Урок "Конкурс знавців літературної казки".

Про матеріал
Розробка уроку містить цікаві завдання, ребуси, кросворди на теми прочитаних літературних казок. Форма проведення уроку дає можливість об'єднувати дітей у групи та закріплюючи знання , виховувати почуття товариськості.
Перегляд файлу

Літературне читання

Тема. Підсумковий урок з теми «Літературні казки». Конкурс знавців казки

Очікувані результати:

  • учень/учениця розуміє та розрізняє зміст прочитаних казок, відповідає на питання по тексту;
  • працює в групі, дотримуючись правил співпраці;
  • бере участь у виконанні колективних завдань;
  • пояснює хід міркування;
  • під час роботи виявляє творчість;
  • аналізує текст, характеризує дійових осіб та їхні вчинки;
  • висловлює своє ставлення до творчості авторів.

Матеріали та обладнання: мультимедійний комплект, картки-ребуси, картки-дешифрукальник, портрети В.Нестайка та Ю.Ярмиша, Кросворд «Літературні казки» https://learningapps.org/display?v=pbm0wxrkt19

 

Хід уроку

І Організаційна частина

1Вправа «Привітання, компліменти»

 

ІІ Актуалізація опорних знань учнів

1 Ребус «Казка»

2 Бесіда

-Які бувають казки?

- Для чого, на вашу думку, автори пишуть казки?

 

ІІІ Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

ІV Закріплення і узагальнення вивченого матеріалу

Конкурс знавців літературних казок

1 «Таємне послання»

Назвати слово, склавши його із частин слів-назв предметів, зображених на малюнках.

І команда.

 (Книга)

ІІ команда.

 (Автор)

  • Сьогоднішній урок присвячений книзі, її давній історії, творцям книг та авторам, які пишуть для читачів багато цікавих та повчальних творів.

 

2 «Встанови відповідність» https://learningapps.org/display?v=pwobibfec19

 

 

 

Перша бібліотека

на Русі

Картинки по запросу Йоганес Гутенберг

 

Перша друкована книга

Картинки по запросу наукова бібліотека львівського національного університету імені івана франка

Найбільша бібліотека України

Картинки по запросу бібліотека ярослава мудрого

Найстаріша в Україні бібліотека

https://uain.press/_uploads/2017/08/58173293.jpg

 

3. «Упізнай автора»

І команда.

Низький, виріс під два метри, рудий, назад у дитинство. (В.Нестайко)

 

ІІ команда.

Його називають майстром авторської казки,  ним написано більше 60 книг казок, його казки перекладено 15 мовами. (Ю.Ярмиш)

 

Картинки по запросу Портрет В.Нестайка         Картинки по запросу портрет Юрія Ярмиша    

 

Фізкультхвилинка      

 

4. «Дешифрувальник»

-Перед вами зашифровані уривки із прочитаних творів. Ви повинні їх розшифрувати, назвати твір, його автора. 

І команда.

сіУ хитпа лиригозаво зомра масіу сагомило. нявЗдійся    кийта мігар ан лянівига, кя сомча бавує ан муселове кучиданмай в кусаддит. хтоНі гоконі ен вуч і хтоні гочоні ен гім тимізрозу.

Відповідь:

Усі птахи  заговорили разом усіма голосами. Здійнявся такий гамір на галявині, як часом  буває на веселому майданчику в дитсадку. Ніхто нікого не чув  і ніхто нічого не міг зрозуміти.

(О.Зима «Закляття золота й вогню», літературна казка).

 

ІІ команда.

       річеУве норга ранівб, хнеуснімі дилю лийшпри в нийсяяо минявог лаз. луПронав тійтре водзник. аН нуцес йшовви тиарст і ванавз вітр ковеголи ракомзипото. диЛю лизамерв ючикаче… риДинтге вад кназ рипСккам.

Відповідь:

          Увечері гарно вбрані, усміхнені люди прийшли в осяяний вогнями зал. Пролунав третій дзвоник. На сцену вийшов артист і назвав  твір великого композитора. Люди завмерли, чекаючи…

 Диригент дав знак Скрипкам.

 

5. «Віднови вірш» (А.Бобенко «Зима»)

І команда

блискучим снігом одяглося     Прийшла зима біловолоса…

Прийшла зима біловолоса…    Неначе білим полотном,

село і поле за селом.     блискучим снігом одяглося

Неначе білим полотном,    село і поле за селом.

ІІ команда

Зачарувала все зима.     Дрімають стоячи тополі,

і очерет сухий дріма…     і очерет сухий дріма…

Дрімають стоячи тополі,    Усе заснуло поневолі,

Усе заснуло поневолі,     Зачарувала все зима.

 

6.Кросворд «Літературні казки»

https://learningapps.org/display?v=pbm0wxrkt19

V Підсумок уроку. Рефлексія

  • Уявіть собі, що ви а один день потрапили у казку «Для чого людині серце?» З ким би ви хотіли познайомитися? Чому?
  • Яка із прочитаних казок стала вашою улюбленою?
  • Чому вас навчила ця казка?

VІ Домашнє завдання

Придумати казку, героєм якої стали ви.

docx
Додано
31 липня 2019
Переглядів
834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку