Урок "Число 8. Цифра 8. Склад числа 8".

Про матеріал
Урок на тему: "Число 8. Цифра 8. Склад числа 8". Розробка уроку містить інноваційні методи та форми.
Перегляд файлу

Тема.  Число 8. Цифра 8. Склад числа 8

Мета.  Познайомити учнів з числом і цифрою 8. Повторити і закріпити навички рахунку в межах 7. Розвивати логічне мислення, мову, творчі здібності. Збагачувати знання про навколишній світ.  Виховувати пізнавальний інтерес до предмету математики.
Обладнання: малюнки звірів, лічильний матеріал,  слайди для вивчення складу числа 8.

Хід уроку

  І. Організація класу. Створення емоційно-психологічного настрою.

                   Подивилися на мене,

                    Усміхнулися усі:

                    Всі готові до роботи

                    Всі бадьорі? Молодці!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

           Сідайте, діти! В класі

Зустрілися ми знову.

Про математику чарівну

Ми поведем розмову.

ІІІ.  Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

1. Усний рахунок

- Відгадайте, діти, загадку і дізнайтеся хто до нас сьогодні завітав на урок.

Дивина! Живий клубок

Покотився в наш садок.

Має сотню голочок.

 Хто це, друзі? (Їжачок).
- Він вас запрошує в подорож на лісову галявину. Подивіться скільки в нього друзів.
- Порахуйте їх?

- Яким по порядку стоїть зайчик? Ведмідь?
- Хто стоїть третім?П’ятим ? Сьомим?
- Назвіть сусідів числа 5, 2, 4, 6.
- Полічіть від 1 до 7, від 7 до 1, від 5 до 7, від 7 до 3.

2. Після осені розпочинається зима. І звірі готуються до холодів. Як це вони роблять? 
  Послухайте, яким дбайливим господарем виявився їжачок. Носить на зиму у свою комірку і бурячки, і грибочки. Їжачок просить , щоб ми допомогли йому запасти запаси на зиму. Нам потрібно розв”язати  віршовані задачі.

Ішов їжак, знайшов буряк,
Знайшов ще шість –                         
З сім’єю з’їсть.                          
Ну, то скільки буряків
Усього у їжаків?

У лісочку на горбочку 
Вдень з’явились два грибочки.
А під вечір знову п’ять.
Хто зумів порахувать?

Три грибочки білка швидко
Понесла в своє дупло.
А у ньому зберігалось 
Чотири грибочки вже давно.
А тепер скажіть ви нам:
Скільки всіх грибочків там?

3. - Їжачок просить допомогти засушити грибочки. Записати числовий ряд.

ІV/ Фізкультхвилинка про їжачка

 V. Оголошення теми, мети уроку.
1. Створення проблемної ситуації.
-Діти, до їжачка в гості прийшло 7 друзів. А якщо ми порахуємо ще й їжачка, то скільки звірів буде? А як отримали 8?
То яке число ми будемо сьогоді вчитими?
-Число  8. Цифра 8. Склад числа.Цифра вісім-два кільця
Без початку і кінця.    
Вісім пелюсток у квітки.
Вісім в кубика вершин.
Вже о восьмій учні в школі, не порушують режим

(Показ  числа 8)

 VІ Робота над новою темою.

1. Робота з підручником ст. 36

- Діти, Поспішайко запитує скільки тварин на малюнку.   

  • Поглянте на наш потяг. У цьому вагоні живе число 8. А, щоб було 8, то це 4 і 4, 2 і 6, 7 і 1, 5 і 3.                                              

- Зараз у групах із лего складемо 8.

2. Робота в зошиті

2. Хвилинка каліграфії.( Робота в зошитах ст. 24 )
-Починаємо чаклувати
Вісімку, як два писати.                  8
Біля нижньої лінії хвостик назад закругляємо
І обидва кінці дуже вправно з’єднаємо.

— Цифра 8 складається з верхнього і нижнього малих овалів. Верхній овал трохи менше за нижній. Починають писати її трохи нижче і правіше за середину верхньої сторони. Ведуть лінію праворуч угору, заокруглюють в правому верхньому кутку клітини, потім — справа наліво до середини нижньої сторони клітини, заокруглюють і піднімаються вгору до початкової точки.

б) Написання цифри в повітрі під рахунок «раз-i, два-і».

в) Написання цифри в зошиті.
Пошук закономірності і продовження написання цифр

VІІ. Фізкультхвилинка для очей по тренажеру разом з їжачком.

Продовження роботи в зошиті

- Наведи й обчисли.

- Намалюй стрілки годинника.

VІІІ. Узагальнення виконаної роботи.

Робота в групах

 -Їжачок щиро дякує вам за роботу.
-І просить вас ще йому допомогти зробити запаси на зиму.

Треба на яблуках і грибочках у квадратики вписати числа, щоб вийшло 8.

IX.     Підсумок уроку.

Яке число вивчали сьогодні на уроці.

Вам сподобався урок?

Що найбільше сподобалося робити?

Молодці! Їжачок вам дуже дякує і тепер він буде взимку не голодний.

 

docx
Додав(-ла)
Гезун Наталія
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 лютого 2021
Переглядів
493
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку