Цей урок допоможе поглибити й систематизувати знання учнів про написання слів іншомовного походження; удосконалювати орфоепічні та орфографічні навички учнів.
Тема. Написання слів іншомовного походження.( 5 кл.)
Мета: поглибити й систематизувати знання учнів про написання слів іншомовного походження; удосконалювати орфоепічні та орфографічні навички; розвивати пам’ять, усне мовлення, логічне мислення; прищеплювати любов до рідної мови.
ХІД УРОКУ
І Оголошення теми та мети уроку.
ІІ Актуалізація опорних знань учнів.
Волосся, зіллють, возз’єднання, ртуттю, матір’ю, навмання, швидкістю, кров’ю, безмежжя, безчестя, листя, клоччя, підніжжя,радістю,колосся,знання,людяністю,сторіччя.
Я був захоплений в̠е̠л̠и̠ч̠ч̠ю п̠р̠о̠с̠то̠р̠ів ̯н̮а̯ш̮о̯ї к̠р̠а̠ї̠н̠и. ( просте, розповідне, неокличне, поширене, 2-скл.,повне)
ІІІ Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу.
Завдання: у поданих словах виправити , де потрібно, помилки. Із 2-3 словами ( на вибір) скласти речення.
Бульон, к’ювет, атель’є, б’юлетень, рель’єф, п’юре , міліон, пьєдестал, інтерв’ю, р’юш, бязь, ін’єкція, пюпітр, адютант, пєса.
Директор, циферблат, система, шифр, ритм,бензин, жирафа, інкубатор, інститут,радіус,президія,мітинг, дизель, поні.
Вставити пропущені букви И та І , записати слова у 2 колонки:
Сп…дометр, бенз…н, реж…м, оф…цер, еруд…т, лог…ка, операц…я, дев…з, хр…зантема, нарц…с, к…но, арх…тектор,
ял…к.
Словникова робота: Я'лик- невелика шлюпка з 1 або 2 парами весел.
Перевірка:
І
Спідометр
Офіцер
Логіка
Операція
Девіз
Кіно
Архітектор
IV Підсумок уроку
И
Бензин
Режим
Ерудит
Хризантема
Нарцис
Ялик
V Домашнє завдання: повторити правила, вправа з підручника ( на вибір учителя)