17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Тематична контрольна робота з теми "Прислівник". 7 клас

Про матеріал

Тематична контрольна робота з теми "Прислівник" для учнів 7 класу містить два варіанти, визначає рівень засвоєння школярами навчального матеріалу із запропонованої теми.

Перегляд файлу

  Контрольна робота з теми «Прислівник»
Варіант І

1. Прислівником називається:

а) незмінювана форма дієслова, яка означає ознаку дії, ознаку предмета або ознаку іншої ознаки;

б) службова частина мови, яка відповідає на питання як? де? куди? коли? чому? скільки?  

в) незмінна самостійна частина мови, яка означає ознаку дії чи стану, ознаку предмета чи іншої ознаки або вказує на обставини, за яких відбувається подія чи явище;

г) змінна самостійна частина мови, яка означає ознаку дії, стану, предмета, іншої ознаки.

2.  Укажіть рядок, у якому лише прислівники:

А) Удвох, вночі, два, довго;
Б) вночі, наспіх, вбік, бік;
В) босоніж, насилу, давно, тричі.

3.  Прислівник, який означає час дії:

А) вголос;      Б) праворуч;       В) напередодні;    Г) наперекір.

4.  Прислівник, який означає мету дії:

А) навмисне;    Б) влітку;      В) вороже;        Г) вліво.

5.  Прислівник, який у вищому ступені має суфікс  -ш-:

А) ясно;            Б) сильно;     В) швидко;         Г) весело.

6. Визначити рядок, у якому всі прислівники утворені префіксально-суфіксальним способом.
А Увечері, догори, вночі, поволі.
Б Удень, скраю, побіч, наяву.
В Набік, зараз, заочі, укупі.
Г Напочатку, напам’ять, знизу, впоперек.

7. У якому рядку подано лише ті прислівники, від яких неможливо утворити ступенів порівняння?

а) по-нашому, ударно, ароматно, смачно, вірно.

б) тихо, буйно, ясно, весело, багато.

в) рідко, прудко, мало, коротко, солодко.

г) глухо, наголо, зосліпу, ледве-ледве, порожньо.

8. Укажіть рядок, у якому всі прислівники вжито у формі найвищого ступеня порівняння:

а) найприємніше, щонайтепліше, якнайдужче, найвлучніше;

б) найвище, щонайпростіше, якнайтяжче, якраз;

в) наймудріше, щонайміцніше, якнайкраще, заввишки;

г) найлегше, якнайменше, щонайбільше, височенно.

9.  Перепишіть, вставляючи Н або НН:

Священ..о, відмін..о, темн..о, гуман..о, здивован..о.

10.  Зробіть синтаксичний розбір речення:

Улітку озеро здалеку манить прохолодою.

11. Перепишіть, розкрийте дужки:

А) Там мене зустріли (по) домашньому.
Б) Відійшли ми зовсім (не) далеко.
В) (Не)веселі, а дуже сумні очі дивились на мене.

12. Розкрийте дужки:

(По) перше, час (від) часу, (з) низу, з роду (віку), (ні) куди.

 

 

Контрольна робота з теми «Прислівник»
Варіант ІІ

1. Укажіть рядок, у якому правильно названо морфологічні ознаки прислівника:

а) рід, число, відмінок;

б) незмінність, час;

в) час, спосіб;

г) незмінність.

2.  У якому рядку всі слова – прислівники?

А) Повільно, вільний, по-друге, щодня;
Б) ліворуч, тепло, десь, щось;
В) довго, пізненько, легше, здуру.

3.  Прислівник, який означає місце дії:

А) красиво;        Б) внизу;           В) зопалу;       Г) нерухомо.

4.  Прислівник, який означає спосіб дії:

А) вночі;                         Б)глибоко;
В) схвильовано;            Г) всюди.

5.  Прислівник, який у вищому ступені має суфікс  -іш-:

А) легко;     Б) тепло;     В) глибоко;      Г) рідко

6.  Визначити рядок, у якому всі прислівники утворені префіксальним способом.
А Спідлоба, передусім, удвоє, ушир.
Б Помалу, щовечора, деінде, навстіж.
В Удосвіта, заново, зліва, услід.
Г Щодалі, абияк, казна-де, чимало.

7. У якому рядку подано лише ті прислівники, від яких неможливо утворити ступенів порівняння?

а) щедро, ударно, ароматно, смачно, вірно.

б) глухо, буйно, ясно, весело, багато.

в) рідко, прудко, мало, коротко, солодко.

г) вічно, наголо, зосліпу, ледве-ледве, порожньо.

8. Укажіть рядок, у якому всі прислівники вжито у формі найвищого ступеня порівняння:

а) найприємніше, щонайтепліше, якнайдужче, заввишки;

б) найвище, щонайпростіше, якнайтяжче, якраз;

в) наймудріше, щонайміцніше, якнайкраще, найвлучніше;

г) найлегше, якнайменше, щонайбільше, височенно.

9. Перепишіть, вставляючи Н або НН:

Активн..о, старан..о, туман..о, сумн..о, несказан..о.

10.  Зробіть синтаксичний розбір речення:

Зранку весело гріє весняне сонце.

11.  Перепишіть, розкрийте дужки:

А) (Не) порушно стоять дерева, загорнені в сутінь.
Б) (Не) далеко, а зовсім поряд щось забулькотіло.
В) (На) решті почалося літо.

12.  Розкрийте дужки:

 

(По)товариськи, пліч (о) пліч, раз (у) раз, часто (густо), (на)завжди.

 

docx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
2101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку