Основи бізнес-планування 6 частина

Додано: 20 грудня 2020
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 64 рази
10 запитань
Запитання 1

Маркетингова стратегія - це:


варіанти відповідей

принципові середньо- та довгострокові рішення з відповідними способами та засобами, які визначають орієнтири та спрямовують окремі заходи маркетингу на досягнення поставлених цілей, які охоплюють елементи комплексу маркетингу (продукт, ціну, місце та просування);



система заходів, яка використовується організацією (фірмою, підприємством, країною) для розширення своєї збутової діяльності;

система заходів, яка використовується для того, щоб організація не стала надто залежною від одного стратегічного господарського підрозділу або асортиментної групи товарів;

стратегія, яка полягає в політиці виділення фірмою своєї продукції (або послуг) як особливої, відмінної від конкуруючої продукції (послуг).

Запитання 2

Сутність маркетингової стратегії за напрямком «у галузі продукту»:


варіанти відповідей

встановлення ціни на продукт відповідно до позиції продукту на ринку; проведення різної цінової політики на різних ринках; вироблення цінової політики з урахуванням цінової політики конкурентів; проведення різної цінової політики на різних ринках;


вибір оптимальних каналів доведення товарів до споживача; підвищення рівня післяпродажного обслуговування; розроблення заходів щодо зниження витрат на доставку продукту; продаж оптом або невеликими партіями;

зв'язок зі споживачами за допомогою співробітників відділу продажу, через рекламу, виставки; методи та засоби організації дій співробітників відділу збуту на нових ринках;

розроблення нових продуктів; розширення номенклатури наявних продуктів; вилучення з виробництва застарілих продуктів; постійне оновлення асортименту продукції, що випускається; дотримання багатомарочної політики.

Запитання 3

Маркетингова стратегія за напрямком «у галузі розподілу та збуту товарів» відповідає за:


варіанти відповідей

встановлення ціни на продукт відповідно до позиції продукту на ринку; проведення різної цінової політики на різних ринках; вироблення цінової політики з урахуванням цінової політики конкурентів; проведення різної цінової політики на різних ринках;


вибір оптимальних каналів доведення товарів до споживача; підвищення рівня післяпродажного обслуговування; розроблення заходів щодо зниження витрат на доставку продукту; продаж оптом або невеликими партіями;

зв'язок зі споживачами за допомогою співробітників відділу продажу, через рекламу, виставки; методи та засоби організації дій співробітників відділу збуту на нових ринках;

розроблення нових продуктів; розширення номенклатури наявних продуктів; вилучення з виробництва застарілих продуктів; постійне оновлення асортименту продукції, що випускається; дотримання багатомарочної політики.

Запитання 4

Маркетинговою стратегією за напрямком «у галузі просування продукту» називають:


варіанти відповідей

встановлення ціни на продукт відповідно до позиції продукту на ринку; проведення різної цінової політики на різних ринках; вироблення цінової політики з урахуванням цінової політики конкурентів; проведення різної цінової політики на різних ринках;



вибір оптимальних каналів доведення товарів до споживача; підвищення рівня післяпродажного обслуговування; розроблення заходів щодо зниження витрат на доставку продукту; продаж оптом або невеликими партіями;

Зв'язок зі споживачами за допомогою співробітників відділу продажу, через рекламу, виставки; методи та засоби організації дій співробітників відділу збуту на нових ринках;

розроблення нових продуктів; розширення номенклатури наявних продуктів; вилучення з виробництва застарілих продуктів; постійне оновлення асортименту продукції, що випускається; дотримання багатомарочної політики.

Запитання 5

Маркетинговою стратегією за напрямком «у галузі ціноутворення» називають:


варіанти відповідей

встановлення ціни на продукт відповідно до позиції продукту на ринку; проведення різної цінової політики на різних ринках; вироблення цінової політики з урахуванням цінової політики конкурентів; проведення різної цінової політики на різних ринках;

вибір оптимальних каналів доведення товарів до споживача; підвищення рівня післяпродажного обслуговування; розроблення заходів щодо зниження витрат на доставку продукту; продаж оптом або невеликими партіями;

зв'язок зі споживачами за допомогою співробітників відділу продажу, через рекламу, виставки; методи та засоби організації дій співробітників відділу збуту на нових ринках;

розроблення нових продуктів; розширення номенклатури наявних продуктів; вилучення з виробництва застарілих продуктів; постійне оновлення асортименту продукції, що випускається; дотримання багатомарочної політики.


Запитання 6

Оберіть підрозділ підприємства, який не використовує в своїй діяльності прогнози продажу:

варіанти відповідей

відділ маркетингу;


інноваційний відділ;

виробничо-диспетчерський відділ;

відділ кадрів.

Запитання 7

За характером процесу прогнозування поділяють на такі види:

варіанти відповідей

ймовірнісний та інваріантний;


прогноз усього асортименту виробів та прогноз продажу окремих товарів;

пошукові, інтуїтивні, нормативні;

з однозначною оцінкою та інтервальними оцінками.

Запитання 8

Виділяють такі види прогнозування за об’єктом прогнозу:

варіанти відповідей

ймовірнісний та інваріантний;


прогноз усього асортименту виробів та прогноз продажу окремих товарів;

пошукові, інтуїтивні, нормативні;

з однозначною оцінкою та інтервальними оцінками.

Запитання 9

Існують такі види прогнозування за ступенем ймовірності настання результатів:



варіанти відповідей

ймовірнісний та інваріантний;


прогноз усього асортименту виробів та прогноз продажу окремих товарів;

пошукові, інтуїтивні, нормативні;

з однозначною оцінкою та інтервальними оцінками.

Запитання 10

За точністю кількісної оцінки результатів виділяють таке прогнозування:

варіанти відповідей

ймовірнісний та інваріантний;


прогноз усього асортименту виробів та прогноз продажу окремих товарів;

пошукові, інтуїтивні, нормативні;

з однозначною оцінкою та інтервальними оцінками.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест