Уро: "Множення звичайних дробів"

Про матеріал
Урок з математики для 6 класу Множення Звичайних дробів. Узагальнення і систематизація знань
Перегляд файлу

1

 

Мета дидактична: повторення правил множення  дробів; узагальнення і систематизація знань, умінь;

відпрацювання навиків розв’язування  задач на множення звичайних дробів та мішаних чисел при розв’язуванні прикладів|зразків| і задач.

Мета виховна: виховувати  взаємоповагу, здорове суперництво, акуратність в записах, працьовитість, інтерес до математичних знань, виховувати уміння вислухати інших, виховувати активність, дисциплінованість, самокритичність, самостійність (самостійно працювати з|із| |посібндидактичними завданнями), любов до рідної Батьківщини.

Корекційно-розвиваюча мета: розвивати пізнавальну діяльність, мовний розвиток (називати приклади, пояснювати хід практичних дій), сенсоматорний розвиток (виконувати всі дії, необхідні в досягненні результату); розвивати зорово-слухову| пам'ять, увагу, логічне мислення (уміння лаконічно висловлювати свою математичну думку), розвивати уміння орієнтуватися в нестандартних ситуаціях, кмітливість, навички творчої роботи, комунікативні і соціальні компетенції; розвивати навички раціонального використовування часу.

Тип уроку: систематизація і  узагальнення знань, умінь учнів.

Очікувані|сподівані| результати:

Після уроку учні зможуть використовувати засвоєні математичні поняття, терміни під час розв’язання  задач, знаходити|находити| проміжні етапи у розв’язанні задач різних видів, знаходити|находити| раціональні способи в їх розв’язанні, |вирішенні| аналізувати вивчений матеріал, поглибити свої знання з історії рідного краю.

 

Хід уроку.

І. Організаційний момент. Перевірка готовності до уроку (2 хв.)

ІІ. Мотивація уроку.

Сьогодні на уроці ми будемо подорожувати. Під час подорожі нам потрібно бути уважними і працьовитими.

Сьогодні ми будемо подорожувати сторінками Червоної книги. Охорона навколишнього середовища - це захист нашого світу і його дикої природи. Зберегти її важко, тому що люди забруднюють і руйнують місця, де живуть тварини і рослини, полюють на тварин, бажаючи мати їхнє хутро, роги і м'ясо.

Тому за ідеєю відомого англійського зоолога, професора Пітера Скотта була створена Червона книга. Червона книга - це список рідкісних і зникаючих видів тварин і рослин, що потребують охорони.

Тема сьогоднішнього уроку «Множення звичайних дробів»

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

№№№

Бліц-опитування (4хв.)

Чотири учня біля дошки виконують завдання. 

5 · = 1

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Давайте, діти, запишемо в зошити сьогоднішню дату, класна робота. Пам'ятайте, що при роботі з діловою документацією, її потрібно вести акуратно, уважно ставитися до цієї справи.

каліграфічний хвилинка

- Запишіть дріб, чисельник якого - кількість букв в слові «Червона», а знаменник дробу - кількість букв в слові «книга». (7/5)

Який це дріб? (Правильна, неправильна, більше, менше одиниці, змішане число, скоротна, і нездолана, твір на 1, на 0).

В Україні в Червону книгу занесено 382 види тварин, 541 вид рослин. Рік її затвердження ви дізнаєтеся, коли вирішите наступні приклади.

 

Чотири учня біля дошки виконують завдання. 

5 · = 1

 Отже, в Україні Червону книгу затверджено 29 жовтня 1992 року постановою Верховної Ради України. «Книгою тривоги і надії» називають Червону книгу України. Ми сьогодні дізнаємося, про деяких тварини і рослини, які занесені до Червоної книги України.

 

V.Формування практичних навичок і умінь учнів.

1. Перша вправа допоможе прочитати назву птаха, занесеної до Червоної книги України.

Тестові завдання. сова. 

   

 

 Це довгохвоста сова.

Довжина птаха може досягати 70 см, а розмах крил - майже 1,5 м. Хвіст у сови - 30 см. За такий довгий хвіст сова і отримала свою назву. Харчується переважно гризунами.

Наступну птицю ми побачимо, коли вирішимо три рівняння (біля дошки).

На картках записані рівняння, зі зворотного боку картки - склади слова. Потрібно вирішити рівняння і розставити картки в порядку зростання знайдених коренів і перевернути картки. Тоді записані на звороті склади утворюють слово, що є назвою птиці.


Карточка 1

 

Карточка 2

,


Карточка 3

,                                          


 На звороті першої картки записано склад «кан», другий - «пе», третьої - «лі». Учні утворюють слово «пелікан».

Рожевий пелікан. Ви можете побачити його в Київському державному зоопарку. Під великим дзьобом У них знаходиться об'ємний мішок, який розтягується. Коли пелікан опускає відкритий дзьоб в воду, полюючи за косяком риб, мішок наповнюється водою з плаваючими рибками. Закривши дзьоб, пелікан отримує повноцінний обід. Але перед тим як з'їсти рибок, пеліканам доводиться процідити воду, на що іноді йде ціла хвилина. Іноді буває, що набрана вода важить більше, ніж сам пелікан, і якщо птах проковтне цю воду, то  не зможе полетіти. У великому мішку під дзьобом у нього поміщається більше їжі, ніж в шлунку. Чисельність пелікана рожевого зменшується через знищення птахів людиною.

 

№ 359. 1ряд 1-2

            2ряд – 3-4

             3 ряд 5-6

 Сапсан - відомий з часів Київської Русі як птах, за яким полювали київські князі. У наші часи  сапсан занесений до Червоної книги України. За однією з версій малий герб України - тризуб є зображенням сокола-сапсана відображає силу, сміливість, швидкість.

Цікаво?.

 

Робота з карточками

  1.                          2.                         3.

 

За допомогою коду за відповідями складаємо назви квітів.

 

пролісок

Сон-трава

едельвейс

 

 Пролісок - найперша квітка, яка розцвітає навесні. Вони цвітуть навіть тоді, коли на дворі 0 °. У цей час всередині квітки температура + 8 °. Може витримати до 10 ° морозу.

               Вам я бажаю бути завжди першими і не боятися ніяких перешкод, ніяких морозів.

Сон-трава. Наніч і негоду її квітка закривається і схиляється, як ніби засинає. Наші предки вірили, що коли покласти на ніч під голову сон-траву, то уві сні можна дізнатися про своє майбутнє.

Едельвейс - гірська квітка, що росте в Карпатах, символ любові, а ще символ альпіністів.

Математика - складна наука, досягти її вершини можуть тільки наполегливі, сміливі, як альпіністи. І вам цю вершину я бажаю подолати.

ІV. Підсумок уроку: (2 хв.)

 

Ось і закінчився наш незвичайний урок, закінчилася наша подорож. Я думаю, що вона вам сподобалася.

Діти  по колу висловлюються одним реченням, вибираючи початок фрази з рефлексивного екрана:

• Сьогодні я дізнався ....

 Було цікаво…

 Було тяжко….

 Я зрозумів, що….

• Тепер я можу ...

• Мене здивувало ....

 Мені захотілось…

Охороняйте природу, тому що всі види тварин, рослин і плазунів потрібні. Нехай природа радує людське око своєю красою.

VII. Домашнє завдання.

Пов  9, № 381, 369, вис. Рів. 384

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
24 жовтня
Переглядів
45
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку