Виберіть назву функціональної групи -NH2
Виберіть правильну назву (за систематичною номенклатурою) сполуки, зображеної на малюнку
Виберіть назву хімічної сполуки із якою метиламін НЕ РЕАГУЄ
Виберіть назву сполуки із якою анілін буде реагувати
Виберіть правильне твердження, що стосується амінокислот
Структурною одиницею білків є
Вторинна структура білкових молекул це
Яка структура білкових молекул є просторовою конфігурацією, що формується внаслідок згортання або закручення спіралі поліпептидного ланцюга в клубок?
Розташуйте у порядку ускладнення (від найпростішого до найскладнішого) рівні структурної організації білків.
А) дана структура формується внаслідок згортання або закручення спіралі поліпептидного ланцюга в клубок;
Б) послідовність чергування залишків α-амінокислот у поліпептидному ланцюзі;
В) поєднання у просторі кількох білкових макромолекул (білкові комплекси);
Г) це певна просторова форма, якої набуває поліпептидний ланцюг (може бути ниткоподібною або спіралеподібною).
Напишіть рівняння реакції горіння метанаміну. Урівняйте коефіцієнти. Виберіть коефіцієнт, який стоїть перед молекулою азоту
Виберіть формулу сполуки, з якою анілін буде реагувати
Серед перелічених варіантів виберіть формулу аміноетанової кислоти
Амінокислоти є структурною одиницею
Яким зв'язком з'єднуються структурні ланки в білковій молекулі?
Четвертинна структура білкових молекул це
Послідовність чергування залишків α-амінокислот у поліпептидному ланцюзі
Виберіть правильну назву (за систематичною номенклатурою) сполуки, зображеної на малюнку
Виберіть назву сполуки C2H5-NH2
Серед перелічених варіантів виберіть формулу амінокислоти
Виберіть назву сполуки із якою амінокислоти НЕ вступають в реакцію
Виберіть клас органічних сполук, які є природними полімерами
Що є продуктами гідролізу білків?
Виберіть правильну назву (за систематичною номенклатурою) сполуки, зображеної на малюнку
Під час горіння амінів крім вуглекислого газу і води утворюється
Виберіть функціональні групи амінокислот
Виберіть НЕПРАВИЛЬНЕ твердження
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома