти розповідають про свої улюблені ігри.

2.Вправа "Дівчинка чи хлопчик?".

ІІ. Обмін інформацією.

 

Діти витягують із чарівної торбинки карточки з малюнками іграшок. Називають предмет і визначають, хто ним може гратися. Так утворюються три групи, які показують ігри для дівчаток, для хлопчиків, і для дівчаток з хлопчиками.

- Ігор , в які граються дівчатка з хлопчиками разом , виявляється більше. Дівчаткам і хлопчикам цікаво гратися разом.

ІІІ. Щоденні новини. 

1. Хвилинка спостереження.

Учитель тримає модель сонечка:

- Заглянуло сонечко до нас у віконечко і хоче запитати:

- Яка пора року?

- Який місяць? Що ви знаєте про його назву?

- Яке число?

- Який день?

(Діти діляться своїми знаннями).

2. Спостереження за погодою.

- Що ви бачили ідучи до школи?

- Який стан неба?

- Яка температура?

ІV. Групова робота.

1. Бесіда про створення класу, як однієї дружньої сім’ї.

MC900439074[1]Вивішується плакат.

 

                                                 і

                                                                  Ти                                                               

                                              1клас      я

                                    сім’я

                                                    одна                                                        

 

У школі з'явився новий клас - нова шкільна сім'я, яка складається із дівчаток , і з хлопчиків. А разом - ми сила! Запам'ятайте!

У нас немає ти.                         Ми єдиний клас.

У нас немає я.                            Ми одна сім'я!

 2.Гра «Доторкнись до синього» (можна з кольоровими картками).

 Ведучий розпочинає гру словами: «Доторкнись до синього». Всі повинні доторкнутись синього кольору на своєму одязі або на одязі сусіда. Учні можуть торкатися пальцем, головою, ліктем, коліном.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Як познайомитися з новими друзями.

Мета: встановлення доброзичливих дружніх відносин між учнями класу та їх успішної адаптації до шкільного навчання; ознайомити учнів з різними способами знайомства;розвивати комунікабельність, уважність; виховувати дружні стосунки, вихованість, культуру спілкування.             

Хід зустрічі

І. Вітання. 

1. Вітання в колі.

«Дружня родина»

Діти стають у коло і промовляють за вчителем:

Станем разом ми у коло.

Скільки друзів – глянь навколо!

Руку другу простягни,

Другу себе назви… (Діти називають своє ім’я, передаючи вітання «Хай-файв» по колу.)

2. «Обніманці»

Діти утворюють коло, взявшись за руки. За вчителем промовляють:


В цьому класі всі ми друзі:

Я, і ти, і ми, і ви.

Усміхнись тому, хто зліва,

Усміхнись тому, хто справа.

Ми – одна сім’я.

Клас наш – ти і я!

В цьому класі всі ми друзі:

Я, і ти, і ми, і ви.

Руку дай тому, хто зліва,

Руку дай тому, хто справа.

Ми – одна сім’я.

Клас наш - ти і я!

В цьому класі всі ми друзі:

Я, і ти, і ми, і ви.

Обніми того, хто зліва,

Обніми того, хто справа.

Ми – одна сім’я.

Клас наш – ти і я!


ІІ. Обмін інформацією.

1.Бесіда.

- Чи потрібні людям друзі?

- Підніміться у кого є друзі.

- А для чого потрібні друзі?

- Чи можна знайомитися з новими друзями?

- Коли ми граємося, працюємо, відпочиваємо, виконуємо спільну справу, у нас з'являються нові товариші, які можуть стати гарними друзями.

2. Гра-руханка «Два береги».

 На підлозі чи асфальті креслять дві паралельні лінії на відстані 0,5 м одна від одної. Діти стають довільно вздовж ліній.

Вчитель стає між лініями та називає якісь характеристики, наприклад: «Нехай праворуч стануть ті, хто любить малювати, а ліворуч – ті, хто любить майструвати» (варіанти можуть бути будь-які).  

Учасники повинні швидко перебігати за ту лінію, яка їм підходить. Якщо комусь з учнів не подобається жоден із варіантів, вони мають залишитися між лініями-берегами. Гра повторюється кілька разів.

- Граючись в такі ігри, ви знайдете діток за інтересами і зможете з ними подружитися.

ІІІ. Щоденні новини. 

1.Крісло автора.

Бажаючі дітки розповідають про сьогоднішню погоду.

2. Вправа - гра «Аплодисменти».

Діти сидять у колі. Учитель ставить різноманітні питання (можна жартівливі). Наприклад: 

- Хто вчора грався з подружкою?

- Хто сьогодні зустрів свого друга?

- Хто допомагав свому другові?

- Хто ходив на іменини до своїх друзів?

- Хто має нових друзів?

 Діти, які відповідають: «Так», підводяться, а інші голосно аплодують.

 

ІV. Групова робота.

1. Групки, які утворилися після гри "Два береги", готують : І група ( хто любить малювати) - намалює сьогоднішнє небо; ІІ група ( конструктори) - зліплять кого бачили йдучи у школу); ІІІ група ( не малює і не конструює) - доповнюватиме .

2. Презентація своїх робіт.

3.Гра " Дружній потяг"

Діти стають один за одним і тримають стоячого попереду за пояс.  Учитель каже: «Паровозик і вагончики повинні бути дуже уважними, турбуватися один про одного, щоб нікого не загубити під час подорожі». У такому положенні вони долають різні перепони:

☺ переїхати через гори (піднятися і зійти зі стільця);

☺ проїхати через тунель (проповзти під партою);

☺ пробратися через густий ліс (пройти навколо стільців, не зачепив їх);

            ☺ тихо-тихо проїхати через чарівний ліс, щоб не потрапити в лапи диких тварин (обійти

Діти не повинні відриватися від свого партнера. «Загублені» вагончики їдуть у депо. 

Підбір рухливих ігор для дітей раннього віку 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Тварини - наші друзі.

Мета: створювати атмосферу довіри, добра і дружби; розвивати самооцінку; визначити складові «Я-образу» (звірі – це символи особистості);стимулювати готовність учнів до спілкування; виховувати любов, гуманне ставлення до тварин.

Хід зустрічі

І. Вітання.

1. «Тепло долоньок»

Діти стають у коло, беруться за руки і промовляють за вчителем:

Тепло своїх долоньок –

Я друзям віддаю.

І день новий, цікавий

Я радісно почну.

                   – Добрий день!

Діти символічно передають побажання один одному із долоні в долоньку.

ІІ. Обмін інформацією.Презентація Українська народна казка "Пан Коцький" Літературне читання, 3  клас  

 1. Загадки із "чарівного кошика".

Презентація "Загадки про диких тварин"Пін на дошці «Розвиток дитини (развитие ребенка)»Тему підготувала Шкарпітна Л. С., вчителька школи №18 м.Вінниці Комп'ютерне  забезпечення - Потапенко Н. І. вчитель закладу № 12 ТЕМА: Написання твору –  опису тваринки (вправа 226-231, «Рідна мова», ч. І) МЕТА: вчити складати  твір ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток мови дітей молодшого дошкільного віку засобами методики Зайцева  ("Дидактичні ігри")2. Бесіда про домашніх улюбленців.

- В кого є домашні улюбленці?

- Які вони?

3. Вправа " Хто що їсть"

 

 

ІІІ. Щоденні новини. 

1. Сьогодні ми будемо говорити про тварин - друзів.

- Яких тварин можна назвати друзями? Чому?

2. Крісло автора.  

Діти розповідають про своїх тварин-друзів.

ІV. Групова робота.

1.Гра "Коти, собаки, коні".

Діти розходяться по класу. Учитель підходить до кожної дитини і шепче на вушко назву будь-якої тварини. Її назву треба запам’ятати і нікому не казати.

– Закрийте очі. За моїм сигналом ви повинні «заговорити» так, як «говорить» ваша тварина.   Треба об’єднатися в групи з іншими "тваринами", які «говорять» так само, як ви.

2. Вправа «Перетворення в тваринку»

Діти розбирають приготовлені вчителем силуети тварин (зайчик, котик, вовк, лисиця, білочка…). Потім учитель пропонує вийти в центр кола усіх «зайчиків». Діти рахують зайчиків. Кожна тваринка «розповідає» про себе: як її звати, яка вона, де живе, що любить робити, хто її мама і тато. Гра продовжується доти, доки всі діти розкажуть про себе.

Питання для обговорення:

– «Звірі» такі різні. Чи зможуть вони дружити?

– Що потрібно, щоб жити в злагоді та мирі?

 

 

 

 

І. ПРИВІТАННЯ

Треба всім нам привітатись:                                 Туди – сюди посміхніться:

«Добрий день!»                                                       «Добрий день!»

Дружно, весело сказати :                                        У долоні поплескайте:

«Добрий день!»                                                        «Добрий день!»

Вліво, вправо подивіться,                                        Дружно всі , не відставайте:

«Добрий день!»

 

ІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ

Гра «Я – не я»

– Рано-вранці хто піднявся? (Я)

– А хто сонечку всміхався? (Я)

– Не хотів хто одягатися? (Не я)

– А зарядку хто робив? (Я)

– Свої руки хто не мив? (Не я)

– Хто здоровим хоче стати? (Я)

– Хто ще дуже хоче спати? (Не я)

– А знання хто хоче мати? (Я)

Календарна інформація

– Яка зараз пора року?

– Чи подобається вам осінь?

Вправа «Осінні асоціації»

Уявіть, що ви пішли на прогулянку в осінній ліс. І раптом ви побачили Чарівницю Осінь. Вона перетворила вас на якийсь предмет чи  істоту. З ким або чим ви себе асоціюєте восени?  Діти передають по колу м’яч один одному, кажучи: «Я – …»

 – Назвітьосіннімісяці.

 – Який зараз місяць?

Листопад – останніймісяцьосені. Це пора найтемніших, найнепроглядніших ночей, найкоротших, найзанегодженішихднів. Листопад щеназиваютьсутінками року. Чому? (Боцепередостанніймісяць року, цієї пори пізнорозвидняється, рано сутініє.)

У листопаді – сім погод на дворі: сіє, віє, крутить, каламбурить, завиває, зверхуллє, знизу мете. За цейогоназиваютьстрокатим.

  – А ви як вважаєте, чому листопад називаютьстрокатим? (То дощіде, то сніг, то мороз, то відлига)

          – Чомуостанніймісяцьосені назвали листопадом? (Бопожовкле, знебарвленелистяопадає на землю)

ІІІ. ЩОДЕННІ НОВИНИ

  У давнійРусі листопад мавбагатоназв: падолист, листопадень, листогній, полузимник, сутінки року, грудкотрус, ворота зими. Звернітьувагу, як влучно народ називавцеймісяць. Давним-давно те, що люди бачили, передавалось із уст в уста, бо вони не вмілиписати. Про те, як виниклаписемність, чим писали нашіпращуривидізнаєтесь на цьомутижні.

ІV. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ

Гра «Австралійський дощ»

Інструкція. Зараз осінь. Часто іде дощ. Чи знаєте ви, що таке ав­стралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Ставайте у коло. Повторюйте за мною. Стежте уважно!

  •    В Австралії піднявся вітер. (Ведучий тре долоні.)
  •    А ось град — справжня буря. (Тупіт ногами.)
  •    Але що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах.)
  •    Дощ стихає. (Плескання долонями по грудях.)
  •    Краплі іноді падають на землю. (Кла­цання пальцями.)
  •    Тихий шелест вітру... (Потирання до­лонь.)
  •    Сонце! (Руки догори.)

7 листопада 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 грудня 2021
Переглядів
1109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку