Сценарій Конкурса Spelling Bee для 4 -го класу

Про матеріал

Завдяки фільмам конкурс знавців англійського правопису Spelling Bee є доволі відомим. Але для українських учнів 4-7 класів не реально виконати завдання американського конкурсу.

Ця розробка-- сценарій конкурса Spelling Bee, для 4 класу ( поглиблене вивчення англійської мови) завдання якого закріпити правила читання англійських буквосполучень, а також вивчених винятків.

Якщо Вам подобається ідея та розробка-- я не заперечую проти використання її Вами.

Перегляд файлу

Шкільний конкурс  Spelling Bee

На уроках англійської мови в нашій гімназії ми також практикуємо свій міні – конкурс "Spelling Вee".  Проте , зважаючи на те , що наші учні не є носіями мови, ми проводимо трохи інші конкурси.( етапи змагань) Але всі вони пов’язані з правописом.

Мета : 1. Сприяти підвищенню зацікавленості учнів у вивченні англійської мови

2. Сприяти розвитку навичок правопису.

  Конкурс проводиться в 6 етапів. В  цьому сценарію завдання підібрані для учнів 4 класу з поглибленим вивченням англійської мови.  Учасники—одие клас  ( 27 учнів) Час проведення – початок навчального року

  На першому етапі абсолютно всі учні паралелі пишуть словниковий диктант, за підсумками якого відбирається приблизно половина для участі в наступному етапі. Слова, що диктуються – незнайомі учням, їх правопис відповідає правилам читання та правопису ( голосні у відкритому-закритому складах, буквосполучення з приголосними) .  За підсумками першого етапу відбираються 16 учнів, які зробили меньше помилок.

  Для другого етапу  збирається  весь клас. На цьому етапі учасники ( переможці першого етапу—приблизно 16учнів) також пишуть диктант, аналогічний першому. Проте, він може бути трохи складнішим, з включенням багатоскладових слів.

Chuck, lake, tune, shoot, they, eyes, brown, curly, white, party, fall, winter, right, grid.

  Перший етап проводиться заздалегідь, а всі інші безпосередньо під час проведення конкурсу. Диктанти другого етапу перевіряються прямо під час конкурсу. Це треба зробити швидко, тож для перевірки доцільно залучити учнів старших класів. Щоб глядачі не сумували, їм теж пропонуються конкурсні завдання.

  За підсумками другого етапу відбираються 8 учнів. Їм пропонується тест. Кожен витягує великий аркуш формату А3, де великими літерами записані слова з пропущеними буквосполученнями та варіанти правопису цих буквосполучень. Слова повинні бути знайомі учням, але важкі. Плакати висять на стіні, тож всі уболівальники мають змогу спостерігати за конкурсом.

1. Th___________teen.

a) ir       c) er

b) ur     d) yr

2.  s__________sage

a) ou      c) au

b) ow     d) o

3.  str_________ght

a) ei       c) a

b) ai       d) ia

1. j______ce

a) oo       c) iu

b) ui        d)ue

2. aut____n

a) em       c) ym

b) oom     d) um

 

3. Th_____sday

a) er          c) ur

b) ir           d) ar

 

1. We_____sday

a) nd      c)  n

b) dne     d) ne

2. betw_______n

a) ea        c) ei

b) ie         d) ee

3. q_____rter

a) oa         c) wo

b)  uo        d) ua

 

1. T_____sday

a) u         c) ue

b) eu        d) uy

2. w______drobe

a) ar       c) o

b) or       d) oo

3. cupb_____rd

a) ow    c)ao

b) oa      d) o

1. upst_____ts

a) ia        c) ai

b) ea        d) au

2. k_____chen

a) ee          c)et

b) ea          d) it

3. ______gust

a) ou      c) au

b) ar       d) o

1. br_____d

a) ea        c) ie

b) ae        d) ee

2. d_____nstairs

a) au         c) aw

b) ow        d) uw

3. fri______e

a) gh         c)gd

b) dg         d) g

1. c_____sin

a) ou       c) uo

b) au        d) ua

2. ex____cises

a) er          c) ar

b) e            d)a

3. g____den

a) ur     c)ar

b) ua      d) au

1. _____nuary

a) Ja         c) Je

b) Ga        d) Ge

2. Ice-cr____m

a) ae        c)ee

b) ea         d) i

3. d____ghter

a) oa      c)o

b) ua      d)au

 

1. f_____ty

a) o         c) or

b) our      oo

2. fl_____erbed

a) aw      c)ow

b) au       d) ou

3. armch___

a) air       c) aer

b) iar        d) ear

 

  В четвертий етап виходять  6 учнів і вони читають стовпчики слів (6-8)вголос. Слова в основному незнайомі важкі, але на правила правопису та читання.

 3.Read the words:

quite

church

glide

gleam

blush

ugly

crash

swoop

crunchy

crime

flight

chance

barn

friendship

quilt

paragraph

whom

herd

when

call

tight

why

quilt

ground

such

slope

hook

harm

cheat

shoot

frown

might

that

light

fraud

sight

Phil

they

quit

perch

Photo

frame

pair

farm

burn

slice

space

plenty

 

В п’ятому етапі змагаюьтся  3 учасники. Вони  повинні виправити помилки в списку слів. Слова знайомі, але важкі. Серед слів є слова написані правильно.

oposite

gardin

father

shawer

conflakes

sendwich

sausadge

cupbord

 

Chrismas

Yard

coco

buter

Saterday

hair

potatos

chiken

soop

fruet

breakfast

exersise

 moning

 

o’clock

gas-coocker

raight

windoy

 behinde

Friday

Abuve

Grandmather

Tuesday

Streight

Husbend

thear

fase

wirk

eightien

soop

Saturday

gardne

 

  І, нарешті, в останньому шостому  етапі змагаються 2 учасника. Вони, власне, і виконують завдання no spelling, називаючи по буквам слова (2-3 слова). Слова – знайомі учням, але знов таки – важкі. Учні витягують  листки, де по-українські написані слова.

Слова для спелінга: Донька,  пряме ( волосся), шафа для одягу, сніданок, ковбаса, чверть, січень, серпень, вправа, субота, вісімнадцять.

 На кожному етапі крім першого учні, які вибувають із змагання отримують сертифікати переможців першого, другого, третього турів, тощо, а також невеличкі  призи.  Переможці ( перше-друге місця) отримують головний приз—словник.

    Під час прведення ІІ та ІІІ етапів, які не є видовищними, для глядачів пропонується завдання. Це може бути завдання як в додатку 1. Ті, хто виконують їх краще, нагороджуються призами.

В додатку 2 надані зразки сертифіквтів.

Додаток 1

Hidden Words

Animals in hiding

Find the animals hiding in the following sentences.

EXAMPLE: Close the door at once! (rat)

  1. That will be a real help.
  2. He came to America today.
  3. Eric owes me ten cents.
  4. Do good works succeed?
  5. If I shout, he’ll hear me.
  6. If Roger comes, we’ll begin.
  7. We will go at two o’clock.
  8. Is it the sixth or seventh?
  9. In April I only came once.
  10. I’ll sing; you hum on key.
  11. She clothes naked babies.
  12. At last, I, Gerald, had won.
  13. He called Mikko a lazy boy.

Answer key

  1. bear, 2. cat, 3. cow, 4. dog, 5. fish, 6. frog, 7. goat, 8. horse, 9. lion, 10. monkey, 11. snake, 12. tiger, 13. koala

Hidden colors

Find the name of a color hidden in each sentence: (The first one has been done as a sample.)

  1. Some parts of the face are the eye, eyebrow, nose, and mouth.
  2. I’m not really dumb; lack of sleep made me forget the answers.
  3. If I tell you what she said, will you agree never to tell anyone?
  4. In the box we found a pencil, a pin, keys, and a few coins.
  5. The wheelbarrow hit eleven rocks as it rolled down the hill.
  6. When the nurse gives you the injection, just yell “OW” if it hurts.
  7. Elsa and Otto ran gently down the path to the river.
  8. When I opened the window, shinning rays of sunlight flooded the room.

Answer key

  1. brown, 2. black, 3. green, 4. pink, 5. white, 6. yellow, 7. orange, 8. gray

 

Додаток 2

C:\Users\Larissa\Desktop\ser1.jpg

 

 

 

C:\Users\Larissa\Desktop\ser2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Larissa\Desktop\ser3.jpg

 

 

C:\Users\Larissa\Desktop\ser4.jpg

 

C:\Users\Larissa\Desktop\ser5.jpg

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Сценарії
Додано
30 липня 2018
Переглядів
1055
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку