Гурток “Ансамбль естрадного танцю «Драйв»
Тема: |
Розвиток координації та емоційної виразності гуртківців на заняттях хореографії. |
||
|
|
||
Мета: |
Розвиток координації рухів і емоційної виразності навчаються шляхом повторення і відпрацювання пройдених хореографічних елементів
|
||
|
|
||
Завдання:
|
Розвиваючі:
Виховальні:
|
||
|
Характеристика групи: дівчата 10 років, 3 рік навчання |
||
|
|
||
|
Методи роботи: - словесний (пояснення);
|
||
|
Результат: набуття вмінь координованого і виразного виконання танцювальних елементів. |
||
Обладнання (література): |
|
||
|
|
||
Місце проведення: |
Зала для тренувань |
||
|
|
||
Кількість годин: |
2 год. |
||
Хід заняття:
|
І. Організаційна частина: |
|
|
1.1. Облік відвідування. |
|
|
1.2. Шикування гуртківців. |
|
|
1.3. Вхід до зали занять. |
|
|
1.4. Марш по колу. |
|
|
1.5.Шикування на лінії – середина зали. |
|
|
1.6. Уклін – привітання. 1.7 Позначення теми і мети заняття. 1.8. Розповідь про значення координації і емоційної виразності у виконавській діяльності танцівника.
|
7 хв. |
|
ІІ. Основна частина: 2.1. Підготовчі вправи для розігріву м'язів: Нахили, повороти, обертання голови: вправо-уліво, вперед-назад (з поверненням в центр і без); Підйом плечей з поступовим прискоренням; Нахили корпуса вправо-уліво, вперед-назад; Нахили корпусу з розворотом тулуба; Марш з високим підніманням коліна назад, на полупальцах; Біг вперед-назад з високим підніманням ніг; Підйом на полупальци з почерговим згинанням коліна; Вправа «М'ячик», «Стільчик»; Стрибки прості, стиснуті, з розкриттям ніг в сторони, «Жаба».
|
|
|
2.2. Акробатичні елементи: |
|
|
- місток; |
|
|
- шпагат повздовж; |
|
|
- шпагат впоперек; |
|
|
- берізка; |
|
|
- берізка з відкриттям ніг у шпагат впоперек; |
|
|
- корзина; |
|
|
- колесо; - перекиди.
2.3. Виконання вправ на координацію: - вертіння по діагоналі; - галоп і підскоки з поворотом по діагоналі; - стрибки з поворотом по точках залу.
2.4. Музично-хореографічні гри: «Вогонь і Лід», «Насос і м'ячик», «Велика фотографія», «Зіпсована скульптура». Педагог оцінює емоційну виразність виконання. «Вогонь і Лід». Вправа містить у собі попеременное напруга і розслаблення всього тіла. 1. Учні виконують вправу стоячи в колі. 2. За командою «Вогонь» учні починають інтенсивні рухи всім тілом. Плавність і ступінь інтенсивності рухів вибираються кожним учнем довільно. 3. За командою «Лід» учні застигають в позі, в якій застала їх команда, напружуючи до межі все тіло. Команди чергуються кілька разів в довільному порядку. «Насос і м'ячик» 1. Учні розбиваються на пари. 2. Один - м'яч, з якого вийшло повітря, лежить зовсім розслаблено на підлозі. 3. Інший - «накачує» м'яч повітрям за допомогою насоса: ритмічно нахиляючись вперед, вимовляє звук «с» на видиху. 4. М'яч поступово наповнюється повітрям, його частини розпрямляються, вирівнюються. 5. Нарешті м'яч надутий. Подальше накачування його повітрям небезпечно - м'яч напружується, дерев'яніє, може лопнути. 6. Накачування необхідно вчасно закінчити. Це час закінчення надування учень з «насосом» визначає станом напруги тіла м'яча. «Велика фотографія» Тематика може бути найрізноманітнішою (сімейне фото, шкільне, зоопарку ...).1. По черзі учні виходять на майданчик і шикуються в єдину фотографію. 2. Всі персонажі повинні бути різними. 3. Робиться фотографія, краще реально, з розбором фотографій і подальшим аналізом, хто точно висловив тему, хто ні. «Зіпсована скульптура» 1. Один учень ліпить із себе скульптуру, придумує для неї назву, але не називає всім. 2. Застигає. 3. Решта по черзі входять і намагаються зі скрупульозною точністю повторити попереднього, і так до останнього учня. 4. Потім порівнюємо скульптуру-оригінал (відтворюється автором) і кінцевий результат. 5. Запитуємо в зворотному порядку: «Ким ти був?» 6. З'ясовуємо причину розбіжності. |
|
|
|
60 хв. |
|
III. Танцювальні імпровізації по заданих сюжетів. Педагог оцінює координацію і емоційну виразність виконання.
|
30 хв |
Заключна частина:
- вихід із зали. |
8 хв. |
Керівник гуртка Терземан І.В.