Урок Контрольна робота

Про матеріал
Урок контролю знань, умінь та навичок розроблено у вигляді різнорівневого роздаткового матеріалу.
Перегляд файлу

8 клас

Контрольна робота по темі: «ПЕРІОДИЧНИЙ ЗАКОН І ПЕРІОДИЧНА СИСТЕМА ХІМІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ. БУДОВА АТОМА»

 

 

І - ІІ рівень

 

1. Установіть відповідність. (2,5 бали)

 

1. лужні метали

 

А. гелій, неон, аргон, криптон, ксенон, радон

2. галогени

Б. по групі: зверху донизу

3. металічний характер елементів посилюється…

В. вертикальний стовпчик подібних за властивостями елементів

4. період – це …

Г. магній, кальцій, стронцій, барій, радій

5. орбіталь – це …

Д. частина простору навколо ядра, де, найімовірніше, перебувають електрони

6. у ядрі атома містяться …

Е. фтор, хлор, бром, йод

7. група – це …

Ж. протони та нейтрони

8. лужноземельні метали

И. по періоду: зліва направо

9. неметалічний характер елементів посилюється…

К. літій, натрій, калій, рубідій, цезій, францій

10. інертні гази

Л. горизонтальний ряд хімічних елементів, розташованих у порядку зростання їхніх відносних атомних мас

 

 

ІІІ рівень

 

2. Охарактеризуйте хімічний елемент Al згідно плану. (3,5 бали)

 

3. Атом елемента має на 2 електрони більше, ніж йон Калію. Назвіть невідомий елемент. Складіть електронну та електронно – графічні формули його атома. (3 бали)

 

 

ІV рівень

 

4. Фосфор масою 15,5 г згорів у кисні. Яка маса фосфор (V) оксиду утворилася? (3 бали)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота по темі: «ПЕРІОДИЧНИЙ ЗАКОН І ПЕРІОДИЧНА СИСТЕМА ХІМІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ. БУДОВА АТОМА»

 

МЕТА: 1) Навчальна: - Здійснити перевірку рівня якості на міцності засвоєних знань учнів по темі, а саме: знання термінів,  правил, загальних формул хімічних сполук. Перевірити вміння записувати хімічні реакції, ставити коефіцієнти у схемах хімічних реакцій та розв’язувати розрахункову задачу за рівнянням хімічної реакції. Виявити рівень засвоєння знань учнів та здійснити систематизацію вивченого матеріалу.

2) Виховна: - Продовжувати виховувати почуття патріотизму (спілкування та письмо українською мовою), самодисципліни та самоконтролю (вміння розподіляти час на виконання завдань).

3) Розвиваюча: - Продовжувати розвивати вміння аналізувати, робити висновки, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї (при розв’язуванні задачі).

 

Ключові компетентності:

  1. вільне володіння державною мовою;
  2. математична компетентність (математичні розрахунки у задачі);
  3. компетентності в галузі природничих наук;
  4. навчання впродовж життя.

 

Тип уроку: урок контролю та корекції знань, умінь та навичок.

 

 

Метод уроку: метод контролю, практичний метод (виконання вправ).

 

Матеріали: індивідуальні картки із різнорівневими завданнями на два варіанти.

 

ХІД УРОКУ

 

І. Повідомлення теми та мети уроку.

 

ІІ. Перевірка знання матеріалу та основних понять.

     Роздатковий матеріал (індивідуальні картки із різнорівневими завданнями.

8 клас

Контрольна робота по темі: «ПЕРІОДИЧНИЙ ЗАКОН І ПЕРІОДИЧНА СИСТЕМА ХІМІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ. БУДОВА АТОМА»

 

І - ІІ рівень

 

1. Установіть відповідність. (2,5 бали)

 

1. лужні метали

 

А. гелій, неон, аргон, криптон, ксенон, радон

2. галогени

Б. по групі: зверху донизу

3. металічний характер елементів посилюється…

В. вертикальний стовпчик подібних за властивостями елементів

4. період – це …

Г. магній, кальцій, стронцій, барій, радій

5. орбіталь – це …

Д. частина простору навколо ядра, де, найімовірніше, перебувають електрони

6. у ядрі атома містяться …

Е. фтор, хлор, бром, йод

7. група – це …

Ж. протони та нейтрони

8. лужноземельні метали

И. по періоду: зліва направо

9. неметалічний характер елементів посилюється…

К. літій, натрій, калій, рубідій, цезій, францій

10. інертні гази

Л. горизонтальний ряд хімічних елементів, розташованих у порядку зростання їхніх відносних атомних мас

 

 

ІІІ рівень

 

2. Охарактеризуйте хімічний елемент Al згідно плану. (3,5 бали)

 

3. Атом елемента має на 2 електрони більше, ніж йон Калію. Назвіть невідомий елемент. Складіть електронну та електронно – графічні формули його атома. (3 бали)

 

 

ІV рівень

 

4. Фосфор масою 15,5 г згорів у кисні. Яка маса фосфор (V) оксиду утворилася? (3 бали)

 

 

ВІДПОВІДІ:

 

І - ІІ рівень

1.

 

 

1-К

2-Е

3-Б

4-Л

5-Д

6-Ж

7-В

8-Г

9-И

10-А

 

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

ІV. Повідомлення домашнього завдання.

     Повторити вивчені терміни із параграфів 17 – 21.

Творче завдання: скласти кросворд по темі: «Кисень».

 

doc
Додано
29 листопада 2021
Переглядів
2175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку