Тире між частинами безсполучникового складного речення вжито в реченні:
Речення-
Усіх, хто живе в Україні, має об’єднувати в суспільство українська мова, котру треба знати.-
є складнопідрядним з кількома підрядним з...
Укажіть усі види складних речень з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком
Укажіть речення, у якому дві сурядні частини мають спільну для них підрядну
Укажіть складне речення, у якому правильно розставлені розділові знаки.
Розділові знаки розставлено правильно в усіх реченнях, ОКРІМ:
Виберіть речення, у якому правильно розставлено розділові знаки
Укажіть речення, у якому допущено пунктуаційну помилку
Які види зв’язку можуть поєднуватись у складному реченні з різними типами зв’язку?.
Укажіть складне речення із сурядним та підрядним зв’язком:
Укажіть речення, у якому допущено пунктуаційну помилку
Укажіть речення, у якому всі розділові знаки вжито правильно
Укажіть речення, у якому допущено пунктуаційну помилку
Серед поданих речень вибрати складне речення з різними видами зв’язку
Серед поданих речень вибрати складне речення з різними видами зв’язку
Прочитайте речення.
Мотоцикл і я(1) це окрема тема(2) тиждень ремонтую(3) аби 20 хвилин проїхати іноді(4) навіть(5) із вітерцем перед обуреними сусідками.
Кóму треба ставити на місці цифри
Укажіть речення, в якому допущено пунктуаційну помилку
Прочитай частини тексту. Вибери таку послідовність цифр, щоб утворився текст.
1) А маленьких зайчат зайчиха не охороняє. Вона нагодує їх і поспішає у своїх справах. Зайченята швидко ростуть і самі починають шукати собі їжу.
2) У травні в багатьох тварин народжуються малята. У теплій затишній нірці з'являються лисенята. Поступово вони виходять з нори, гріються на сонечку і весело граються.
3) У родині білки також поповнення. Білченята народжуються сліпими, безпорадними. Мати-білка годує й оберігає їх.
Між частинами безсполучникового складного речення потрібно поставити
двокрапку у варіанті (розділові знаки пропущено)
Правильно поставлено розділові знаки в реченні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома