КЗ «НСШ I-III ст. № 5»
Відкритий урок з літературного читання
3 клас
НУШ
Тема: Різдвяне чудо. М.Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел» (продовження)
Розробила:
вчитель початкових класів
Гринченко О.А.
2020 рік
Тема: Різдвяне чудо. Казкове і реальне у творі. М.Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел»(продовження)
Мета уроку:
Дидактична: закріпити знання учнів про життєвий і творчий шлях Марії Морозенко, вчити характеризувати вчинки дійових осіб твору; вдосконалювати навички свідомого читання; допомогти усвідомити зміст твору; вчити аналізувати прочитане.
Розвивальна: розвивати критичне мислення; розвивати зв’язне мовлення; розвивати дослідницькі навички, інтерес до слова.
Виховна: виховувати взаємоповагу, милосердя, співчуття, любов до тварин; виховувати негативне ставлення до жорстокості, байдужості; виховувати почуття порядності, чесності, доброти.
Обладнання: Літературне читання. 3 клас: підручник для загальноосвіт. навч. закл./ О.Я.Савченко.- К.: Видавничий дім «Освіта»; мультимедійна презентація, слова для словникової роботи, ілюстрації, відеоматеріал для фізкультхвилинки, текст скоромовки , цеглинки LEGO, наочний матеріал для рефлексії.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
1. Привітання
- Стали рівненько, посміхнулись гарненько.
- Сьогодні на нашому уроці присутні гості. Поверніться, будь ласка, і привітайтеся з ними.
Діти:
Ми вам раді, люди добрі,
І вітаєм щиро вас.
І запрошуєм ласкаво
На урок у третій клас.
2. Рефлексія. Емоційне налаштування на урок
- Погляньте на «Шкалу настрою», складіть руки у формі стрілки і вкажіть, яке місце шкали відповідає вашому настрою сьогодні.
Девіз нашого уроку:
«Добро починається з тебе»
Червона цеглинка – «Ні»
Зелена цеглинка «Так»
Летів горобець,
сів на хлівець,
А як вийшов стрілець,
то утік горобець.
Шерстка шерсть
Жваво енергійно, прудко, швидко
Бракований недоброякісний, з дефектом
Гримати сварити
Перестрашене злякане
Пестити ніжно торкатися
Кумедний смішний, незвичайний
Оберіть проблему:
Оберіть причини цієї проблеми:
Факти, що говорять про цю проблему:
Висновок: бути чуйними, люблячими, турботливими по відношенню до тварин.
2. Самооцінювання учнів. Вправа «На шляху до успіху» (використання шести цеглинок LEGO)
Червоний - Я був активним учасником уроку.
Жовтий - Я був активним учасником багатьох завдань.
Зелений – Іноді брав участь у виконанні завдань.
Синій - Не брав участі в уроці.