Тема. Розподільна властивість множення. Зведення подібних доданків
Мета: завершити роботу з відпрацювання навичок використання розподільної властивості множення для: а) обчислень; б) розкриття дужок; в) зведення подібних доданків; г) винесення найбільшого спільного множника за дужки.
Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.
Хід уроку
I. Перевірка домашнього завдання
Усні вправи
а) 4 · 5; б) 2 · (-3); в) (-8) · ; г) -18,6 · 8 + 1 · (-18,6);
д) 5,27 · (-15) - (-15) · (-4,73); є) 5 · - · .
II. Відтворення знань
Запитання до класу
ІІІ. Відпрацювання навичок
На ньому, третьому в темі «Розподільна властивість множення» уроці, ми завершуємо роботу з відпрацювання навичок застосування розподільної властивості множення для спрощення обчислень значень числових виразів та спрощення буквених виразів та винесення спільного множника за дужки. Також у кінці уроку пропонуємо самостійну роботу.
а) 3х + 2 – х = 6; б) 3(х – 1) – х = 0; в) 7 – 3у + 4у – 4 = -1.
а) 7х + 7у; б) 15х – 10у; в) 10т - тk; г) 16a + 8ab;
д) 4ab + 6ac; є) 3та – 6тb – 6тс.
а) -0,2 · 3,8 - 3, 7 · (-0,2); б) .
а) 2(х - 7у + 3z); б) -х + х - х – х + с; в) 0,6(4х – 12) – 0,4(5х – 7).
IV. Діагностика рівня засвоєння навчального матеріалу Тестові завдання
Варіант 1
1) 1,12; 2) 10,12; 3) 1,012; 4) 2,12.
1) -5хр + 10ру - 15рк; 2) 5рх - 10ру +15рк;
3) 5рх - 10рх - 15рк; 4) 5рх -2ру + 15рк.
Варіант 2
1) 100,8; 2) 18; 3) 10,8; 4) 10,08.
3) -6ak + 10bk + 4ck; 4) -3аk – 5bk – 4сk.
1) 3; 2) 9; 3) 5; 4) -3.
IV. Підбиваємо підсумки уроку, перевіряючи якість виконання завдань тестової роботи
V. Домашнє завдання
а) -5(с + 2) - (2с – 3), якщо с = 1,5;
б) 4х - 3а - 5х + 4а, якщо а = -0,27, х = 0,07.
в) (2х – у – 3) · (-2) – 2(2х – у); г) 2x(-3b + 5c) – x(2a – 4b).
а) -7 ≤ х ≤ -1; б) -3 ≤ х < 2; в) -7 ≤ х < -1.