Відкритий урок з алгебри у 8 класі (лютий 2019)
Автор: Глущенко Тетяна Геннадіївна, учитель математики Писарівської ЗОШ І – ІІІ ступенів Вінницького району
Тема уроку: Перетворення виразів, що містять квадратні корені.
Формування компетентностей:
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань та умінь
Обладнання та наочність: ноутбуки 4+1 (підключені до мережі Інтернет), математичне доміно «Вирази із квадратними коренями»; капелюх.
Хід уроку.
Вправа «Капелюшок» - учні в колі під музику передають один одному капелюшок та одягають собі на голову. На кому музика зупиняється, той відповідає на запитання вчителя (добути квадратний корінь з числа).
Розподіл учнів на 4 групи.
Обрати свій смайлик та розмістити його на «сигнальній» стрічці на тому рівні, на якому учень оцінює свої знання з теми(добре знаю та вмію; думаю, що знаю; знаю, але ще помиляюсь; потрібна допомога).
https://drive.google.com/open?id=1XFX69pWM7EBbaAc1f-i_3D3L9jP8LTy-&usp=sharing
Колоритне місто з багатою історією. Напевно, кожен, хто побував у ньому, пам’ятає п’янкий аромат кави і шоколаду на мощених вуличках. Старовинні будиночки, цікаві музеї, верхівки церков – все це можна побачити у цьому місті.
Самобутнє місто, в якому можна вічно відкривати щось нове і незвичайне. Це місто унікальне тим, що побачити пам’ятки тут можна на кожному кроці. Придбайте квиток в театр опери та балету, прогуляйтеся по затишних мощених вуличках і мальовничих набережних, відвідайте морські ресторанчики , відомі пам’ятники архітектури. А ще це місто пов’язують із гумором.
З усіх куточків світу з’їжджаються сюди туристи для того, щоб подивитися на знамениту фортецю. Ця фортеця прекрасно збереглася до наших днів і не перестає вражати своєю монументальністю і величчю. Саме завдяки цій фортеці місто називають “музеєм під відкритим небом”.
Це місто з унікальним минулим, колиска українського козацтва. У центральній частині міста розташований найбільший острів на Дніпрі – Хортиця, де для відвідувачів відкрито історико-культурний центр “Запорізька Січ”.
СТАРТ
|
|
4
|
|
3
|
|
6
|
|
10
|
|
36
|
|
5
|
|
28
|
|
14
|
|
21
|
ФІНІШ |
Завдання групам: пройти запропонованим маршрутом на карті та виконати он-лайн вправи у LearningApps ( групи заздалегідь зареєстровані на LearningApps під певним логіном)
Карта подорожі:
Результат виконання вправ учитель та учні спостерігають на вчительському ноутбукові в режимі «Статистика»
1). Вправа «Пазли»
2). Вправа «Знайди пару» (додаткове завдання)
3). Вправа «Відповідності сітки»
4). Вправа «Перегони»
Учитель спостерігає за роботою учнів в групах. З-за необхідності надає допомогу у виконанні вправ.
Якщо потрібно, перемістіть свій смайлик на «сигнальній» стрічці на той рівень, на якому ви оцінюєте свої знання з теми після уроку (добре знаю та вмію; думаю, що знаю; знаю, але ще помиляюсь; потрібна допомога).
Домашня самостійна робота (у підручнику), пройти ще раз он-лайн вправи (за бажанням), підготовка до к.р.