Конспект уроку з математики
Тема. Додавання складених іменованих чисел.
Мета: закріплювати знання про одиниці довжини; удосконалювати вміння встановлювати співвідношення між одиницями довжини; вчити додавати складені іменовані числа; удосконалювати вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення, творчу активність, математичну мову учнів; виховувати інтерес до предмета, уважність, любов до рідного краю.
Обладнання: картки, мультимедійна презентація, цеглинки Lego, таблиці.
Хід уроку
I Організаційний момент
Діти в рядах беруться за руки промовляють:» Тепло своїх долоньок я друзям віддаю. Урок новий цікавий я з радістю почну»
Нумо дружно до роботи,
Що чекає знову нас.
Будем разом мандрувати,
Дуже дружний у нас клас.
II Мотивація навчально – пізнавальної діяльності учнів
Допомагати у роботі буде формула успіху нашого уроку.
У + Р + О + К = УРОК
Ми будемо У- уважними, Р – розумними, О-організованими, К –кмітливими.
Наше завдання : « Швидко усно рахувати, додавати й віднімати, рівняння й задачі складні розв’язувати, словом, свій розум гарно потренувати»
III Актуалізація опорних знань і способів дії
Зошит швидко розгортайте
Ручку правильно тримайте.
За осанкою всі стежте, з чистотою всі дружіть.
Каліграфічна хвилинка
У нашій державі для збереження окремих видів рослин і тварин, місць їхнього проживання, об’єктів неживої природи створюють заповідники. Послухайте і запишіть всі почуті числа. В Україні заповідники є в кожній природній зоні. Поліський заповідник, у
ньому налічується понад 600 видів рослин, у тому числі 40 рідкісних. Біосферний заповідник Асканія – Нова , на території зростає 482 види рослин, понад 800 видів тварин. Канівський заповідник – один з найстаріших в Україні, охороняють 83 види тварин. Карпатський біосферний заповідник, тут зростає 64 види рослин занесених до Червоної книги України, мешкає 72 види тварин.
Завдання для учнів. Назвіть найбільше число, найменше число. Розкладіть на розрядні доданки число -482, назвіть сусідів цього числа. Найдіть суму круглих чисел. Від найбільшого двоцифрового числа відніміть найменше двоцифрове число. Знайдіть добуток цих чисел.
Повтори міри довжини. Встанови відповідність.
IY Музична руханка
Y Формування нових знань і способів дії
Повідомлення теми уроку.
Ми сьогодні будемо вчитися додавати складені іменовані числа.
Пояснення вчителя ( запис на дошці) та презентація.
Робота з підручником №89(усно) способи додавання складених іменованих чисел.
YI Закріплення вивченого, формування вмінь і навичок
1)Робота з підручником №91. Обчисли з поясненням зручним способом.
2) Розв’язування задач №90 с.19
3) LEGO – вежі з сніговиком. Допоможи сніговику обчислити вирази і побудувати вежу з кубиків Lego в порядку отриманих результатів.
YII Підсумок уроку та рефлексія навчально- пізнавальної діяльності
YIII Домашнє завдання
Задача№96, приклади№97 с.20