Урок "Конспект уроку 7 клас. Модуль баскетбол"

Про матеріал

Завланням уроку є повторення техніки передачі та ловлі м'яча різними способами; удосконалення техніки виконання подвійного кроку; та закріплення навичок ведення баскетбольного м'яча. У підготовчій частини проведення гри " Пантоміма" діти коментують жестикуляцію судді. В основній частині використання вікторини та тематичниї завдань. в заключній частині уроку проведення гри "Пазли" з використанням знань Зимової олімпіади -2018 р. та заспокійливої гри "Шалений комплимент"

Перегляд файлу

Відділ освіти Долинської районної ради Кіровоградської області

 

 

Конспект

уроку з фізичної культури

для учнів 7 класу

 

D:\картинка баскетбол.jpg

 

 

Варіативний модуль «Баскетбол»

 

 

 

 

                                                                   Автор:   Кривошея Тетяна Григорівна

                                                                      вчитель фізичної культури 

                                                                   Ганнівського навчально – виховного

                                                 комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад

                                                    І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

                                                                     Долинської районної ради

                                                                       Кіровоградської області

 

 

 

 

с.Ганнівка

                                                          2018 рік

Модуль: баскетбол

Завдання :  

  • повторити техніку передачі та ловлі м’яча різними способами;
  •   удосконалення техніки виконання подвійного кроку;
  • закріплення навичок ведення баскетбольного  м’яча;

Мета:

  • Формування здоров’язберігаючої поведінки учнів засобами гри в баскетбол
  • сприяти розвитку стрибучості, спритності.
  • сприяти вихованню морально-вольових якостей ( сили волі, витримки, дисциплінованості, взаємовиручці, організованості)

 

Тип уроку: Урок повторення та закріплення навчального матеріалу

Місце проведення: спортивний  зал.

Інвентар: баскетбольні м’ячі, секундомір, свисток, фішки, баскетбольні щити.

               Хід уроку

п.п

 

             Зміст   уроку

Дозування

 Організаційно – методичні вказівки

І

    Підготовча  частина

 12 хв.

 

1.

 Вхід до спортивного залу під музику колоною по одному на  традиційне місце шикування.

 

Шикування,

 рапорт капітана,

привітання.

Повідомлення завдань  уроку.

 

 30с.

 

 

 

30 с

 

 

30с.

Звернути увагу на наявність спортивної форми та взуття. 

шеренга

 

Слава Україні!Героям Слава!

 

 

2.

Перевірка домашнього  завдання 

Гра «Пантоміма»

 

 

1 хв.

Перевірка знань жестів судді у грі баскетбол.

Діти отримують картки з завданням, демонструють жест судді, всі інші коментують.

(Додаток 1)

2.

Гра  «Мікрофон» перевірка правил  безпеки під час

 

 

Перегляд відео презентації з безпеки житиєдіяльності

 30 с.

 Кожний учень  по черзі, швидко висловлює  власну думку Говорити має тільки той, у кого є «символічний» мікрофон.

(Додаток 2)

3.

Вимірювання ЧСС

 10 с

Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС та вдягнути їм «медичними» браслетами. Звільнений  учень допомагає вчителю.

4.

 Стройові вправи на місці. Повороти праворуч, ліворуч, кругом.

30 с

Звернути увагу на чітке й одночасне виконання організуючих вправ

5.

 Різновиди ходьби:

  • ходьба  на носках, руки на поясі;
  • на п’ятках,руки за голову;
  • на внутрішньому боці стопи, руки на поясі;
  • на зовнішньому боці стопи, руки на поясі;
  • напівприсід , руки вперед;
  • у повному присіді, руки на коліна;

 

Різновиди  бігу:

  • з високим підніманням стегна;
  • з закиданням гомілок;
  • приставним кроком правим та лівим боком;
  • спиною вперед

 

  • «змійкою»

 

  • стрибок з прогином в спині;

 

  • з підскоком

 

  • переміщення в захисній стійці баскетболіста правим та лівим боком

 

 

Гра «Фольтрек»

 2-3 хв

10м

10м

 

10 м 

 

10 м

 

10 м

 

10м

 

 

5 хв.

10м

 

10 м

20 м

 

20м

 

20м

 

  1коло

 

1 коло    

 

 

1 коло

 

 

 

1-2 кола

 

Стежити за правильною поставою  учнів.

 

 

Дистанція  між учнями – 2 кроки

 

 

Спина пряма

 

Стежити за координацією рухів

 

 

Звернути увагу на частоту рухів..

Тулуб нахилений вперед

Вистрибувати якомога вище

 

Див. через ліве плече

 

Інтервал 2 – 3 кроки

 

По свистку

Звернути увагу на дихання

 

 

 

Звернути  увагу на положення рук та ніг

 

Звернути увагу  на правильність виконання

подвійного кроку

 

 Біг в повільному темпі,учні по – черзі називають місто в Україні

6.

 Вправи на відновлення дихання: ходьба повільна, руки почергово вгору – вниз.

   30 с

 

 

 

Дихання  не затримувати. Глибокі вдихи  і видихи

 

 

7.

Перешикування  з колони по одному в колону по два.

10  с

 

 

 

Через центр  залу.

Дистанція 2-3 м

8.

Комплекс  загальнорозвивальних вправ на місці.

 

 

5хв

 

 

Вправи демонструють діти

Звертати увагу на правильність виконання та вказувати помилки

ІІ.

                                    Основна частина ( 25хв)

 

Удосконалення техніки передачі та ловлі м’яча різними способами

  • однією рукою від плеча

правою та лівою рукою

  • двома руками від грудей
  • двома руками із-за голови
  • Закріпити техніку виконання подвійного кроку

передачі та ведення  м’яча  з подальшим закиданням в кошик після подвійного кроку

Естафети  з елементами баскетболу та вікторина з завданнями  на спортивну тематику

 

Естафет№1

Біг приставними кроками з передачею м’яча  двома руками від грудей

Питання вікторини  1 команді

Гравець контролює м’яч у своїй тиловій зоні, його команда повинна перевести м’яч у зону нападу впродовж? 

 

Питання вікторини 2 команді

При виконанні штрафного кидка на лінії зони перебувають?

 

Естафета №2

Ведення м’яча з наступним виконанням подвійного кроку та кидком в корзину

 

Запитання вікторини для 1 команди

Скільки балів зараховується за попадання м’яча в корзину?

 

Запитання вікторини для 2команди

Після скількох  персональних фолів гравця вилучають із поля?

Естафета №3

Ведення м’яча з наступним виконанням подвійного кроку та кидком в обидві  корзини

 

Рубрика « Працюємо на випередження»

 

 

Навчальна гра

 

 

6 хв.

 

 

2

 

 

2

 

2

 

 

3

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

30с

 

 

 

 

30с

 

 

 

 

 

1хв.

 

 

 

 

 

30с

 

 

 

 

30с

 

 

 

1хв.

 

 

 

 

1хв.

 

 

 

5 хв.

 

Робота в парах

 

Вправи виконуються спочатку на місці, в стрибку та в русі.

 

Звернути увагу  на точність передач та ловіння м’яча.

 

Лікті не розводити в сторони

 

Робота в  трійках

 

Вправу виконувати  з правого та лівого боку від щита

 

 

Команди обирають назву

 

Після виконання вправ , команди відповідають на запитання вікторини

(Додаток 3)

В парах

 

 

Вірна відповідь:

А) 8 с

Б)необмежено часу

В)24 с

 

 

 

Вірна відповідь:

А)гравці обох команд;

Б)по 2 гравці

В)3 захисники та 2 нападаючи

 

 

Звернути увагу на виконання подвійного кроку

 

 

 

 

А)2

Б) 1,2,3

В)2,3

 

А) 7

Б)6

В) 5

 

 

Увагу приділяти подвійному кроку,враховувати силу та точність кидків

 

 

Перегляд відео фрагментів ігор шкільних команд (обговорення помилок та перспективних дій)

 

Взаємодія гравців у грі

ІІІ

                                     Заключна  частина  (3-5  хв)

1

Шикування в одну шеренгу.

  30с.

 

Дихання  спокійне.

2

Заспокійлива гра  Пазли «Зимова Олімпіада -2018 р.»

1-2 хв.

Командам потрібно скласти пазли. Вказати лижні  змагання, та льодові види спорту. Спортсмени по видам спорту

(Додаток 4)

3

Гра : «Шалений комплімент» Відновлення дихання

1 хв.

 

Учні по черзі роблять один одному комплімент

4.

Вимірювання ЧСС

 

10 с

 

 Визначити ступінь відновлення

5.

Досягнення за урок. Виставлення  та мотивація оцінок.

  1 хв.

 

 

Визначити кращих.

6

Домашнє завдання:

 30 с

Імітація подвійного кроку та кидка  м’яча  в кошик. Згинання розгинання рук в упорі лежачи

(дівчата -10-12 р;хлопці -12 -15)

7

Організаційний вихід  під музику зі спортивного залу в колону по одному

 

 

20с 

 

 

 

 

Звернути увагу на емоційний стан учнів

 

 

docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
894
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку