Період.Основні його ознаки. Структурні типи періоду

Додано: 24 березня 2020
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 1341 раз
6 запитань
Запитання 1

Період — це 

варіанти відповідей

складне речення ускладненої будови

багатокомпонентне складносурядне речення

просте, ускладнене однорідними членами

багатокомпонентне складнопідрядне речення

Запитання 2

Будова періоду: 

варіанти відповідей

має одну граматичну основу, неускладнену однорідними членами

має дві частини: члени періоду, заключна частина

засновок, висновок

Запитання 3

Визначити рідновид періоду за характеристикою:

для цієї структури характерна відсутність висновку як такого чи заміна його фразою іншого значення — запереченням сказаного в засновку, вигуком, невеликим коментарем до сказаного або чимось подібним

варіанти відповідей

незамкнений

обірваний

обрамлений

Запитання 4

Визначити тип періоду за будовою.

 І там, де на всьому лежить печать мовчання, де стримані і скарги, і пісні, де здавлені прокльони і ридання,— вість людям подають кайдани голосні. 

варіанти відповідей

багатокомпонентне складнопідрядне речення

багатокомпонентне складносурядне речення

просте, ускладнене однорідними членами

Запитання 5

Ознаки періоду:

варіанти відповідей

непостійний порядок розміщення його частин

постійний порядок розміщення його частин

невичерпна повнота змісту і негармонійність синтаксичної структури

вичерпна повнота змісту і гармонійність синтаксичної структури

Запитання 6

 Незамкнений (обернений) період - це

варіанти відповідей

це період, який починається в засновку й висновку тією самою фразою чи частиною її, що передає головну думку, яку треба виділити, підкреслити

для цієї структури характерна відсутність висновку як такого чи заміна його фразою іншого значення — запереченням сказаного в засновку, вигуком, невеликим коментарем до сказаного або чимось подібним

структурно характерний тим, що починається з кінця, із висновку, а засновок іде в цьому випадку після висновку, після паузи

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест