У даній розробці викладено методику використання інтерактивних методів навчання на заняттях з української мови як один із напрямів активізації пізнавальної діяльності студентів, досвід свідчить, що інтерактивні методи сприяють інтенсифікації та оптимізації навчального процесу, допомагають навчитися формувати власну думку та її висловлювати, доводити власну точку зору, аргументувати й дискутувати, вчитися будувати конструктивні від- носини в групі, прагнути діалогу, знаходити спільне роз'язання проблеми.
До прикладів, аргументів та висновку вимоги такі : аргументи містяться після тези та відповідають їй; аргументів мінімум два (1); приклади йдуть після аргументів і відповідають їм; прикладів мінімум два (1): один із художньої літератури чи інших видів мистецтва та один з історії, суспільно-політичного чи власною життя; висновок міститься після прикладів і відповідає тезі;
ДЕНЬ СОБОРНОСТІ Західно-Українська Народна Республіка (ЗУНР). До 13 листопада 1918 року — Українська Держава — короткочасна держава, створена у Східній Галичині після Першої світової війни (1914-1918) в результаті розпаду Австро - Угорщини. Проголошена 19 жовтня 1918 року у Львові. 1 листопада, в результаті Першолистопадового повстання, взяла контроль над більшістю територій, на які претендувала. 22 січня 1919 року формально об'єдналася з Українською Народною Республікою, отримавши назву Західні області Української Народної Республіки (ЗО УНР),що, однак не мало практичних наслідків. Столиці: Львів, Тернопіль, Станиславів (Івано – Франківськ).