Урок- ярмарок "Як козаки на ярмарок ходили"

Про матеріал
Узагальнюючий урок з математики для дітей із затримкою психічного розвитку. Завдання спрямовані на розвиток памяті, уваги та розвиток логічного мислення, кмітливості, винахідливості.
Перегляд файлу

Урок математики у 1 класі

«Як козаки на ярмарок ходили»

(математичний ярмарок)

Тема: Послідовність чисел від 0 до 10. Віднімання рівних чисел. 

           Розв’язування прикладів на додавання і віднімання.

Мета: Узагальнити знання учнів про числа і цифри першого десятка, геометричні фігури , усний рахунок. Узагальнити знання про знаки порівняння «>», «<» та «=» . Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення,кмітливість, винахідливість, дрібну моторику пальців рук. Виховувати старанність, любов до математики, самостійність.

 

Обладнання: каса цифр, картинки з зображенням тварин ( індивідуальні картки), столи, прикрашені рушниками, на столах – різноманітний

товар:олівці, кульки, яблука, горіхи, цукерки; малюнки Мудрої Сови,, будинки з числами, яблука з прикладами, плакати з прикладами, виразами, числами, конверти з завданнями, козацька чайка з геометричних фігур, корзинка з яблуками, горіхами.

Тип уроку: закріплення вивченого матеріалу

 

Тип уроку: урок – математичний ярмарок,узагальнюючий.

 

Хід уроку

C:\Users\оля\Desktop\Без названия.jpgІ. Організація початку уроку.

Встаньте,козачаточка рідненькі.
Приготуйтеся  гарненько.
Посміхніться ви до мене,
Посміхніться і до себе.
Дзвоник дав сигнал — пора.
Починаємо, Ура.

 

 

Галявина настрою

Перед тим як почати свою роботу, я б хотіла знати ваш настрій, бо

у мене сьогодні ось такий настрій. А у вас?...

ІІ. Вступне слово вчителя.

- Сьогодні ми побуваємо на ярмарку, але непростому, а математичному.

- А що таке ярмарок?

- Ярмарок – це торг, який влаштовується у певному місці і у відповідну

пору для того, щоб продавцям продати товар, а покупцям – купити.

- Але сьогоднішній ярмарок незвичайний ще й тому, що нам знадобиться не

гроші, для щоб купити, а математичні знання – наш розум, кмітливість,

винахідливість.

- Сьогодні продавцем на ярмарку буду я, а всі ви- покупці. Чим швидше кожен з вас виконує завдання, тим вигідніше він «купує товар».  В кінці уроку визначимо найкращих покупців і вони отримають свою винагороду.

- Вам уже цікаво? Тож розпочинаємо негайно. Як ви будете працювати? Які ви? Доберіть до кожної букви слова «ярмарок», слово, яке б означало, якими ви будете та як саме працюватимете на уроці сьогодні.

Я – яскраво

Р – радісно

М – мудрі

А – активні

Р – розумні

О – оперативно (швидко)

К – кмітливі

ІІ. Математичний ярмарок.

Увага! Увага!

Спішіть, поспішайте!

Наш математичний ярмарок

Глядіть, не минайте!

- Для того, щоб потрапити на ярмарок, необхiдно доїхати чи допливти до певного місця. Оскільки ми козаки, то сьогодні будемо мандрувати на козацькій чайці, але вона незвичайна а  складається із чого?...(Геометричних фігур)

-зараз вам потрібно уважно її роздивитися і сказати з яких фігур вона складається?

-які геометричні фігури ви бачите на малюнку?

-порахуйте скільки потрібно прямокутників, щоб створити такий човен? (Квадратів,коло,трикутники )

-давайте порівняємо з вами трикутники і прямокутники (квадрат і коло)

-на скільки менше трикутників від прямокутників (квадратів від кола)

-Ми дуже добре розібралися з нашим чарівним човником, тому прибули на місце призначення.

- От ми й припливли на ярмарок, але ворота зачинені і нас зустрічає господарка ярмарку Мудра Сова і вона для нас приготувала завдання.

 

Усний рахунок.

а) «Сусіди числа» (картки)

Завдання таке: у вас є числа, я буду показувати число а вам потрібно буде визначити його сусіда і вийти з числами до мене.

 

б) продається завдання «Цікавий рядочок» (робота в групах)

3,9,6,1,4,0,7,5,8,2,10 – виставлені на дошці.

  • розставте числа в порядку спадання і прочитайте слово
  • виберіть числа і поставте у порядку зростання та також прочитайте слово;
  • -один учень працює зі мною біля дошки;

в) «Збери букет»

- Діти отримують квіточки, на яких написано два  числа, що входять до складу чисел 7, 9, 10.

- Треба розподілити ці квіти у відповідні букети 1 і 6; 2 і 7; 5 і 5; 4 і 6; 6 і 3; 5 і 4; 3 і 4; 3 і 3; 8 і 1; 5 і 2; 2 і 8; 1 і 9;

                            http://domoluxshop.com/uploads/product/9d54471630a1e1e0f9207324785aaaa984c4b778.jpg    https://image.freepik.com/free-photo/green-vase_2274619.jpg        http://media-cache-ak1.pinimg.com/550x/fb/4d/7d/fb4d7d739e4b5e3c12af36f440ee1a15.jpg

  1.                      9                          10

 «Веселі танці»(хвилинка відпочинку під веселу мелодію).

6. — На ярмарку можна купити яблук.

(На яблуках рiзнi приклади, які необхiдно обчислити.)

— Хто ж буде купувати яблука?

-та вони в нас такі смачні та запашні, що на них злетілися метелики, а на метеликах приклади які потрібно вирахувати.

— Пiдходьте, купуйте, розв’язуючи приклади.

7. — А ще на ярмарку можна придбати заморський товар  це- банан, та за нього треба поторгуватися.

— Хто хоче купити, повинен порівняти числа: 9 i 1, 3 i 5, 2 і 0,

6 i 4, 10 і 10, 0 i 2, 6 i 7,8 i 8.

-Назвіть число більше за 7,5,9,2,8

-Менше за 10,7,3,6,2

  1. Ось тут продаються кульки
  2. Гра «Ширше коло»(колові приклади)Кульки розкласти по колу.
  • На ярмарку завжди багато друзів, знайомих. Можна в коло стати й довго танцювати.
  • Пропоную вашій увазі колові приклади (кульки приклеєні на дошці)

 

4 + 1 = 5                         3 – 1 = 2                            5 – 5 = 0

2 + 5 = 7                         0 + 3 = 3                            7 – 3 = 4

 

  1. «Домашній зоопарк»

На кожнім ярмарку продають домашніх тварин, сьогодні ми купуватимемо курку, яка несе найбільше яєць, але її потрібно знайти.(закодовані малюнки)

 

8.Танграм

   А зараз відгадайте таку загадку.

   В кого є п’ятачок, але за нього нічого не купиш?   (У поросят).

   Наші тварини – незвичні. Вони – геометричні. З яких фігур

складаються тварини? Складемо з геометричних фігур тваринок.

 

ІІІ. Підсумок ярмарку.

-  Ось і закрився ярмарок. Ми були розумними, кмітливими, тому купили

багато речей.

-  Що ви придбали на ярмарку?

-  Що цікавого запам’ятали?

 

 

 

                                                        

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Інкл
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку