Завдання уроку: 1.ознайомити з правилами гри у волейбол та правилами техніки безпеки під час занять волейболу ; 2.навчати приймати та передавати м'яч зверху та знизу обома руками ; 3.закріпити навички у грі «Міні-волейбол»; 4. Виховувати організованість, раціональність, практичність
Урок волейболу 7 клас
Завдання уроку: 1.ознайомити з правилами гри у волейбол та правилами техніки безпеки під час занять волейболу ; 2.навчати приймати та передавати м’яч зверху та знизу обома руками ; 3.закріпити навички у грі «Міні-волейбол»; 4. Виховувати організованість, раціональність, практичність.
Інвентар: волейбольні м’ячі , сітка, свисток, секундомір.
Частина уроку |
Зміст |
Дозу вання |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча (14-15хв) |
|
До 1хв |
За зростом, звернути увагу на готовність до уроку |
|
2-3 хв |
Запитання : Яким є розмір волейбольного майданчика. Прізвище винахідника сучасного волейболу Умови правильно виконаної подачі м’яча |
|
Повороти праворуч, ліворуч та кругом, перешикування з однієї шеренги у дві та навпаки |
1-2 хв |
Чітке виконання команд, правильна постава |
|
|
2-3 хв |
Дистанція 2 кроки |
|
|
2-3 хв |
Дистанція 2 кроки |
|
|
1-2хв |
У повільному темпі |
|
|
5-6 хв
7-8 разів
7-8 разів
7-8 разів
5-6 разів
5-6 разів
7-8 разів |
Інтервал – на довжину витягнутих рук. Ритмічно з великою амплітудою.
Із великою амплітудою
Не втрачати рівноваги
Із великою амплітудою, ногу, що знаходиться позаду, не згинати в коліні
Утримувати рівновагу
Після завершення – ходьба на місці до поновлення дихання
|
|
Основна(25-27хв) |
|
6-7хв |
У формі бесіди |
|
6-7хв |
Ноги зігнуті в колінах. Стежити за правильною постановкою ніг і роботою рук. |
|
|
|
4-5хв 10-25 Разів 30-40 Разів 10-15 разів 3-7 раз 7-8хв |
Фронтально одночасно. У паузах між виконанням – вправи на поновлення дихання та розслаблення.
До участі у суддівстві долучити учнів. |
Заключна частина (3-5 хв) |
|
До 1хв 1-2 хв |
Не порушувати рівняння в строю під час ходьби. Фронтально одночасно |
|
До 1 хв |
Прийом і передача м’яча обома руками зверху. |
|
|
До 1 хв |
Рефлексія |
|
|
|
До 1 хв |
У колону по одному |