Маркетингова стратегія - це:
Сутність маркетингової стратегії за напрямком «у галузі продукту»:
Маркетингова стратегія за напрямком «у галузі розподілу та збуту товарів» відповідає за:
Маркетинговою стратегією за напрямком «у галузі просування продукту» називають:
Маркетинговою стратегією за напрямком «у галузі ціноутворення» називають:
Оберіть підрозділ підприємства, який не використовує в своїй діяльності прогнози продажу:
За характером процесу прогнозування поділяють на такі види:
Виділяють такі види прогнозування за об’єктом прогнозу:
Існують такі види прогнозування за ступенем ймовірності настання результатів:
За точністю кількісної оцінки результатів виділяють таке прогнозування:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома