ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
Бахмутська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів №18 ім. Дмитра Чернявського
Заняття з баскетболу
для учнів 7 - Б класу
Вчитель - Фролов А.А.
Тема. Подвійний крок та кидки м’яча з місця однією рукою від плеча.
Завдання:
1. Сприяти розвитку спритності у виконанні вправ із ведення баскетбольного м’яча;
2. Розучити техніку виконання кидка м’яча з місця однією рукою від плеча;
3. Повторити техніку виконання подвійного кроку.
Необхідний інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, конуси, 2 обручі.
Місце проведення: спортивна зала.
№ |
Зміст уроку |
Дозування вправ |
Організаційні та методичні вказівки |
|||
Осн. |
Підг. |
Спец. |
||||
I |
Підготовча частина
1.Організований перехід до місць занять.
2. Шикування класу:
3. Привітання: «Здраствуйте клас».
4. Розподіл за порядком
5. Перевірка частоти серцевих скорочень.
6. Повідомлення завдань уроку.
7. Нагадати про правила безпеки на уроці.
8. Стройові вправи: «право-руч», «ліво-руч», «кру-гом», «стрибком кру-гом», «право-руч».
9. Різновиди ходьби: - на носках, руки в гору; - на п’ятках, руки за голову; - перекатами з п’ятки на носок, руки на поясі.
10. Різновиди бігу:
- підскоком, руки на поясі; - звичайним; - приставним кроком правим боком, руки в сторони; - звичайним; - приставним кроком лівим боком, руки в сторони; - звичайним;
Кроком відновлюючи дихання: - руки в гору – вдих, вниз – видих.
11. Прискорення із різних стартових положень. – з високого старту; – з упору у присіді; – з упору лежачи.
12. Шикування за стройовими командами: «Через центр у колону по два – руш!», «На місці стій!», «право-руч», «розімкнись!».
13. Загальнорозвивальні вправи на місці:
1. В. п. — ноги на ширині плечей, руки в замок перед груддю.
Колові рухи кистями.
2. В. п. — те саме. 1 – Руки вперед;
2 – В. п.;
3. В. п. – те саме.
Повороти тулуба.
4. В. п. — ноги на ширині плечей, кисті до плечей. Колові рухи руками.
1 – 4 – вперед;
5. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі.
Нахили в сторони.
6. В. п. — те саме. 1 – нахил до правої; 2 – нахил по середині; 3 – нахил до лівої; 4 – В. п.
7. В. п. — Присід на праву, ліва в сторону:
– Нахил до лівої;
8. В. п. – ноги на ширині плечей, руки на поясі. Випади: 1 – випад правою, руки в сторони; 2 – В. п.; 3 – те саме іншою ногою; 4 – В.п.
12. Перевірка частоти серцевих скорочень. |
14 хв |
Перехід в колону по одному.
Дистанція до 0,3 м Перевірити в учнів наявність спортивної форми.
Якщо ЧСС 110 – 120 уд./хв. – учнів до уроку не допускають.
Розповісти, пояснити та отримати зворотну інформацію від учнів про розуміння ними завдань на урок.
Розповісти про правила поведінки на уроці фізичного виховання. Прослідкувати за тим, як діти зрозуміли пояснення.
Виправляти помилки вказівкою, підрахунком, повторним поясненням, повторним виконанням.
Дистанція два кроки.
Дотримуватися дистанції під час бігу та розминки. Темп середній, виконувати за командами.
Назад повертатись кроком.
Самостійне виконання.
Темп виконання середній.
Темп виконання середній.
Велика амплітуда виконання.
Вперед не нахилятись.
Ноги не згинати.
Коліно ноги, на яку робиться присід, в сторону.
Вперед не нахилятись, тримати рівновагу. |
|||
до 60с
20 с
20 с
20 с
ЧСС/
до 2хв
30 с
30 с
15 м 15 м 15 м
20 м 20 м
15 м 25 м
15 м 25 м
15 м
30 с
10 м 10 м 10 м
1 хв
30 с
4 р.
4 р.
4 р.
4 р.
4 р.
10 с
10 с
10 р.
ЧСС/ |
до 60с
20 с
20 с
20 с
ЧСС/
до 2 хв
30 с
30 с
15 м 15 м 15 м
20 м 20 м
15 м 25 м
15 м 25 м
15 м
30 с
10 м 10 м
1 хв
30 с
4 р.
4 р.
4 р.
4 р.
4 р.
10 с
10 р.
ЧСС/
|
до 60с
20 с
20 с
20 с
ЧСС/
до 2хв
30 с
30 с
15 м 15 м 15 м
20 м 20 м
15 м 25 м
15 м 25 м
15 м
30 с
10 м
1 хв
30 с
4 р.
4 р.
4 р.
4 р.
4 р.
10 с
10 р.
ЧСС/ |
||||
II |
Основна частина
Отримання баскетбольних м’ячів. Діти навпроти друг друга, один м’яч на пару.
2. Передача м’яча обома руками від грудей з відскоком від полу.
3. Ведення м’яча з обведенням партнера.
4. Кидок м’яча з місця однією рукою від плеча.
5. Подвійний крок після ведення.
6. Розподілення на дві команди.
7. Рухлива гра «Боротьба за м’яч»*
|
22 хв |
Відстань між партнерами 7 кроків
При виконанні передачі робити крок ногою.
При виконанні передачі робити крок ногою.
Виконання по черзі. Перший обвів - передав другому і навпаки.
Стійка як і при передачі м'яча обома руками від грудей. Тулуб трохи повернут у бік тієї руки, якою виконується передача м'яча: якщо правою - то праворуч, якщо лівою - ліворуч. М'яч у правій, зігнута у лікті, на висоті грудей. Лівою рукою підтримується м'яч. Під час передачі м'яча ліва рука, провівши м'яч, відтягується. М'яч посилається у потрібний бік рухом кисті та пальців витягнутої правої руки.
Почерговий спосіб виконання. Звертати увагу на правильність виконання.
|
|||
1 хв
10 р.
10 р.
8 р.
10 р.
4 р.
1 хв
|
1 хв
10 р.
10 р.
8 р.
10 р.
4 р.
1 хв |
1 хв
10 р.
10 р.
8 р.
10 р.
2 р.
1 хв |
||||
III |
Заключна частина
1. Повільний біг, ходьба, вправи для розслаблення.
2. Шикування в одну шеренгу.
3. Перевірка частоти серцевих скорочень.
4. Підсумок проведеного уроку.
|
4 хв |
По колу в колону по одному. Сполучати рухи з диханням.
Зупинитися на основних моментах уроку. |
|||
2 хв
до 20с
ЧСС/
1.5 хв
|
2 хв
до 20 с
ЧСС/
1.5 хв
|
2 хв
до 20с
ЧСС/
1.5 хв
|
||||
* Рухлива гра «Боротьба за м’яч»
Гравці діляться на дві команди. У кожній команді обираються захисники, нападаючі та ловець. Ловець із протилежної команди (А) становиться на половину поля іншої (Б), де знаходяться захисники (Б) і нападаючі (А). Так само з іншої сторони. Нападаючі і захисники не можуть перетинати центральну лінію. Ловець знаходиться у площі обруча і не може заступати. Ведення і передачі м’яча відбуваються як у баскетболі. Ціль - передати м’яч ловцю своєї команди.