Тема уроку. Вправи на закріплення таблиці множення числа 3. Розв’язування задач на збільшення та зменшення числа в кілька разів.

Про матеріал

Тема:Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів (язик, губи, зуби) під час вимови приголосних звуків

Мета: навчати учнів упізнавати і розрізняти на слух та за способом вимовляння приголосні звуки (утворення перешкоди на шляху видихуваного повітря); повторити алфавіт; формувати навички звуко-буквеного аналізу слова; розвивати спостережливість; виховувати любов до рідної мови.

Обладнання: ілюстрації, схеми, підручники.

Тип уроку: комбінованй

Перегляд файлу

 

 

Нестандартний урок –сюрприз

з математики у 2 класі

з елементами інтерактивних та інформаційних  технологій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку. Вправи на закріплення таблиці множення числа 3. Розв’язування задач на збільшення та зменшення числа в кілька разів.

 

Мета уроку. Закріплювати знання табличного множення числа 3, удосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів; розвивати логічне мислення; формувати вміння давати оцінку своїм знанням; виховувати турботливе ставлення до птахів.

 

Методично-дидактичне забезпечення. Комп’ютер, диск зі слайдами, картки з прикладами для роботи в парах, сигнальні картки, конверти з геометричним матеріалом для роботи в парах.

Хід уроку

I.Організація учнів до уроку.

 

1 слайд

Я всміхаюсь сонечку!

Здрастуй золоте!

Я всміхаюсь квіточці!

Хай собі росте!

Я всміхаюсь дощику!

Лийся, мов з відра!

Друзям усміхаюся!

Зичу їм добра!

 

II.Мотивація навчальної діяльності.

1. Ознайомлення з девізом.

А тепер девіз згадаймо

І урок наш починаймо!

А девіз нашого уроку:

Слайд 2

Міркуємо - швидко!

Відповідаємо - правильно!

Лічимо - точно!

Пишемо - гарно!

 

III. Повідомлення теми і завдань уроку. Прийом інтриги.

- Сьогодні я подарую вам урок, на якому будемо закріплювати знання таблиці множення на 3. Вам доведеться розв'язати багато цікавих завдань.  Якщо ви з ними впораєтеся, то   на вас чекає сюрприз… Та про це дізнаємося в кінці уроку.

IV. Актуалізація опорних знань.

1.Логічна вправа «Знайди зайве».

-Отже, розпочнем! Логічна вправа.

Слайд 3

-Знайдіть зайве серед назв:

шпак, горобець, снігур, синичка.

-Так, це шпак.

-Доведіть, що зайвим є шпак.

-Правильно, шпак один з найперших птахів, які приносять на своїх крилах весну.

-Отже, ви впоралися з першим завданням. І для вас з'являється буква.                   Слайд 4

 

2.Гра «Лопоможи шпаку долетіти до шпаківні». Усний рахунок.

 Слайд 5

4·5   10:2   3· 6    24:4   2·7   12:3   2·9   21:3   7·5   (35)

інцевий результат число 35.

(З'являється буква).

Слайд 6

 

Слайд 7

3. Повторення таблиці множення «Пісня»

 

(З'являється буква).

Слайд 8

 

3.Каліграфічна хвилинка. Вправа «Гронування».

Пригадаймо наш «Каліграфічний вірш»

Зошит свій я відкриваю…

 

Слайд 9

-Отже, Встанови відповідність та запиши ряд чисел

10, 12, 14, …, 18, …, 22

15, 20, 25, …, …, …,45

(З'являється буква).

Слайд 10

 

6. Гра «Пташка видзьобала число».

- А зараз пограємо гру. Вставте число, яке видзьобала пташка.

1, 2 стовпчики фронтально,

3 стовпчик самостійно.  Слайд 11

 

· 4 = 16           4 · … = 32                  36: …= 9     ( 4 )

3  ·  5 = …           5  · … = 45                 5  · …= 25    ( 5 )

…: 4 =7              … · 8 = 40                   5  · 7 = ….    ( 35 )   

24:  …= 8            3  · ….= 30                  …: 3 = 3      ( 9 )

 

(З'являється буква).  Слайд 12

 

7. Самостійна робота

Слайд 13

8. Самостійна робота. Завдання по варіантах.

На дошці –слайди з прикладами. Під першим малюнок дрохви, під другим – сови , а під третім – лелеки. Учні самостійно розв'язують приклади.

   1 вар.                       2 вар.                           3вар.

59+54 = 99            24:4+48 = 54          18+56 = 48

32:4:2 = 4               (15+6):3 = 7           (30-12):2 = 9

8:2+45= 24             28:45 = 35            58+40 = 80

Самоперевірка. (Запис на слайді).

-Перевірте правильність виконання прикладів за записом на слайді.

-Хто з вас не допустив жодної помилки? Дайте додаткове запитання цьому учневі.

(З'являється буква).

Розвязавши ланцюжки прикладів, учні одержують цікаві відомості з життя птахів.

  тепер послухайте цікаве про цих птахів.

  • Найбільшй птах в Україні – дрохва - важить близько 16 кг.
  • Рідкісний птах журавель-красавка відкладає лише по 2 яйця.

 

-Бережіть усіх птахів, діти!

-Кожен з них повинен житии!

 

(З'являється буква).  Слайд 14-15

 

Слайд 16-17

8.  Задачки від синички.

-Зараз ми будемо розв’язувати задачу про рибалку. Хто такий рибалка?

-А хто із птахів любить рибалити? Відгадайте.

Літати і бігати цей птах не може, але відмінно плаває і пірнає. Дорослі птахи годуються дрібними рибами, молюсками. Ви здогадалися? Хто це?

-Прочитайте уважно задачу

-Читає задачу  вчитель.

Перший етап.

-Про кого йдеться в задачі?

- Скільки окунів впіймав рибалка? (15.)

-Чи відомо, скільки йоржів  впіймав  рибалка? (Ні.)

-Що про це сказано в задачі? (Йоржів – у 3 рази менше.)

- Що це означає?

-Про що запитується в задачі?

 Під час аналізу умови задачі складається скорочений запис задачі.

-Розгляньте скорочений запис задачі. Хто може  самостійно розв’язати задачу, «увімкніть» червоні ліхтарики і приступайте до роботи.

 

Другий етап.(Учні, які розв’яжуть задачу самостійно, отримують завдання скласти до задачі вираз. З рештою учнів учитель складає план розв’язування задачі.)

-Чи можемо відразу дізнатися, скільки всього риби впіймав рибалка? Чому? ( Ні. Тому що не знаємо, скільки йоржів впіймав рибалка.)

-Чи можемо дізнатися, скільки йоржів впіймав рибалка? Що означає « у 3 рази менше»?

-А тепер можемо дізнатися, скільки всього рибин впіймав рибалка?

План розв’язання задачі:

  1. Скільки йоржів впіймав рибалка?
  2. Скільки всього рибин упіймав рибалка?

-Хто може самостійно розв’язати задачу, «увімкніть» сині ліхтарики. Слайд 18

Слайд 19

Фізкультхвилинка.

Слайд 20

 

V. Розвиток математичних знань.

  1. Гра « Веселий дзьобик». Порівняння виразів. ( Завдання на слайді).

-А зараз пограємо гру. Порівняйте вирази і  вставте «дзьобики», тобто знаки більше або менше.

- Перший стовпчик запишемо на дошці. А другий - самостійно.

5 · 6….5 · 5 на….          5· 7….5· 6 на….

5 · 8….5 · 9 на…            5 ·5….5 ·4 на….

Самоперевірка за записом на слайді.

(З'являється буква).

 

Слайд 21

2.  Вправа « Мозковий штурм».

- Яку дію виконаємо, якщо сказано: «на … більше», «на … менше»?

- Яку дію виконаємо, якщо сказано: « у …рази більше»,  « у… рази менше»?

Слайд 22

 

Буква

 

Розвязавши ланцюжки прикладів, учні одержують цікаві відомості з життя птахів.

  тепер послухайте цікаве про цих птахів.

  • Найбільшй птах в Україні – дрохва - важить близько 16 кг.
  • Рідкісний птах журавель-красавка відкладає лише по 2 яйця.

 

-Бережіть усіх птахів, діти!

-Кожен з них повинен житии!

 

 (З'являється буква).

 

VI. Підсумок уроку.

1. Рефлексія. Оцінювання.

-Що найбільше сподобалося на уроці?

-Що запам’яталося?

-Що приготувати вам на наступний урок?

-Хто з вас  вважає, що працював на уроці дуже гарно?

Слайд 25

2. Цікавинки від сороки.

а) Продовжити логічний ряд.

-Допоможіть зібрати намисто, яке розсипала сорока.

10   20     30   ….

5     15      25   ….

2     5        8    …..

 

2.Робота з буквами.

-Що за сюрприз чекав на вас?

(Діти складають із букв слово розумники). Слайд 26

-Ви і справді розумники.-впоралися з усіма завданнями, працювали дружно і старанно.

Збіг урок наш, як коротка мить.

Дуже швидко час біжить.

Та попереду у нас багато кроків,

Багато веселих, цікавих уроків…

 

VII. Домашнє завдання.Розв’язати задачу і приклади за картками.

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
793
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку