Підготовка до ЗНО.

Додано: 8 травня 2020
Предмет: Математика, 11 клас
Копія з тесту: Підготовка до ЗНО 7
Тест виконано: 50 разів
24 запитання
Запитання 1

Є 7 різних олівців і 5 ручок. скількома способами можна утворити набір з однієї ручки і одного олівця?

варіанти відповідей

35

12

75

57

Запитання 2

Скількома способами можна розсадити 5 учнів за круглим столом?

варіанти відповідей

120

24

5

25

Запитання 3

Скільки існує звичайних правильних дробів, у яких чисельник і знаменник прості числа 2;3;5;7;11;13;17;19;23;29;31?

варіанти відповідей

55

11

22

121

Запитання 4

Скільки існує точок на площині, координати яких є цілими одноцифровими додатними числами?

варіанти відповідей

18

81

29

безліч

Запитання 5

Скільки існує шестицифрових чисел, усі цифри яких непарні?

варіанти відповідей

56

65

5!

6!

А₆⁵

Запитання 6

Автомобільний номер складається з двох букв (використовують 30 букв) і чотирьох цифр (використовують всі цифри). Скільки існує таких номерів?

варіанти відповідей

302⋅410

230⋅104

230⋅410

304⋅102

302⋅104

Запитання 7

Автобус, у якому їдуть 10 пасажирів, робить 5 зупинок. Скількома способами пасажири можуть вийти на цих зупинках?

варіанти відповідей

510

50

105

С105

А105

Запитання 8

Скільки всього різних трицифрових чисел можна утворити з цифр 1;2;3;8;9;0, щоб у кожному числі всі цифри були різні?

варіанти відповідей

100

120

36

63

180

Запитання 9

На книжковій полиці стоять 4 книги з математики і 4 з фізики. Петрик навмання взяв 2 книги. Яка ймовірність того, що вони обидві з математики?

варіанти відповідей

3/14

1/3

1/4

1/2

3/7

Запитання 10

На полиці 36 книг, з них 16 підручників з алгебри, 12 підручників з геометрії, а решта - підручники з фізики. Обчисліть ймовірність того,що навмання взята книга буде підручником з геометрії.

варіанти відповідей

2/9

1/3

4/9

7/9

3/4

Запитання 11

Ймовірність влучення в ціль з одного пострілу дорівнює 0,8. Обчисліть ймовірність того, що результатом двох пострілів є точно одне влучення.

варіанти відповідей

1

0,2

0,16

0,32

0,68

Запитання 12

Знайти розмах вибірки, заданої варіаційним рядом 5;7;8;11;16;9;4;7;4;3;2;5;6;7;4.

варіанти відповідей

4

8

14

15

16

Запитання 13

Для даної вибірки знайти середнє значення 3,2; 2,1; 3,2; 2,1; 3,2; 2,1; 3,2; 2,5; 3,2; 2,5; 2,6; 2,5; 2,6; 2,5; 2,8; 3; 2,6; 3; 3; 3.

варіанти відповідей

2,7

2,745

2,75

2,765

2,785

Запитання 14

Точка О є серединою відрізка АВ. Знайти координати точки В, якщо А(2;1;7); О(3;9;1).

варіанти відповідей

В(1;8;-6)

В(5;10;8)

В(25;5;4)

В(4;17;5)

В(4;17;-5)

Запитання 15

Дано точки С(2;7;3) і D(5;9;-3). Знайдіть відстань СD.

варіанти відповідей

√ ̅1̅3̅

√ ̅3̅0̅5̅

5

6

7

Запитання 16

Дано точки А(2;3), В(5;7), С(3;10). Обчисліть площу трикутника АВС.

варіанти відповідей

8,5 кв.од.

12,5 кв.од.

10 кв.од.

12,5√ ̅2 кв.од.

17√ ̅2 кв.од.

Запитання 17

Точка М ділить відрізок АВ у відношенні 3:5, починаючи від точки А.Знайдіть координати точки М, якщо А(-3;5), В(17;33). У відповідь запишіть суму координат точки М.

варіанти відповідей

6

20

48

6,5

Запитання 18

Серед векторів a̅(4;10), b̅ (3;6), c̅ (6;15), d̅ (-3;10) вкажіть два колінеарні.

варіанти відповідей

a̅; b̅

a̅; d̅

a̅; c̅

b̅; d̅

c̅; d̅

Запитання 19

Обчисліть суми тих значень x, при яких вектори a̅ (x; 5; 6) та b̅ (x; -x; -11) будуть перпендикулярні.

варіанти відповідей

-5

5

11

-11

Запитання 20

Дано точки A(2;3); B(4;5); C(3;11). Обчисліть довжину вектора p̅ =2A̅B̅ +A̅C̅.

варіанти відповідей

7

9

11

13

15

Запитання 21

Обчисліть скалярний добуток векторів a̅ (2;3;-1) та b̅ (4;8;5).

варіанти відповідей

17

21

27

37

√ ̅1̅4̅7̅0̅

Запитання 22

Обчисліть кут між векторами a̅ (3;-4;12) та b̅ (8;6;0).

варіанти відповідей

30°

45°

60°

90°

120°

Запитання 23

Обчисліть довжину відрізка прямої 5x-12y=60, який знаходиться між координатними осями.

варіанти відповідей

11

12

13

14

15

Запитання 24

Обчисліть величину кута між прямими 2x+3y=7 та 6x-4y=11.

варіанти відповідей

30°

45°

60°

90°

120°

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест