5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Урок алгебри у 8 класі "Перетворення виразів, що містять квадратні корені" з використанням інтерактивних вправ

Про матеріал
Виконання інтерактивних он-лайн вправ на уроці, створених за допомогою сервісу LearnigApps, дозволяє учням добре засвоїти навчальний матеріал з теми "Квадратні корені", а використання Google-карти розширює можливості проведення усного рахунку на уроках математики.
Перегляд файлу

Відкритий  урок з алгебри у 8 класі  (лютий 2019)

Автор: Глущенко Тетяна Геннадіївна, учитель математики Писарівської ЗОШ І – ІІІ ступенів Вінницького району

Тема уроку: Перетворення виразів, що містять квадратні корені.

Формування компетентностей:

  • Предметна компетентність: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Квадратні корені»; удосконалити вміння виконувати перетворення виразів, що містять квадратні корені;
  • Ключові компетентності:
  • Спілкування державною мовою – грамотно висловлюватися рідною мовою, доречно  і коректно вживати в мовленні математичну термінологію;
  • Уміння вчитися впродовж життя – відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення  навчальної мети;
  • Соціальна та громадянська компетентності – співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у  командній роботі;
  • Інформаційна компетентність – вільне користування комп’ютерною технікою, виконання  он-лайн вправ на LearningApps;
  • Загальнокультурна компетентність - орієнтуватися у досягненнях національної культури 

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань та умінь

Обладнання  та наочність: ноутбуки 4+1 (підключені до мережі Інтернет), математичне доміно «Вирази із квадратними коренями»;  капелюх.

Хід  уроку.

  1. Організаційний етап. Емоційне налаштування.

Вправа «Капелюшок» - учні в колі під музику передають один одному капелюшок та одягають собі на голову. На кому  музика зупиняється, той відповідає на запитання вчителя (добути квадратний корінь з числа).

Розподіл учнів на 4 групи.

  1. Рефлексія на початку уроку.

Обрати свій смайлик та розмістити його на «сигнальній» стрічці на тому рівні, на якому учень оцінює свої знання з теми(добре знаю та вмію; думаю, що  знаю; знаю, але ще помиляюсь; потрібна допомога).

  1. Усні вправи для розвитку обчислювальних навичок.
  • Завдання на Google-карті  «пропонують» визначні міста України. За розповіддю вчителя назвати місто, показати його на карті та виконати запропоноване завдання:

 https://drive.google.com/open?id=1XFX69pWM7EBbaAc1f-i_3D3L9jP8LTy-&usp=sharing

 

  • D:\Математика 2017\Інтерактивні ігри 8 клас\Карта\1.jpgКиїв
    Колиска української історії, зосередження величних пам’яток архітектури, мальовничих місць і куточків відпочинку найвищого рівня. Михайлівський золотоверхий собор, комплекс Софія Київська та Києво-Печерська лавра – це лише мала частина того, чим захоплюватися у цьому місті.
  • Львів

D:\Математика 2017\Інтерактивні ігри 8 клас\Карта\2.jpgКолоритне місто з багатою історією. Напевно, кожен, хто побував у ньому, пам’ятає п’янкий аромат кави і шоколаду на мощених вуличках. Старовинні будиночки, цікаві музеї, верхівки церков – все це можна побачити у цьому місті.

  • Одеса

D:\Математика 2017\Інтерактивні ігри 8 клас\Карта\3.jpgСамобутнє місто, в якому можна вічно відкривати щось нове і незвичайне.  Це місто  унікальне тим, що побачити пам’ятки тут можна на кожному кроці. Придбайте квиток в театр опери та балету, прогуляйтеся по затишних мощених вуличках і мальовничих набережних, відвідайте морські ресторанчики , відомі пам’ятники архітектури. А ще це місто пов’язують із гумором.

  • D:\Математика 2017\Інтерактивні ігри 8 клас\Карта\4.jpgВінниця
    Друга назва цього міста – місто-фонтан. Це не дивно, адже фонтанчики розташовані по всьому місту. Одним з найвідоміших фонтанів у місті є світломузичний фонтан Рошен.
  • Кам’янець-Подільський

D:\Математика 2017\Інтерактивні ігри 8 клас\Карта\5.jpgЗ усіх куточків світу з’їжджаються сюди туристи  для того, щоб подивитися на знамениту фортецю. Ця фортеця прекрасно збереглася до наших днів і не перестає вражати своєю монументальністю і величчю. Саме завдяки цій фортеці місто називають “музеєм під відкритим небом”.

  • Запоріжжя

D:\Математика 2017\Інтерактивні ігри 8 клас\Карта\6.jpgЦе місто з унікальним минулим, колиска українського козацтва. У центральній частині міста розташований найбільший острів на Дніпрі – Хортиця, де для відвідувачів відкрито історико-культурний центр “Запорізька Січ”.

  • D:\Математика 2017\Інтерактивні ігри 8 клас\Карта\7.jpgЛуцьк
    Це місто  дуже часто називають містом-фортецею, хоча, незважаючи на свою багату історію, він залишається молодим і блискучим містом. У ньому можна відвідати  старовинні церкви і монастирі, замки епохи Середньовіччя і чудові собори.
  • D:\Математика 2017\Інтерактивні ігри 8 клас\Карта\8.jpgХарків
    Місто з унікальною історією, зосередження освіти і культури, місце з особливою енергетикою і ритмом. Найвідоміші пам’ятки міста -  це чудовий Успенський собор і Покровський монастир. А ще це місто певний час було столицею України.

 

  • Математичне доміно «Вирази із квадратними коренями» - робота в  групах.

 

СТАРТ

 

 

 

4

 

 

 

3

 

 

 

6

 

 

 

10

 

 

 

36

 

 

 

5

 

 

 

28

 

 

 

14

 

 

 

21

 

 

ФІНІШ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Робота  в групах  «Подорож  по країні Квадракорїї»  (робота  за ноутбуками)

Завдання групам: пройти  запропонованим  маршрутом на карті та виконати он-лайн вправи у LearningApps  ( групи заздалегідь  зареєстровані  на  LearningApps  під певним логіном)

 

Карта подорожі:

https://sites.google.com/view/gtg2018/%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D1%96

 

  Результат виконання вправ учитель та учні спостерігають на вчительському  ноутбукові в режимі «Статистика»

1). Вправа «Пазли»

2). Вправа «Знайди пару» (додаткове завдання)

3). Вправа «Відповідності сітки»

4). Вправа «Перегони»

Учитель  спостерігає за роботою учнів в групах. З-за необхідності  надає допомогу  у виконанні вправ.

 

  1. Рефлексія наприкінці уроку

Якщо потрібно, перемістіть свій смайлик   на «сигнальній» стрічці на той рівень, на якому ви оцінюєте свої знання з теми після уроку (добре знаю та вмію; думаю, що  знаю; знаю, але ще помиляюсь; потрібна допомога).

  1. Домашнє завдання

Домашня самостійна робота (у підручнику),  пройти  ще раз он-лайн вправи (за бажанням), підготовка до к.р.

  1. Оцінювання роботи учнів (на підставі самооцінки та спостережень учителя за роботою учнів протягом уроку)
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сорока Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 березня 2019
Переглядів
394
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку