Матеріали узагальнюють роботу циклової комісії «Зберігання і переробка зерна» з використанням інноваційних підходів до організації роботи студентів з метою розвитку творчих здібностей, активізація розумової діяльності, поглиблення вивчення спецдисциплін, творчого сприйняття навчального матеріалу.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Технологічний коледж Дніпровського державного
аграрно-економічного університету
С Ц Е Н А Р І Й
проведення тижня циклової комісії
«Зберігання і переробка зерна»
Дніпро, 2019
Укладачі: Стеценко А.В. – викладач спецдисциплін Технологічного коледжу ДДАЕУ
Науменко О.В. – викладач спецдисциплін Технологічного коледжу ДДАЕУ
Матеріали узагальнюють роботу циклової комісії «Зберігання і переробка зерна» з використанням інноваційних підходів до організації роботи студентів з метою розвитку творчих здібностей, активізація розумової діяльності, поглиблення вивчення спецдисциплін, творчого сприйняття навчального матеріалу.
Рекомендовано цикловою комісією «Зберігання і переробка зерна»
Протокол № від « » 201 р.
«Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо нема руху вперед, то неминуче починається відставання»
В.О. Сухомлинський
ТЕХНОЛОГИ – МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!
Під таким гаслом у Технологічному коледжі ДДАЕУ пройшов тиждень спеціальності «Зберігання і переробка зерна». Студенти І-ІІІ курсів брали участь у проведені різних професійних заходах: конкурсі газет, участь в інтелектуальній грі «Колесо фортуни», виставці творчих робіт та виставі «Від казок до сьогодення».
Заходи, які проводилися в рамках тижня спрямовані на розвиток інтелектуального потенціалу студентів, ініціативи та умінь, практичної реалізації оригінальних ідей та залучення студентів до позаурочної роботи.
Тиждень розпочався проведенням фотовиставки
«Студенти очима викладача», яка була створена викладачами спецдисциплін Харитоновою Л.Є., Стеценко А.В., Зубар Н.С.
Протягом тижня між студентами груп ЗП-18 1/9, ЗП-16 1/9 та ЗП-17 1/11
тривав конкурс:
- на кращий девіз спеціальності і конкурс газет на тему «Крок у професійне майбутнє»
- проходила виставка творчих робіт, яка показала, що студенти технологічного відділення креативні, винахідливі.
25 квітня між студентами групи ЗП-17 2/9, ЗП-17 1/9, ЗП-18 1/11 за підсумками проведення навчальної практики для набуття робочих навичок, відбулася інтелектуальна гра «Колесо фортуни».
Студенти відповідали на питання професійно-практичного напрямку. Конкурс оцінювали журі в складі: голова журі - Нещадим О.О., зав. технологічного відділення, викладач спецдисциплін, Науменко О.В. – викладач спецдисциплін, Ярошенко А.В.- лаборант циклової комісії «Зберігання і переробки зерна»
26 квітня в актовій залі відбувся захід «Від часів казок до сьогодення» цікавій постановочній формі. Студентам І та ІІ курсів було запропоновано проявити свої творчі здібності, акторську діяльність та мистецькі таланти.
За результатами проведення тижня циклової комісії «Зберігання і переробка зерна» переможців конкурсів і студентів, які брали активну участь у проведенні заходів, було нагороджено грамотами.
Сценарій заходу
«Від часів казок до сьогодення»
(Звучить пісня)
В1: Моя професія – технолог. Яка дає мені життя. Мою стежину проклада.
Несе століття в майбуття. Дарує нам мудрість і знання.
В2: Добрий день! Шановні викладачі та студенти! Наш захід, присвячений основному джерелу могутності країни, запоруці її безпеки і добробуту людей — праці. Ця проблема актуальна, тому що праця завжди була, є і буде основою життя.
В1: І від того, як людина працюватиме, буде залежати майбутнє не тільки сім'ї, а й держави. Наша Україна — молода держава, але ми знаємо, що український народ завжди славився самовідданою працею своїх людей.
В2: У світі тисячі професій! Як зорієнтуватись у такій їх кількості? Як обрати серед них ту, з якої розпочнеться наш трудовий шлях?
В1: Зробити правильний вибір – значить, знайти своє місце в житті.
В2: Слово надається голові циклової комісії «Зберігання і переробка зерна», викладачу вищої категорії Пархоменко Юлі Миколаївні
Музика для фона
В1: Наш сьогоднішній захід складається з трьох частин:
Перша частина: Групи ЗП-16/1/9, ЗП-17 1/11, ЗП-18 1/9 представляють емблему, девіз, гімн технологічного відділення і творчі роботи, які виготовленні з сировини нашої галузі.
В2: Друга частина: групи ЗП-17 1/9, ЗП-17 2/9, ЗП-18 1/11, покажуть свої творчі здібності, які пов’язані з галуззю.
Третя частина: Підведення підсумків навчальної практики у вигляді інтеликтуальної гри «Колесо фортуни»
В1: Для оцінення результатів роботи груп, представляємо журі, в складі:
Ярошенко Аліна Віталіївна
В2: На сцену запрошуються представники від груп ЗП-17 1/9, ЗП-17 2/9,
ЗП-18 1/11 для жеребкування
В1: На сцену запрошується група ЗП-
В2: На сцену запрошується група ЗП-
В1: На сцену запрошується група ЗП-
В2: Як гарно і весело пройшла перша частина нашого заходу.
В1: Групи показали свої найкращі творчі здібності
В2: А, зараз перевіримо інтелектуальні здібності
В1: Отже, на сцену запрошуються команди груп ЗП-17 1/9, ЗП-17 2/9,
ЗП-18 1/11 для проведення інтелектуальної гри «Колесо фортуни»
В2: Ось і підходить до завершення наш сьогоднішній захід
В1: Щиро дякуємо всім учасникам за глибокі фахові знання, відповідальність, активну життєву позицію, все те, що називають професійною майстерністю.
В2: Поки журі оцінює роботи груп ЗП-16 1/9, ЗП-17 1/11, ЗП-18 1/9, підводе підсумки творчих та інтелектуальних здібностей студентів групи ЗП-17 1/9, ЗП-17 2/9, ЗП-18 1/11
В1: Звучить пісня
В2: Для підведення підсумків та нагородження слово надається членам журі
(Нагородження)
В2: Щастя Вам, добра, творчих злетів та нових здобутків.
В1: До побачення!
Підсумки
Викладачі циклової комісії «Зберігання і переробки» до організації та проведення тижня завжди підходять творчо, шукають нові форми і методи проведення заходів, залучаючи все більшу кількість студентів. Тому він пройшов насичено та цікаво як для студентів так і для самих викладачів.
Проведення тижня циклової комісії сприяє підвищенню професійної майстерності, професійної орієнтації, прояву творчих здібностей студентів. Викладачі постійно прагнуть готувати кваліфікованих фахівців відповідного рівня і профілю, конкурентоспроможних на ринку праці.