Конспект уроку для 7 класу
Модуль: Баскетбол
Мета:
сприяти розвитку спритності та координації рухів учнів;
формувати в учнів навички спритності та координації рухів;
виховувати морально-вольові риси: дружбу, взаємодопомогу, відповідальність за свою команду в естафеті.
Завдання уроку:
1.Удосконалення ловіння й передачі м'яча (двома руками від грудей, однією рукою від плеча);
2.Закріпити ведення м'яча,
3.Кидки м'яча у кошик
Конспект уроку
Баскетбол 7 клас
Завдання уроку:
Мета:
Обладнання: баскетбольні м'ячі, секундомір, фішки.
Місце проведення: спортивний зал
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||
І. Підготовча частина (15 хв) |
|||||
1 |
Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку, теоретичні відомості |
1 хв |
В одну шеренгу. Перевірити наявність спортивної форми, фізичний стан учнів, спортивні новини й записи учнів. Перевірити домашнє завдання (присідання з в.п. руки вперед, згинання рук) |
||
2 |
Правила поведінки й техніки безпеки під час виконання фізичних та ігрових вправ |
1 хв |
Фронтальний метод |
||
3 |
Вимірювання ЧСС за 10 с |
30 с |
|
||
4 |
Стройові вправи |
30 с |
Готовність учнів до уроку. Вправи на увагу |
||
5 |
Загальнорозвиеїиті вправи в русі:
|
2 хв |
|
||
6 |
Біг:
|
2 хв |
У колону по одному, по колу зали, дистанція — 2 кроки Руки на поясі
Витягнута рука перед собою
На пальчиках, руки за спиною Поворот виконати на одній опорній нозі |
||
7 |
Перешикування із колони по одному в колону по троє послідовними поворотами в русі |
30 с |
Дихати вільно |
||
8 |
Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці |
7 хв |
Фронтальний метод. Пряма постава. Дихати вільно |
||
9 |
Вимірювання ЧСС за 10 с |
30 с |
120-130 уд./хв
|
||
II. Основна частина (25 хв) |
|||||
1 |
Передача двома руками від грудей |
2хв |
Техніка безпеки під час занять із баскетбольним м'ячем. Фронтальний метод |
||
2 |
Передача однією рукою від плеча |
2 хв |
Ноги напівзігнуті в колінах, одна з них на півкроку попереду |
||
3 |
Ведення м'яча лівим боком правою рукою |
. 2хв |
Приставними кроками |
||
4 |
Ведення м'яча лівою рукою |
2 хв |
Периферичний зір |
||
5 |
Ведення м'яча правою, лівою рукою та передача від грудей |
2хв |
|
||
6 |
Ведення м'яча в колонах та передача з відскоком від підлоги |
2 хв |
Правила безпеки при передачах м'яча в русі, обережність, уважність |
||
7 |
Передача м'яча в трійках та кидок у кошик, через гравця всередині |
2хв |
|
||
8 |
Передача м'яча в трійках та кидок у кошик, від одного гравця до іншого |
2,5 хв |
|
||
9 |
Кидки м'яча в кошик |
Зхв |
Учні шикуються в три колони на відстані 4—5 м від баскетбольного кошика. Кидки м'яча однією рукою від плеча на влучність |
||
10 |
Естафета з м'ячем на спритність та швидкість |
2,5 хв |
Учні шикуються в три колони. У кінці спортивної зали перед колонами є три обручі. Перші гравці за звуковим сигналом ведуть м'яч до обручів та кладуть його в них, назад рухаються звичайним бігом. Другий гравець уперед біжить звичайним бігом, а назад веде м'яч |
||
11 |
Естафета з м'ячем на місці в колонах |
2,5 хв |
Учні залишаються в колонах, із кожної виходить по одному учню та стає перед колоною на відстані 3—4 м. Ці учні за звуковим сигналом починають передавати м'яч від грудей своїй колоні. Учні в колоні, піймавши м'яч, присідають. Виграє команда, що першою дійде до останнього учня в колоні |
||
12 |
Вимірювання ЧСС за 10 с |
30 с |
130-140 уд./хв |
||
III. Заключна частина (5 хв) |
|||||
1 |
Шикування. Вправи на відновлення дихання |
.1,5 хв |
Спокійна ходьба |
||
2 |
Вимірювання ЧСС за 10 с |
30 с |
100 уд./хв |
||
3 |
Підсумки уроку. Оцінювання |
2хв |
Вказати на недоліки та підбити підсумки |
||
4 |
Домашнє завдання |
30 с |
Видатні українські баскетболісти |
||
5 |
Вихід зі спортивної зали |
30 с |
Організований вихід із зали колоною по одному |
||