Розвиток координації та емоційної виразності гуртківців на заняттях хореографії.

Про матеріал
Розвиток координації рухів і емоційної виразності навчаються шляхом повторення і відпрацювання пройдених хореографічних елементів.
Перегляд файлу

Заняття гуртка

 

Гурток Ансамбль естрадного танцю «Драйв»

 

Тема:

Розвиток координації та емоційної виразності гуртківців на заняттях хореографії.

 

 

Мета:

Розвиток координації рухів і емоційної виразності навчаються шляхом повторення і відпрацювання пройдених хореографічних елементів

 

 

 

Завдання:

 


Навчальні:

  •              закріплення знань хореографічних термінів;
  •              повторення і закріплення раніше вивчених танцювальних елементів;
  •              навчання танцювальним елементам, що сприяють розвитку координації рухів і танцювальної виразності.

Розвиваючі:

  •              розвиток осмисленого виконання рухів;
  •              розвиток емоційної виразності, артистичності, музикальності.
  •              розвиток професійних навичок (виворотність, стрибок, крок).

Виховальні:

  •              формування естетичного виховання, вміння вести себе в колективі;
  •              формування почуття відповідальності і зібраності;
  •              активізація творчих здібностей.

 

 

Характеристика групи:                  дівчата 10 років, 3 рік навчання

 


Тип заняття:                                    закріплення пройденого

 

Методи роботи:                  

       -          словесний (пояснення);

  •              наочний (показ виконання елементів педагогом);
  •              практичний (виконання елементів навчаються);
  •              ігровий (ігрова форма подачі матеріалу).

 

 

Результат:  набуття вмінь координованого і виразного виконання танцювальних елементів.

Обладнання (література):



Акордеон, музичний центр, CD-диски, USB, відео-материали на ноут-буку, обважнювачі, килимки, дзеркала

 

 

Місце проведення:

Зала для тренувань

 

 

Кількість годин:

2 год.

 

 

 

 

Хід заняття:

 

 

 

І. Організаційна частина:

 

 

1.1. Облік відвідування.

 

 

1.2. Шикування гуртківців.

 

 

1.3. Вхід до зали занять.

 

 

1.4. Марш по колу.

 

 

1.5.Шикування на лінії середина зали.

 

 

1.6. Уклін привітання.

                                        1.7 Позначення теми і мети заняття.

                                        1.8. Розповідь про значення координації і емоційної виразності у виконавській діяльності танцівника.

 

 

7 хв.

 

ІІ. Основна частина:

2.1. Підготовчі вправи для розігріву м'язів:

Нахили, повороти, обертання голови: вправо-уліво, вперед-назад (з поверненням в центр і без); Підйом плечей з поступовим прискоренням; Нахили корпуса вправо-уліво, вперед-назад; Нахили корпусу з розворотом тулуба; Марш з високим підніманням коліна назад, на полупальцах; Біг вперед-назад з високим підніманням ніг; Підйом на полупальци з почерговим згинанням коліна; Вправа «М'ячик», «Стільчик»; Стрибки прості, стиснуті, з розкриттям ніг в сторони, «Жаба».

 

 

 

2.2. Акробатичні елементи:

 

 

- місток;

 

 

- шпагат повздовж;

 

 

- шпагат впоперек;

 

 

- берізка;

 

 

- берізка з відкриттям ніг у шпагат впоперек;

 

 

- корзина;

 

 

- колесо;

- перекиди.

 

2.3. Виконання вправ на координацію:

 - вертіння по діагоналі;

 - галоп і підскоки з поворотом по діагоналі;

 - стрибки з поворотом по точках залу.

 

2.4. Музично-хореографічні гри: «Вогонь і Лід», «Насос і м'ячик», «Велика фотографія», «Зіпсована скульптура». Педагог оцінює емоційну виразність виконання.

      «Вогонь і Лід».  Вправа містить у собі попеременное напруга і розслаблення всього тіла. 1. Учні виконують вправу стоячи в колі. 2. За командою «Вогонь» учні починають інтенсивні рухи всім тілом. Плавність і ступінь інтенсивності рухів вибираються кожним учнем довільно. 3. За командою «Лід» учні застигають в позі, в якій застала їх команда, напружуючи до межі все тіло. Команди чергуються кілька разів в довільному порядку.

     «Насос і м'ячик» 1. Учні розбиваються на пари. 2. Один - м'яч, з якого вийшло повітря, лежить зовсім розслаблено на підлозі. 3. Інший - «накачує» м'яч повітрям за допомогою насоса: ритмічно нахиляючись вперед, вимовляє звук «с» на видиху. 4. М'яч поступово наповнюється повітрям, його частини розпрямляються, вирівнюються. 5. Нарешті м'яч надутий. Подальше накачування його повітрям небезпечно - м'яч напружується, дерев'яніє, може лопнути. 6. Накачування необхідно вчасно закінчити. Це час закінчення надування учень з «насосом» визначає станом напруги тіла м'яча.

      «Велика фотографія» Тематика може бути найрізноманітнішою (сімейне фото, шкільне, зоопарку ...).1. По черзі учні виходять на майданчик і шикуються в єдину фотографію. 2. Всі персонажі повинні бути різними. 3. Робиться фотографія, краще реально, з розбором фотографій і подальшим аналізом, хто точно висловив тему, хто ні.

      «Зіпсована скульптура» 1. Один учень ліпить із себе скульптуру, придумує для неї назву, але не називає всім. 2. Застигає. 3. Решта по черзі входять і намагаються зі скрупульозною точністю повторити попереднього, і так до останнього учня. 4. Потім порівнюємо скульптуру-оригінал (відтворюється автором) і кінцевий результат. 5. Запитуємо в зворотному порядку: «Ким ти був?» 6. З'ясовуємо причину розбіжності.

 

  

 

60 хв.

 

III.  Танцювальні імпровізації по заданих сюжетів. Педагог оцінює координацію і емоційну виразність виконання.

 

 

30 хв

Заключна частина:

  • підведення підсумків;
  • уклін;
  • марш по колу;

- вихід із зали.

 8     хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник гуртка Терземан І.В.


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондаренко Ірина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
22 березня 2020
Переглядів
677
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку