Урок алгебри у 8 класі "Перетворення виразів, що містять квадратні корені" з використанням інтерактивних вправ

Про матеріал
Виконання інтерактивних он-лайн вправ на уроці, створених за допомогою сервісу LearnigApps, дозволяє учням добре засвоїти навчальний матеріал з теми "Квадратні корені", а використання Google-карти розширює можливості проведення усного рахунку на уроках математики.
Перегляд файлу

Відкритий  урок з алгебри у 8 класі  (лютий 2019)

Автор: Глущенко Тетяна Геннадіївна, учитель математики Писарівської ЗОШ І – ІІІ ступенів Вінницького району

Тема уроку: Перетворення виразів, що містять квадратні корені.

Формування компетентностей:

  • Предметна компетентність: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Квадратні корені»; удосконалити вміння виконувати перетворення виразів, що містять квадратні корені;
  • Ключові компетентності:
  • Спілкування державною мовою – грамотно висловлюватися рідною мовою, доречно  і коректно вживати в мовленні математичну термінологію;
  • Уміння вчитися впродовж життя – відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення  навчальної мети;
  • Соціальна та громадянська компетентності – співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у  командній роботі;
  • Інформаційна компетентність – вільне користування комп’ютерною технікою, виконання  он-лайн вправ на LearningApps;
  • Загальнокультурна компетентність - орієнтуватися у досягненнях національної культури 

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань та умінь

Обладнання  та наочність: ноутбуки 4+1 (підключені до мережі Інтернет), математичне доміно «Вирази із квадратними коренями»;  капелюх.

Хід  уроку.

  1. Організаційний етап. Емоційне налаштування.

Вправа «Капелюшок» - учні в колі під музику передають один одному капелюшок та одягають собі на голову. На кому  музика зупиняється, той відповідає на запитання вчителя (добути квадратний корінь з числа).

Розподіл учнів на 4 групи.

  1. Рефлексія на початку уроку.

Обрати свій смайлик та розмістити його на «сигнальній» стрічці на тому рівні, на якому учень оцінює свої знання з теми(добре знаю та вмію; думаю, що  знаю; знаю, але ще помиляюсь; потрібна допомога).

  1. Усні вправи для розвитку обчислювальних навичок.
  • Завдання на Google-карті  «пропонують» визначні міста України. За розповіддю вчителя назвати місто, показати його на карті та виконати запропоноване завдання:

 https://drive.google.com/open?id=1XFX69pWM7EBbaAc1f-i_3D3L9jP8LTy-&usp=sharing

 

  • D:\Математика 2017\Інтерактивні ігри 8 клас\Карта\1.jpgКиїв
    Колиска української історії, зосередження величних пам’яток архітектури, мальовничих місць і куточків відпочинку найвищого рівня. Михайлівський золотоверхий собор, комплекс Софія Київська та Києво-Печерська лавра – це лише мала частина того, чим захоплюватися у цьому місті.
  • Львів

D:\Математика 2017\Інтерактивні ігри 8 клас\Карта\2.jpgКолоритне місто з багатою історією. Напевно, кожен, хто побував у ньому, пам’ятає п’янкий аромат кави і шоколаду на мощених вуличках. Старовинні будиночки, цікаві музеї, верхівки церков – все це можна побачити у цьому місті.

  • Одеса

D:\Математика 2017\Інтерактивні ігри 8 клас\Карта\3.jpgСамобутнє місто, в якому можна вічно відкривати щось нове і незвичайне.  Це місто  унікальне тим, що побачити пам’ятки тут можна на кожному кроці. Придбайте квиток в театр опери та балету, прогуляйтеся по затишних мощених вуличках і мальовничих набережних, відвідайте морські ресторанчики , відомі пам’ятники архітектури. А ще це місто пов’язують із гумором.

  • D:\Математика 2017\Інтерактивні ігри 8 клас\Карта\4.jpgВінниця
    Друга назва цього міста – місто-фонтан. Це не дивно, адже фонтанчики розташовані по всьому місту. Одним з найвідоміших фонтанів у місті є світломузичний фонтан Рошен.
  • Кам’янець-Подільський

D:\Математика 2017\Інтерактивні ігри 8 клас\Карта\5.jpgЗ усіх куточків світу з’їжджаються сюди туристи  для того, щоб подивитися на знамениту фортецю. Ця фортеця прекрасно збереглася до наших днів і не перестає вражати своєю монументальністю і величчю. Саме завдяки цій фортеці місто називають “музеєм під відкритим небом”.

  • Запоріжжя

D:\Математика 2017\Інтерактивні ігри 8 клас\Карта\6.jpgЦе місто з унікальним минулим, колиска українського козацтва. У центральній частині міста розташований найбільший острів на Дніпрі – Хортиця, де для відвідувачів відкрито історико-культурний центр “Запорізька Січ”.

  • D:\Математика 2017\Інтерактивні ігри 8 клас\Карта\7.jpgЛуцьк
    Це місто  дуже часто називають містом-фортецею, хоча, незважаючи на свою багату історію, він залишається молодим і блискучим містом. У ньому можна відвідати  старовинні церкви і монастирі, замки епохи Середньовіччя і чудові собори.
  • D:\Математика 2017\Інтерактивні ігри 8 клас\Карта\8.jpgХарків
    Місто з унікальною історією, зосередження освіти і культури, місце з особливою енергетикою і ритмом. Найвідоміші пам’ятки міста -  це чудовий Успенський собор і Покровський монастир. А ще це місто певний час було столицею України.

 

  • Математичне доміно «Вирази із квадратними коренями» - робота в  групах.

 

СТАРТ

 

 

 

4

 

 

 

3

 

 

 

6

 

 

 

10

 

 

 

36

 

 

 

5

 

 

 

28

 

 

 

14

 

 

 

21

 

 

ФІНІШ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Робота  в групах  «Подорож  по країні Квадракорїї»  (робота  за ноутбуками)

Завдання групам: пройти  запропонованим  маршрутом на карті та виконати он-лайн вправи у LearningApps  ( групи заздалегідь  зареєстровані  на  LearningApps  під певним логіном)

 

Карта подорожі:

https://sites.google.com/view/gtg2018/%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D1%96

 

  Результат виконання вправ учитель та учні спостерігають на вчительському  ноутбукові в режимі «Статистика»

1). Вправа «Пазли»

2). Вправа «Знайди пару» (додаткове завдання)

3). Вправа «Відповідності сітки»

4). Вправа «Перегони»

Учитель  спостерігає за роботою учнів в групах. З-за необхідності  надає допомогу  у виконанні вправ.

 

  1. Рефлексія наприкінці уроку

Якщо потрібно, перемістіть свій смайлик   на «сигнальній» стрічці на той рівень, на якому ви оцінюєте свої знання з теми після уроку (добре знаю та вмію; думаю, що  знаю; знаю, але ще помиляюсь; потрібна допомога).

  1. Домашнє завдання

Домашня самостійна робота (у підручнику),  пройти  ще раз он-лайн вправи (за бажанням), підготовка до к.р.

  1. Оцінювання роботи учнів (на підставі самооцінки та спостережень учителя за роботою учнів протягом уроку)
docx
Додано
7 березня 2019
Переглядів
203
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку