Творче заняття: Аплікація з паперу. Зайченя

Про матеріал
Творче заняття: Аплікація з паперу. Зайченя. Творче заняття розроблене для керівників гуртків закладів освіти.
Перегляд файлу

Творче заняття: Аплікація з паперу. Зайченя

Мета: продовжувати ознайомлення учнів з прийомами декоративної аплікації; розвивати навички розумового аналізу послідовності виготовлення виробу і практичного виконання завдання; формувати інтерес до даного виду праці; виховувати уважність до роботи, охайність, терпіння.

Обладнання: кадри з мультфільму «Віні Пух», ілюстрації із зображенням зайців, шаблони різних за формою деталей аплікації зайця та пелюсток квітки, картон, кольоровий папір, клей, ножиці, пензлики, вологі серветки для рук.

ХІД ЗАНЯТТЯ

I. Організаційний момент

 1. Привітання

 Ось дзвінок нам дав сигнал.

 Працювати час настав.

 Тож і ми часу не гаймо

І урок розпочинаймо.

 2. Перевірка готовності до заняття

 3. Упорядкування робочих місць

II. робота над новим матеріалом

 1. Оголошення теми та мети заняття

— Сьогодні на уроці ми продовжуємо працювати з папером. Будемо виготовляти декоративну аплікацію.

 2. Вступна бесіда

На дошці — ілюстрації із зображенням зайців, фотографії звірів у природі та домашніх умовах. (додаток 1)

— Сьогодні ми проведемо заняття у лісовому царстві.

— Яких лісових тварин ви знаєте?

— Зайцями називають тварин, що постійно живуть у лісах та степах і швидко пересуваються за допомогою прижків. Вони мають довгі вуха та довгі ноги

З’явилися ці тварини 300 мільйонів років тому і заселили всі ліси та степи земної кулі. Вони живуть в багатьох місцях земної кулі: Америці, Європі, Азії. Деякі з них витримують температуру мінус 1-35 градусів. Таким холодним буває повітря на Півночі.

Забарвлення зайців досить різноманітне. Влітку, весною та восени воно сіре, а взимку – біле. Це допомагає тваринам ховатися від їхніх ворогів – вовків, лисиць, диких собак, а також зайці часто ховаються в нори, де пересиджують негоду та морози.

Харчуються зайці рослинною їжею  – травою, капустою, морквою, кабаками, а взимку корою молодих дерев.

 3. Розгадування загадок

1.Біжить він по долині в сіренькій кожушині.

2. Влітку сіренький, а взимку біленький

Довгі вуха має, швидко стрибає.

3. В полі, в лісі, навкруги,

Скрізь у мне вороги.

Часом лізу я у шкоду,

Їм капусту на городах.

 Довговухий по стрибайчик. Відгадайте – хто це? (Зайчик).

 4. Що за Дивний звірок –

Скік та скок, скік та скок!

Він стоїть серед трави –

Вуха більше голови.

 4. Перегляд мультфільму «Віні Пух» (окремі кадри)

— Придивіться уважно, як виглядає зайчик. Як зображено ліс та будиночок цього мультиплікаційного героя.

 

III. Фізкультхвилинка

 Столярики-молодці,

 Тешуть столики й стільці.

 Пилочками чики-чики,

 Молотками туки-туки.

 Чик-тук-туки, чик-тук-туки,

 В нас до праці здібні руки.

IV. Демонстрація та аналіз зразка

Діти працюють індивідуально. На партах лежать шаблони різних за формою частин голови та вух зайця та пелюсток.(додаток 2)

  1. Інструктаж

- Ножиці для ручної праці повинні мати заокруглені кінці.

- Клади ножиці так, щоб вони не виступали за край робочого місця.

- Не працюй тупими ножицями, а також ножицями зі слабким кріпленням.

- У процесі різання уважно слідкуй за розміткою.

- У процесі роботи тримай матеріал пасивною рукою так, щоб пальці були осторонь від гострого леза.

- Не розмахуй ножицями, під час різання не ходи, а також не підходь занадто близько до того, хто ними працює.

- Після роботи ножиці тримай складеними.

- Під час роботи вихованець  повинен тримати своє робоче місце в належному порядку, а після роботи акуратно прибрати його.

- Користуйтеся шаблонами, які лежать на партах.

- Коли всі частини аплікації будуть готові, розташуйте їх на аркуші паперу.(додаток 3)

- Користуючись пензликами, створіть аплікацію.

- По закінченні роботи підготуйтеся розповісти про свій виріб.

- Працюйте дружно та завзято.

- Прислухайтеся до порад товаришів.

 - Не галасувати, не сваритися.

 - Допомагати одне одному.

 V. практична робота учнів

Учні виконують роботу. Педагог за потреби допомагає, пояснює, як зробити пелюстки випуклими, як краще їх прикріпити до картону. (додаток 4)

VI. виставка та оцінювання робіт (додаток 5)

VII. підсумок заняття

— Чому був присвячений наш урок?

— Чи сподобалося вам працювати над цим завданням?

— Що нового дізналися про тваринний світ?

Додаток 1

photo_2019-11-27_10-59-25  photo_2019-12-02_11-46-16  photo_2019-12-02_11-47-17                    

photo_2019-12-02_11-47-37      photo_2019-12-02_11-47-47

 

Додаток 2

IMG_2925   IMG_2926

IMG_2927  IMG_2928

 

Додаток 3

IMG_2929IMG_2930IMG_2931

 

IMG_2932       IMG_2933

 

IMG_2934

 

Додаток 4

IMG_2935      IMG_2937

 

 

 

 

 

 

Додаток 5

IMG_2938

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Хрієнко Ніна
Додано
4 грудня 2019
Переглядів
3706
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку