Тематичний день "Подорожуємо і відкриваємо світ. Мандрівники та мандрівниці"

Про матеріал
Розробка тематичного дня "Подорожуємо і відкриваємо світ. Мандрівники та мандрівниці " для 3 класу включає ранкову зустріч, мовно- літературну та математичну галузі.
Перегляд файлу

Тема 1. Подорожуємо і відкриваємо світ.     3 клас

 Мандрівники та мандрівниці

 Проблемні запитання

  •                  Що спонукає людей подорожувати?
  •                  Як люди мандрують?
  •                  Які таємниці може відкрити подорож?
  •                  Що зробити, аби подорож запам'яталася?
  •                  Як досліджувати світ під час подорожі?

Очікувані результати:

  • дитина звертається та вітається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
  • об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари для спільної діяльності;
  •  розповідає, що вразило під час перегляду відеофільму;
  • уміє оперувати грошима;
  • уміє визначати час за годинником;
  • знає мешканців Вінницького зоопарку;
  • знає правила поведінки в зоопарку;
  • знає цікаві факти про життя левів;
  • наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами
  • знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання
  • Читає, зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом
  • прогнозує орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації (ілюстрації, таблиці, схеми)
  •  уміє схематично відобразити множину за допомогою діаграми Вена, використовуючи знаки для позначення елементів множини;
  • розуміє властивості множини, способи їх задання, позначення елементів множини;
  •  тренує навики усних обчислень; складає буквені вирази за текстом задач.

Освітні галузі: мовно-літературна; математична;

Зміст занять протягом дня

І.Ранкова зустріч

 

1.Вітання.

Гра «Комплімент»

— Утворімо коло. Візьміться за руки.  Скажіть комплімент товаришеві ліворуч та подаруйте  гарний настрій, при цьому не забувайте дякувати одне одному.

— Що ви відчуваєте, коли вас оточують гарні слова та посмішки?

2. Обмін інформацією.

Вправа «Загадкова скринька»

У скриньці знаходиться компас. Діти, передаючи скриньку один одному, ставлячи запитання, мають здогадатися, що за предмет всередині. (Скриньку не можна відкривати.Її можна трусити. Кожен може поставити одне запитання про об’єкт усередині скриньки.  )  

  • Що вам допомогло? Давайте пригадаємо, для чого ми використовуємо компас?

Гра «Зіпсований телефон»

Зараз кожен з вас повинен бути дуже уважний. Я скажу(ім’я дитини) слово, а вона тихенько перекаже наступному однокласникові і т.д.

  • Яке ж слово я сказала? (Мандрівник)

Мозковий штурм

  • Хто такий мандрівник?
  • Який він повинен бути?

 

 

 

  • Сьогодні я пропоную вам здійснити казково-пригодницьку подорож навколо світу разом з Дорою...

Перегляд уривка мультфільму

(https://youtu.be/reZscaGIfGI)

  • Щоб подорож була успішною, слід ретельно підготуватися до неї, тобто спланувати.

3. Групове заняття

Створення порадника «Як спланувати подорож»

Діти у групах складають поради щодо планування подорожі.

Гра «Зберись у подорож»

1-ша група — подорожує до Києва;

2-га група — до Харкова;

3-тя група — до Одеси;

4-та група — до  Львова.

Кожна група дітей отримує карту України. На ній потрібно відобразити маршрут їхньої мандрівки. Кольоровими олівцями позначити місця, у яких вони планують зробити зупинки.

Гра «Збери рюкзак»

Учні  отримують картки із записами назв різних речей. Кожна група має впродовж 1 хв вибрати необхідні речі для мандрівки  і скласти у «рюкзак».

Вправа «Мікрофон»

  • Чому вибрали саме ці речі?
  • Чи є серед них щось зайве? Переконайте нас у правильному виборі.

Учні презентують вибрані речі.

4. Щоденні новини

Робота з календарем спостережень

Хто сьогодні хоче поділитися своїми ранковими

спостереженнями? Яких тварин ви бачили дорогою до школи?

Учні обмінюються інформацією.

Вправа “Передбачення”.

 Як ви думаєте, чому ми з вами заговорили про тварин?

 Як тварини можуть бути пов’язані з подорожами?

II. ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ З ТЕМОЮ ТА МЕТОЮ ДНЯ

Ми сьогодні продовжимо подорожувати. І це наше чудове місто Вінниця. Побуваємо на екскурсії в одному з цікавих місць, що є на території  міста. А куди саме ми вирушимо, ви дізнаєтеся, якщо розставите числа в порядку зростання.

П

Р

О

К

А

З

О

412

579

304

596

576

125

234

      Хто знає, що означає це слово?

  • Як ви думаєте, для чого створюють зоопарки?

Ми з вами були у нашому зоопарку. А сьогодні ми  із жевжиками завітаємо до Подільського зоопарку нашого міста Вінниці ще раз, дослідимо, які тварини там мешкають.

III. РОБОТА НАД ТЕМОЮ ДНЯ

 Пригадайте, без чого нас не пускали до зоопарку?

Отже, щоб потрапити до Подільського зоопарку, подивитися на тварин, які там мешкають, дізнатися для себе щось нове, ми маємо придбати квитки.

А щоб пригадати ціну квитка, нам потрібно розв’язати  задачу.

 

https://fs02.vseosvita.ua/02002rn8-2f67/005-0x0.jpg?t=576c74e78e4874b55a93f6eb1765bc24

  • То яка ціна квитка?

Робота з купюрами грошей

  • Скільки коштів потрібно, якщо ви пішли в зоопарк зі своїм братиком?
  • Скільки коштів потрібно заплатити мамі, якщо дорослий квиток коштує на 20 грн дорожче?
  • Скільки коштів потрібно заплатити, якщо ми підемо в зоопарк усім класом? ( 30*26+50*2=880)

Визначення тривалості подій (підручник с. 23, завдання 1).

Жевжики вирішили відвідати Подільський зоопарк. Скільки часу

 вони мають почекати, якщо відомо, що зоопарк відкривається

 о 9-й годині, а годинник Блискавки показує 8 год 10 хв?

Обговорення правил поведінки в зоопарку.

Квитки ми отримали. Але перш ніж потрапити до зоопарку, перевіримо, чи знаєте ви правила поведінки в такому місці.

 Діти, в зоопарку над клітками висять таблички з написами:

“Тварин годувати заборонено!”. Як ви гадаєте, чому?

 Уявіть, що вам весь день пропонують їсти цукерки, печиво,

 хліб, банани, яблука і багато іншого. Що трапиться?

  • Яких ще правил треба дотримуватися?                                                                    Запитання :
  • Що вас вразило в зоопарку? Здивувало?
  • Яких тварин ви побачили ?
  • У яких умовах вони там живуть?
  • Хто їх доглядає?

Гра «Пантоміма»

  • Що люблять робити дитинчата всіх тварин?
  • Підберіть слова-синоніми до даного слова.

Гратися- бавитися, розважатися….

  • Як ви вважаєте, чому вони люблять бавитися?

Гра «Збери хмиз»

Учні об’єднуються у команди. Ви бачили, як маленькі ведмежата носили гілочки, підкидали їх. А нам потрібно зібрати розкиданий хмиз. Для цього доведеться пострибати по купинах, і розмістити слова ,записані на гілочках хмизу, парами

Вовчиця- вовченята;

лисиця-лисенята;

коза-козенята...

Підберіть і запишіть споріднені слова до даних. Позначте корінь.

Вовчиця-вовченя, вовк, вовчисько.

Гра «Впізнай тварину» підручник с.23, завдання 3

Відгадування загадки.

Спробуйте відгадати, про яку тварину моя загадка.

Непроста у нього роль —

Він між звірів як король.

Грива жовто-золота,

Має довгого хвоста.

Хоч і схожий він на кицю,

Кожен звір його боїться.

Хто сховався між дерев?

Це, звичайно, грізний … (лев)

Робота в групах

Вправа  "Асоціативний кущ" Створення асоціативного куща до слова лев.

Спостереження за левом (зошит с. 11, завдання 1).

У Вінницькому зоопарку Артура зацікавив лев. Хлопчик стояв біля вольєра майже пів години, а цар звірів весь час спав. Хлопчик вирішив довідатися, чому. Виберіть, яким способом дослідження Артур може скористатися безпосередньо в зоопарку.

Поміркуйте й допишіть свій варіант.

Визначення часу за годинником (зошит с. 11, завдання 2).

Гра «В сувенірній лавці»

Отже, наша подорож до зоопарку закінчується

  • А дорогою зайдімо до сувенірної крамниці, адже з подорожі прийнято привозити подарунки і дарувати їх рідним та близьким.
  • Маємо 60 гривень. Які 3 сувеніри ви зможете на них придбати?

 https://nuschool.com.ua/lessons/elementary/1thematic_1/1thematic_1.files/image006.jpg

 

  • Які подарунки для рідних придбали?
  • Чи траплялися сувеніри, що ви не змогли придбати? Чому?

Рефлексія.

Вправа “Незакінчене речення”.

Сьогодні на уроці я …

Тепер я знаю …

Вдома розкажу …

Робота з термометром  "Градус  успіху"

 

 

1. Мотивація навчальної діяльності.

На дошці картки з числами, у стороні — тин, схожий на замкнуту криву лінію, над ним надпис «ZOO».

  • Діти, чи сподобалося вам у зоопарку?
  • Чому вам сподобалося?
  •  Назвіть одним словом тих, хто живе у зоопарку. (Тварини.)
  • Як математичною мовою назвати тварин, зібраних разом? (Множина).
  • Сьогодні ви продовжите подорож зоопарком, це допоможе вам повторити тему « Множина» і дізнатися щось нове.
  •  Давайте згадаємо як ви дізнаєтеся нове?
  •  Бажаю вам цікавої подорожі!

2. Актуалізація знань та фіксація утруднення в пробній дії.

1) Тренування навичок усних обчислень, здатність до символьного запису речень, тренінг розумових операцій.

  • Перерахуйте тварин, яких ви бачили у зоопарку? (…)
  • Щоб познайомитись із мешканцями нашого зоопарку, потрібно виконати завдання.
  • Я читатиму речення, а ви записуйте їх математичною мовою: число 25 взяли доданком 10 разів; зменшуване 72, від’ємник 34; задумане число збільшили у 5 разів і отримали 55.

Учні записують : 25 ∙ 10; 72 - 34; х ∙ 5 = 55.

Виконання завдання перевіряється фронтально.

Узгоджений варіант виноситься вчителем на дошку.

25 ∙ 10;

72 - 34;

х ∙ 5 = 55

  • Обчисліть усно значення першого виразу. Що вийшло? (250.)

Вчитель пропонує одному з учнів вийти до дошки та вибрати картку з цим числом.

  • Хто зображений на звороті картки? (Мавпа.)
  • Запросимо її жити до нашого зоопарку.

Учень поміщає картку із зображенням мавпи на частину дошки, обмежену парканчиком. Аналогічно проводиться робота з виразом 72 – 34 та з рівнянням х ∙ 5 = 55.

Таким чином зоопарк «заселяється» тваринами: мавпою, жирафом та тигром. На дошці залишається картка із числом 357.

  • Зверніть увагу на картку, що залишилася. Яке число записано? (357.)
  • Розкажіть про це число. (Це число трицифрове, непарне, записане цифрами 3, 5, 7…)
  • Подивимося, хто зображений на звороті картки.

Вчитель знімає з дошки картку та демонструє класу картинку із зображенням Чебурашки.

  • Чебурашка живе у зоопарку? (Ні, це казковий герой)

Вчитель картку із зображенням Чебурашки поміщає на колишнє місце (поза зоопарком).

2) Повторення способу задання множини перерахуванням елементів.

  • Запишіть у робочих зошитах множину тварин, які мешкають у нашому зоопарку. Як це зробити? (Потрібно у фігурних дужках перерахувати елементи множини.)
  • Чи зручно записувати елементи словами? (Ні.)
  • А як зручно? (Замінити слова окремими літерами, наприклад мавпочка – м; жираф – ж і тигр – т.)
  • Чи потрібно дати ім'я множині? (Так.)
  •  Домовимося назвати множину латинською буквою Z – початковою буквою англійського слова ZOO, що у перекладі  означає зоопарк. Запишіть множину Z перерахуванням його елементів.

Діти працюють у зошитах.

Вчитель відкриває на додатковій дошці один із можливих варіантів запису:

Z = {ж, т, м}

3) Повторення основних властивостей множин.

  • Хто має інший варіант запису?
  • Чим відрізняється ваш запис? (Інша послідовність запису елементів у множині.)
  •  Чому у вас вийшли різні варіанти? Хто правий? (Всі, оскільки порядок перерахування елементів множини значення не має.)
  • Елементи у множині Z повторюються? (Ні, всі елементи різні.)
  • Отже, перерахуйте основні властивості множин. (Всі елементи зібрані разом, жоден з них не повторюється і порядок запису елементів не є важливим.)

На додаткову дошку виставляється відповідний еталон.

  • Давайте позначимо цю множину.

Замість напису ZOO на дошку розміщуються картки:

 

 

4) Уточнення уявлень про замкнені та незамкнені лінії.

  • Давайте посадимо дерево, викладемо стежки.

Хтось із дітей виходить до дошки та доповнює макет зоопарку, прикріплюючи всередині замкнутої лінії дерево та стежки:

Lenagold - Клипарт - ДеревьяДерево, клипарт ПНГ на Прозрачном Фоне • Скачать PNG Дерево, клипартДерево, клипарт ПНГ на Прозрачном Фоне • Скачать PNG Дерево, клипарт

 

 

 

 

 

 

 

  • Чим відрізняється лінія-кордон зоопарку від ліній-стежок? (Перша – замкнена, а дві інші – незамкнені.)
  •  Яка лінія називається замкненою? (Лінія, у якої початок та кінець збігаються.) – правило фіксується на дошці.
  •  Що ви зараз повторили? (Способи задання множин, основні властивості множин, запис речень математичними символами, визначення замкненої та незамкненої ліній).
  • Навіщо ви це все повторили? (Нам це знадобиться сьогодні на уроці.)
  •  Що я вам зараз запропоную?(Щось нове)
  •  Отже, готові?

4) Завдання для пробної дії:

Зобразіть схематично множину мешканців зоопарку Z. Для цього елементи множини, позначені малими літерами, вам потрібно розташувати на вашому малюнку. Порядок розташування має значення? (Ні.)

Подумайте, як показати, що тварин зібрали разом – вони утворюють множину.

Це завдання потрібно виконати за 1 хвилину.

Діти намагаються виконати завдання.

  • Стоп, Час минув! Покладіть маркери. Покажіть мені й одне одному, що вийшло.
  • Діти, хто не побудував схему множини Z? У чому утруднення? (Я не зміг побудувати схему множини Z.)
  • Я бачу кілька різних схем множини жителів зоопарку, покажіть еталон яким ви користувалися, виконуючи завдання, а тобто обґрунтуйте свій вибір. (У нас немає еталона, і ми не можемо довести).
  • То що робити далі? (Зупинитися та подумати.)

3. Виявлення місця та причини утруднення.

  • Яке завдання виконували? (Створювали схему множини Z.)
  • Де виникло утруднення? (В оформленні схеми, в обґрунтуванні побудованої схеми).
  • Чому ви не впоралися із завданням? (У нас немає зразка, який зміг би нам допомогти.)

4. Побудова проекту виходу з утруднення.

  • Отже, яку мету ви поставите сьогодні на уроці? (Отримати еталон для побудови схеми і навчитися будувати схему будь-якої множини.)
  • Добре. Як сформулюємо тему уроку?
  • Давайте домовимося, що у процесі роботи точніше сформулюємо тему уроку.
  • Що з того, що ви сьогодні повторювали, вам може допомогти? (Замкнені лінії, властивості задання множин.)
  • Складемо план дій.
  • Що вам допоможе зобразити елементи множини Z = {т, ж, м} у малюнку? (Замкнена лінія.)

1) Використовуємо замкнену лінію для зображення схеми.

  • Бо елементи множини «зібрані разом», де ми їх розташуємо на схемі?

2) Розташуємо елементи множини всередині замкнутої лінії.

3) Відповімо на запитання: 1. Чи є т елементом множини Z?

                                            2. Чи є  ж елементом множини Z?

                                            3. Чи є  м елементом множини Z?

4) Виділимо у питаннях загальну частину (?) і замінимо одним словом (?).

5) Замінимо це слово математичним символом.

 

5. Реалізація побудованого проекту.

  • Зараз ви працюватимете в групах за складеним планом Яких правил роботи потрібно дотримуватися, працюючи в групі?
  • Ви отримали схему зоопарку. Давайте подивимося, чи відображені на ній властивості множини? (Так, елементи зібрані разом, повторень немає, порядок розташування не важливий.)

Графічне зображення множин, з яким ви щойно познайомилися, вигадав англійський вчений-математик Джон Вен, тому їх називають діаграмами Вена.

Вчитель прикріплює картку:

 

У цьому випадку замість слів «є елементом» кажуть «належить». Так, наприклад, замість пропозиції «Мавпа є елементом множини Z» прийнято говорити «Мавпа належить множині Z».

  • У математиці замість багатьох слів використовують різні символи. У математиці є знак, який замінює слово "належить", відкрийте підручник на стор. 10 і подивіться на нього.

Отже, тема уроку: «Діаграма Вена. Знаки    »

Запишіть за допомогою нового знака , що мавпа, тигр і жираф належать множині Z.

  • Вам сподобалася сьогоднішня подорож? (…)
  • Чи всі персонажі, з якими ви зустрілися, зображені у вас у зошиті? (Немає Чебурашки.)
  • Чому? (Чебурашка не належить множині Z.)
  • Зобразіть Чебурашку на вашій схемі та запишіть.

Діти малюють схему в зошитах, записують математичною мовою твердження «Чебурашка не належить множині Z».

 

 

 

 

 

6. Первинне закріплення у зовнішньому мовленні.

№ 5, стор. 11

  • Відкрийте підручники на сторінці 11 Виконаємо завдання № 5.

Учні виконують завдання із коментуванням фронтально.

№ 4, стор. 11

  • Наступний номер № 4 виконайте, працюючи у парах.

7. Самостійна робота з самоперевіркою за зразком.

  • Готові перевірити себе, як ви навчилися будувати діаграми Венна та користуватися знаками ;
  • Що треба зробити, щоб це перевірити? (Виконати самостійну роботу.)
  • Я пропоную кожному з вас самостійно виконати завдання № 2, 3,

стор. 10. Успішної роботи!

Учні працюють самостійно. На самостійну роботу приділяється 2–3 хвилини.

  • Закінчили роботу.

Вчитель поміщає на дошку стандарт для самоперевірки.

  • Перевірте себе за зразком і зафіксуйте результат перевірки за допомогою знаків «+» або «?».

Діти виконують самоперевірку та фіксують її результат.

  • Які виникли труднощі?
  • Скажіть, у чому причина помилок? (Не зовсім зрозумів тему; був неуважний…)
  • Виправте помилки за зразком.
  • Підніміть руки ті, хто зробив все правильно.

8. Включення в систему знань та повторення.

№ 7, стор. 11.

  • З самостійною роботою впоралися, тепер я пропоную вам виконати завдання  № 7 на стор. 11.

Учні працюють у зошитах із друкованою основою.

  • Дівчинка з м'ячем і квіткою знаходиться як усередині діаграми множини А, так і всередині діаграми множини В. Як це зобразити? (…)

На дошці у схемі вчитель сам відзначає точкою загальний елемент множин A і B:

 

 

 

  • Який елемент знаходиться у загальній частині множин А та В? (Дівчинка з м'ячем та квіткою).
  • Молодці! Ви справжні першовідкривачі! Вчений Джон Вен пишався б вами!

№ 9, стор. 12.

Це завдання виконується усно.

№ 10, стор. 12.

  • А тепер виконайте одне з улюблених завдань - «Бліц-турнір». Працюйте швидко та правильно!

Діти працюють самостійно. Перевірка виконується фронтально з фіксацією на дошці відповідних виразів:

а) а ∙ 2;     б) b + (b + c);      в) n – k – k ∙ 3;       г) (x + y): 5.

9. Рефлексія навчальної діяльності.

  • Що нового ви дізналися на уроці.
  • Яку мету ви ставили перед собою сьогодні? Чи досягли її? Доведіть.
  • Коли у вас усіх виникли утруднення на уроці? (Коли ми вигадували графічне зображення множин, використовували знаки.)
  • Як же графічно позначаються множини? (За допомогою діаграми Венна, замкнутою лінією.)
  • Що вона показує? (Елементи, розташовані всередині замкнутої лінії, належать множині. Елементи, розташовані поза нею — не належать.)
  • Хто вам допоміг із цим розібратися? (Мешканці зоопарку.)
  • Як ви тепер можете задавати множини? (Перерахуванням, графічно, загальними властивостями.)
  • Хто вважає, що він тепер належить множині вчених першовідкривачів?
  • А тепер оцініть свою роботу на уроці.
  • Дякую за роботу. Молодці!

 

Вправа «Чудовий день»

Який сьогодні чудовий день! Сонечко усміхається, легенькі хмаринки пливуть по безмежному небу.
Усе навколо радіє, веселиться.
Усміхніться і ви сьогоднішньому дню, що принесе радість усім.                                                                                    У такий гарний день чи готові ваші оченята до уроку?
Підморгніть мені.

Чи готові ваші вушка мене слухати?
Покажіть, як ви ними слухаєте.

Чи готові ваші руки писати у зошиті? Поплескайте.

Чи готові ваші ніжки вас слухати? Потупайте.

Яку тему ми сьогодні розглядаємо?

Як ви гадаєте, чи здійснюють подорожі тварини? Для чого?

Методика «Джигсоу»

  1. Учні класу об’єднуються у постійні групи. Кожен учень має певний номер.
  2. За номерами діти об’єднуються в експертні групи.
  3.  Кожну частину тексту читає певна експертна група, сформована за однаковими номерами
  4.  Учні читають свої тексти, готуючись повідомити їхній зміст своїм товаришам у постійних групах.
  5.  Експерти повертаються до постійної групи і розповідають, про що вони прочитали.
  6.  Перевірка засвоєння змісту в цілому всіма учнями.
  • Яка інформація з тексту відома Вам?
  • Яка виявилася новою?
  • Про що хочеться дізнатися більше?
  • Як це можна зробити?

Самостійне читання тексту.

  • Доведіть, що це текст.
  • На скільки частин розділений текст?
  • Про що розповідає кожна частина?
  • Як абзаци відокремлено?
  • Навіщо текст розділяють на абзаци?

Робота в групах

  • Завдання 4 с.23

Робота в парах

  • Завдання 5 с.23

Знайомство з автором

  • Які запитання ви хотіли б поставити автору?

Гра «Слідопит»

  • Прочитайте 1 абзац.
  • Яке нове слово зустрілося?Поділіть його на склади для переносу
  • Прочитайте 2 абзац
  • Чому мігрують кити?
  • Знайдіть споріднені слова в абзаці
  • Що їдять кити?

Перегляд буктрейлера до книжок Кріса Пакхема.

  • Спробуйте озвучити буктрейлер.
  • Що можна повідомити глядачам?
  • Запишіть план тексту, який маєте говорити під час відео.
  • Прочитайте текст комусь із друзів, вислухайте побажання

Вправа «Продовж речення»

 

Гра «Редактори».

Пригадали, що текст складається з речень. Тепер ви станете редакторами, яким треба відредагувати текст. Працювати будете в парах.

  • Білі ведмеді живуть в Арктиці. Вживають в їжу тільки м'ясо. Полярний ведмідь може пропливати до 150 км без відпочинку. Під білим хутром звіра ховається чорна шкіра. Білі ведмеді не впадають у сплячку.
  • У світі найбільш поширений бурий ведмідь. Новонароджене ведмежа важить до 500 г. У зрілому віці його вага збільшується в 1000 разів. Бурий ведмідь здатен відчути запах  меду за 8 км. Ці звірі занесені до Червоної книги.
  • Панди живуть у гірських місцях Китаю та Тибету. У панди 6 пальців. Шостий палець допоміжний, для лазіння по деревах. За один раз цей ведмідь може з’їсти  до 22 кг бамбука. Панда є вимираючим видом тварин.

Перевірка текстів на слайдах.

Складання казки за даним зачином.

  • Пригадайте, з яких частин складається текст. (Зачин, основна частина, кінцівка)
  • Гра «Казкарі»

Ви тепер казкарі й будете складати казку про ведмедика. Підказки будуть на слайді.

Я казку починаю .

  • Жив собі ведмедик Непосидько. Не любив він вдома сидіти, завжди якихось пригод шукав. От одного літнього ранку пішов він погуляти.

(Йшов і побачив пташеня, яке випало з гнізда. Взяв він пташеня й посадив у гніздечко. Пташки подякували ведмедику  й подарували йому квітку. Гарний вчинок зробив ведмедик. Ведмедик Непосидько – молодець! )

IV. ПІДСУМОК ДНЯ

Рефлексія.

 З яким настроєм закінчуєте день?

 Де сьогодні побували жевжики?

 Чи сподобалося вам сьогодні досліджувати світ разом із жевжиками?

 Чи потрібні будуть вам у житті знання, які ви сьогодні отримали? Де і коли?

Самооцінювання

docx
Додано
24 лютого 2023
Переглядів
623
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку