3 листопада о 18:00Вебінар: Використання онлайн-тестів під час дистанційного навчання

Урок-бенефіс (презентація)

Про матеріал
Мета: навчальна: сформувати в учнів уявлення про предмет вивчення математичної статистики. Працювати над усвідомленим розумінням змісту понять: вибіркова сукупність або вибірка; статистичний ряд; частота вибірки, відносна частота вибірки; центральні тенденції вибірки (мода, медіана, середнє значення), полігон частот та гістограма. Працювати над формуванням умінь: наводити приклади подання статистичних даних у вигляді таблиць та графіків (гістограм); розв'язувати задачі, що передбачають подання статистичних даних у вигляді таблиць та графіків та знаходити центральні тенденції вибірки; виховна: виховувати працьовитість, акуратність та уважність при оформленні письмових завдань, активність, інтерес до математики; розвиваюча: розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, розумову діяльність, уміння учнів робити порівняльний аналіз та систематизувати матеріал, спонукати до пізнавальної діяльності; Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь і навичок.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Поняття про статистику. Вибіркові характеристики

Номер слайду 2

Мета:працювати над усвідомленим розумінням змісту понять: вибірка; статистичний ряд; частота вибірки, відносна частота вибірки; центральні тенденції вибірки (мода, медіана, середнє значення), полігон частот;розв'язувати задачі, що передбачають подання статистичних даних у вигляді таблиць та графіків;виховувати працьовитість, акуратність та уважність;розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення.

Номер слайду 3

«Статистика знає все» І.Ільф, Є. Петров. Епіграф:

Номер слайду 4

МАТЕМАТИЧНА СТАТИСТИКА- ЦЕ РОЗДІЛ МАТЕМАТИКИ , ЯКИЙ ВИВЧАЄ МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ ОБРОБКИ Й ВИКОРИСТАННЯ СТАТИСТИЧНИХ ДАНИХ ДЛЯ НАУКОВИХ І ПРАКТИЧНИХ ВИСНОВКІВ

Номер слайду 5

Упорядкована вибірка: 4; 5; 5; 5; 6; 6; 6; 7; 7; 7; 8; 8; 8; 9; 9; 9; 9; 10; 10; 10;10; 11«Навчальний відділ»{C4 B1156 A-380 E-4 F78-BDF5-A606 A8083 BF9}Оцінки за I півріччя9 -11 кл(варіанта)4567891011 Кількість учнів (частота варіанти)13333441

Номер слайду 6

«Відділ здоров’я»Упорядкована вибірка: 39;45; 46; 46; 47; 49; 49; 53; 53; 55; 55; 55; 56; 57; 58; 58; 60; 65; 71; 73;76; 76{C4 B1156 A-380 E-4 F78-BDF5-A606 A8083 BF9}Вага учнів 9-11 кл.(варіанта)394546474953555657586065717376 Кількість учнів(частота варіанти)1  12 1 2  23 1 1  21 1  11  2

Номер слайду 7

«Відділ постачання»Упорядкована вибірка: 4;4; 5; 5; 6; 6; 6; 7; 9; 10; 12.{C4 B1156 A-380 E-4 F78-BDF5-A606 A8083 BF9}Учні Литвинівської ЗОШ I-III ст.(варіанта)456791012 Кількість однакових класів(частота варіанти)2231111

Номер слайду 8

В школі працюють педагогічні працівники, стаж роботи яких утворює такий статистичний ряд 40; 32; 6; 24; 23; 8; 7; 2; 44; 3; 28;23; 12; 8; 3; 8; 10; 6; 5. Запишимо стаж вчителів і їхню кількість в таблицю.«Відділ кадрів»

Номер слайду 9

{C4 B1156 A-380 E-4 F78-BDF5-A606 A8083 BF9}Стаж(варіанта)2356781012232428324044 Кількість вчителів (частота варіанти)12121311211111 Відношення кількості вчителів з даним стажем до кількості всіх вчителів(відноста частота) 𝟏𝟏𝟗𝟐𝟏𝟗𝟏𝟏𝟗𝟐𝟏𝟗𝟏𝟏𝟗𝟑𝟏𝟗𝟏𝟏𝟗𝟏𝟏𝟗𝟐𝟏𝟗𝟏𝟏𝟗𝟏𝟏𝟗𝟏𝟏𝟗𝟏𝟏𝟗𝟏𝟏𝟗{C4 B1156 A-380 E-4 F78-BDF5-A606 A8083 BF9}Стаж(варіанта)2356781012232428324044 Кількість вчителів (частота варіанти)12121311211111 Відношення кількості вчителів з даним стажем до кількості всіх вчителів(відноста частота) Стаж роботи вчителів Литвинівської ЗОШ I-iii ст. 2018 рік

Номер слайду 10

Об’єм вибірки: 19 Розмах вибірки: 44-2=42 Мода вибірки: 8 Медіана вибірки: 8 Середнє значення : 15,372, 3, 3, 3, 5, 6, 6, 7, 8, 8, 8, 10, 12, 23, 23, 24, 28, 32, 40, 44- упорядкована вибірка

Номер слайду 11

Щоб візуально охопити дані спостереження, побудуємо на координатній площині точки, абсциси яких дорівнюють стажу роботи вчителів, а ординати кількості вчителів та сполучимо сусідні точки відрізками. Одержану ламану називають полігоном частот.{C4 B1156 A-380 E-4 F78-BDF5-A606 A8083 BF9}Стаж(варіанта)2356781012232428324044 Кількість вчителів (частота варіанти)12121311211111

Номер слайду 12

Для наочного зображення даних спостереження можна використовувати й гістограму{C4 B1156 A-380 E-4 F78-BDF5-A606 A8083 BF9}Стаж(варіанта)2356781012232428324044 Кількість вчителів (частота варіанти)12121311211111

Номер слайду 13

Перевір себе сам

Номер слайду 14

ПРИ ОПИТУВАННІ ДВАДЦЯТЬОХ УЧНІВ ШКОЛИ БУЛО ВИЯВЛЕНО, ЩО 7 УЧНІВ ЛЮБЛЯТЬ ПРЕДМЕТ ФІЗКУЛЬТУРУ, 5 УЧНІВ-МАТЕМАТИКУ, 4 УЧНІ-ІСТОРІЮ , 3 УЧНІ-БІОЛОГІЮ, 1 УЧЕНЬ-ХІМІЮ. ВИЗНАЧИТИ ГЕНЕРАЛЬНУ СУКУПНІСТЬ, ВИБІРКУ, ВАРІАНТИ ВИБІРКИ ТА ЧАСТОТУ ВАРІАНТ .

Номер слайду 15

ПРАВИЛЬНА ВІДПОВІДЬ: ГЕНЕРАЛЬНА СУКУПНІСТЬ- КІЛЬКІСТЬ ВСІХ УЧНІВ ШКОЛИ. ВИБІРКА-20 УЧНІВВАРІАНТИ – ФІЗКУЛЬТУРА, МАТЕМАТИКА, ІСТОРІЯ, БІОЛОГІЯ, ХІМІЯ. ВАРІАНТАФІЗКУЛЬТУРАМАТЕМАТИКАІСТОРІЯБІОЛОГІЯХІМІЯЧАСТОТА75431

Номер слайду 16

«Незакінчені речення…»1. Що нового ви дізналися на уроці (під час виконання проекту)?2. Що вас зацікавило?3. Що найбільше запам’яталося?4. Що було незрозуміло?

Номер слайду 17

Домашнє завдання: Повторити параграф 23. Розв’язати №3, 5 ст. 346 Виконати індивідуальні завдання.

pptx
Додав(-ла)
Суровець Надія
До підручника
Алгебра (академічний, профільний рівень) 11 клас (Нелін Є.П., Долгова О.Є.)
До уроку
23.2. Табличне й графічне представлення даних
Додано
29 березня
Переглядів
363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку