Урок-квест "Лабіринти зарубіжної літератури"

Про матеріал
Підсумковий урок-квест, який містить різні види творчих та ігрових завдань, допоможе вчителю в ігровій формі завершити навчальний рік результативно і позитивно.
Перегляд файлу

 

Мета: в ігровій формі повторити матеріал минулого навчального року; розвивати образне і логічне мислення; стимулювати інтерес учнів до вивчення предмету, до читання взагалі; виховувати прагнення до духовного збагачення, розширення кругозору, естетичний смак.

Обладнання: різнокольорові стікери, маршрутні листи, картки із завданнями, ножиці та клей для створення колажу, мобільний телефон для селфі.

Завдання квесту: пройти станції за маршрутним листом і виконати завдання.

 

Правила:

1. Учні об'єднуються в команди, вибирають капітана та назву команди.

 2. Команди отримують маршрутний лист, завдання,  яке треба пройти.

3. Учитель контролює хід гри, заповнює маршрутні листи, на дошці записує зароблені бали команд.

Маршрут:

  1. Станція «Асоціації».
  2.  «Ребуси».
  3.  «Хмаринка».
  4.  “Хто? Що? Де?”
  5. «Портретна галерея»
  6. «У світі героїв».
  7. «Формула життя»
  8. «Сенкан»
  9. “Мудрість книги”.
  10. «Селфі-студія».

 

 

Станція № 1     “Асоціації”

Завдання: Яким творам відповідають дані малюнки?(назвати автора і його твір). Кожна правильна відповідь - 1 бал.

 

1.

5.

9.

2.

6.

10.

3.

7.

11.

4.

8.

12.

 

Станція № 2      “Ребуси”

Завдання: розгадай ребуси і запиши відповіді

Кожна правильна відповідь - 2 бал

  1. ______________

     

     о=е                                                             о=і

 

2. _________________

                                                               о=а

3.  __________________

 

                                                   Г

4. _______________

   

       б=т

5. _______________

                       

      а=о

 

 

 

Станція № 3  “Хмаринка”

Виконати завдання, давши відповідь на запитання:

Які цитати розміщені у хмарці тегів?

Кожна правильна відповідь -  3 бали

Хмара слів

Цитата

 

.

 

Станція № 4     “Хто? Що? Де?”

Завдання: дай відповіді на запитання, знайди їх в прямокутнику і з’єднай (слова записані зверху вниз, знизу вверх, зліва направо, справа наліво)

Кожна правильна відповідь - 1 бал

 

к

а

н

д

а

т

а

у

х

р

л

і

а

н

н

р

п

л

е

й

т

о

н

к

р

о

т

п

е

н

л

е

й

б

е

р

м

а

н

т

щ

б

п

л

а

с

о

б

о

л

д

р

і

д

ж

п

р

і

с

н

и

й

е

е

х

з

щ

ш

м

у

к

п

р

н

г

у

д

а

р

к

д

л

о

д

ж

о

р

д

ж

к

л

і

в

с

с

к

м

а

р

к

т

в

е

н

ш

е

п

і

т

с

и

а

д

е

т

е

к

т

и

в

л

о

к

л

ш

о

к

ц

н

е

к

у

с

в

і

т

я

з

ь

р

ф

л

о

т

д

е

в

і

х

р

а

з

а

д

а

е

р

ь

б

ю

ч

а

р

л

і

г

і

п

е

р

б

о

л

а

п

а

 

  1. Хто пожертвував собою заради іншої людини та створив свій останній шедевр - ... .
  2. Який художній прийом використовується у билинах для підкреслення сили богатирів? - … .
  3. Хто жив у Шервудському лісі? - ... .
  4. Назвати професію людини, яка має гарну фізичну підготовку, неабиякі розумові здібності, вміє логічно мислити, швидко реагувати на події - … .
  5. Про кого йде мова: іудейка, донька єврея-лихваря, безкорислива, присвятила себе служінню людям - … .
  6. Яке ім’я хлопчика з новели Дж. Олдріджа  “Останній дюйм” - … .
  7. Кому належать слова: “Я хочу творити і творитиму, хочете ви цього чи ні” - ...
  8. Ім’я героїні, яка все життя чекала на “диво” - … .
  9. Ім’я грішника, який у своєму житті “зробив одне добре діло” - … .
  10. У якій баладі автор показав трагедію польського народу, який героїчно боровся за свою незалежність, але у нерівній боротьбі втратив її - … .

 

Станція № 9   “Мудрість книги”

Завдання: Відскануйте QR-коди і запишіть в зошит поради “Як написати відгук про прочитану книгу”

Кожна правильна відповідь - 1 бал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція № 10   “Селфі-студія”

Завдання: Зробити колаж на тему “Книга в житті людини”.  Із запропонованих малюнків зробити колаж та командне селфі з вашою роботою. Фото розмістити в Instagram (Facebook в групі “Урок зарубіжної літератури”) з власними оригінальними хештегами.

За виконане завдання  -3 бали

 

На данном изображении может находиться: один или несколько человек                    

 

              

 

           

 

 

       

 

        Нет описания фото.

 

        Нет описания фото.   Нет описания фото.

 

Відповіді

Станція № 1     “Асоціації”

  1. О. Генрі “Дари волхвів”
  2. Дж. Олдрідж “Останній дюйм”
  3. О.С. Пушкін “19 жовтня 1825 року”
  4. Балада “Король Лір і його дочки”
  5. О. Генрі “Останній листок”.
  6. Е. А По “Золотий жук”.
  7. А. Міцкевич “Світязь”
  8. В. Биков “Альпійська балада”.
  9. А.К. Дойл “Спілка рудих”.
  10. Д.В.Джонс “Мандрівний замок Хаула”.
  11. Ф. Шиллер “Рукавичка”.
  12. В. Скотт “Айвенго”.

 

Станція № 2      “Ребуси”  

  1. Фентезі
  2. Стрічка
  3. Богатир
  4. Лотос
  5. Робін Гуд

 

Станція № 3  “Хмаринка”

 

  1. Люди перестають мислити, коли перестають читати (Дідро)
  2. Кожну книгу потрібно вміти читати (Блез Паскаль)
  3. Кращі з книг - ті, які дають найбільше їжі для роздумів (Анатоль Франц

 

Станція № 4     “Хто? Що? Де?”  (Відповіді)

 

к

а

н

д

а

т

а

у

х

р

л

і

а

н

н

р

п

л

е

й

т

о

н

к

р

о

т

п

е

н

л

е

й

б

е

р

м

а

н

т

щ

б

п

л

а

с

о

б

о

л

д

р

і

д

ж

п

р

і

с

н

и

й

е

е

х

з

щ

ш

м

у

к

п

р

н

г

у

д

а

р

к

д

л

о

д

ж

о

р

д

ж

к

л

і

в

с

с

к

м

а

р

к

т

в

е

н

ш

е

п

і

т

с

и

а

д

е

т

е

к

т

и

в

л

о

к

л

ш

о

к

ц

н

е

к

у

с

в

і

т

я

з

ь

р

ф

л

о

т

д

е

в

і

х

р

а

з

а

д

а

е

р

ь

б

ю

ч

а

р

л

і

г

і

п

е

р

б

о

л

а

п

а

 

  1. Хто пожертвував собою заради іншої людини та створив свій останній шедевр - Берман.
  2. Який художній прийом використовується у билинах для підкреслення сили богатирів? - гіпербола.
  3. Хто жив у Шервудському лісі? - Робін Гуд.
  4. Назвати професію людини, яка має гарну фізичну підготовку, неабиякі розумові здібності, вміє логічно мислити, швидко реагувати на події - детектив.
  5. Про кого йде мова: іудейка, донька єврея-лихваря, безкорислива, присвятила себе служінню людям - Ребекка.
  6. Яке ім’я хлопчика з новели Дж. Олдріджа  “Останній дюйм” - Деві.
  7. Кому належать слова: “Я хочу творити і творитиму, хочете ви цього чи ні” - Джордж.
  8. Ім’я героїні, яка все життя чекала на “диво” - Ассоль.
  9. Ім’я грішника, який у своєму житті “зробив одне добре діло” - Кандата.
  10. У якій баладі автор показав трагедію польського народу, який героїчно боровся за свою незалежність, але у нерівній боротьбі втратив її - Світязь.

 

 

Станція № 7   “Мудрість книги”

 

Відгук - це ваша власна думка про зміст книги, оцінка її позитивних і негативних якостей.

1. Обов'язково вкажіть автора і назву книги, тему і основну думку твору.

2. Де і коли відбуваються зображені події.

3. Запишіть, які епізоди викликали у вас найсильніші враження.

4. Вкажіть, що сподобалося, а що ні й чому.

5. Напишіть про героїв книги, їхні вчинки, цікаві випадки.

6. Зверніть увагу на мову твору, оформлення книги.

7. Вкажіть, чим збагатив вас твір, над якими питаннями змусив задуматися, чи допомогли вам під час читання ілюстрації.

8. Виберіть форму вашого відгуку: лист до товариша, автора твору, лист у видавництво, стаття у стінгазету.

9. Визначте стиль вашого відгуку.

10. Подбайте, щоб у заголовку було виражено основну думку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція № 7   Формули життя

Завдання. Який твір яскраво ілюструє дана формула?

  1. Віра в казку + терпіння + мрійливість + диво, створене власними руками = Здійснена мрія (О. Грін «Пурпурові вітрила»)
  2. Підтримка рідних + наполегливість + боротьба з хижаком + перемога над власним  безсиллям + подолання відстані в стосунках = повноцінна щаслива Родина (Дж. Олдрідж «Останній дюйм»)
  3. Справедливість + шляхетність + гордість + вміння відстоювати правду +  кодекс честі = Справжній лицар (В. Скот «Айвенго»)
  4. Сила волі + мрія + віра в себе + вірність своїм ідеалам + терпіння + вміння ризикувати та не шкодувати  за втраченим + простота в речах = Людина (Р. Кіплінг «Якщо»)
  5. Хочу + Можу + Треба = Усвідомлений вибір професії  = Запорука успіху (А.Азімов «Фах»)

 

Станція № 8   Сенкан

Завдання. Відгадати героя

Ілля Муромець

Добрий, немічний.

Сидить, нездужає, не працює.

Отримав зцілення від старців.

Хліборобський син.

 

Ассоль

Мрійлива, добра;

Долає, вірить, любить;

Дочекалася свого щастя та кохання

Символ вірності.

 

Робін Гуд

Відважний, сміливий .

Повча, захищає, рятує

Був захисником слабких і знедолених .

Герой.

 

Шерлок Холмс

Рішучий, спостережливий

Слухає, спостерігає, аналізує

Людина, що володіє талантом мислення

Детектив.

Станція № 7   Формули життя

Завдання. Який твір яскраво ілюструє дана формула?

 (вказати автора і назву твору). Кожна правильна відповідь – 1 бал

  1. Віра в казку + терпіння + мрійливість + диво, створене власними руками = Здійснена мрія ________________________________________
  2. Підтримка рідних + наполегливість + боротьба з хижаком + перемога над власним  безсиллям + подолання відстані в стосунках = повноцінна щаслива Родина _______________________________________________
  3. Справедливість + шляхетність + гордість + вміння відстоювати правду +  кодекс честі = Справжній лицар ______________________________
  4. Сила волі + мрія + віра в себе + вірність своїм ідеалам + терпіння + вміння ризикувати та не шкодувати  за втраченим + простота в речах = Людина _____________________________________
  5. Хочу + Можу + Треба = Усвідомлений вибір професії  = Запорука успіху ______________________________________

 

Станція № 8   Сенкан

Завдання. Відгадати героя (кожна правильна відповідь 1 бал)

___________________________

Добрий, немічний.

Сидить, нездужає, не працює.

Отримав зцілення від старців.

Хліборобський син.

 

___________________________

Мрійлива, добра;

Долає, вірить, любить;

Дочекалася свого щастя та кохання

Символ вірності.

 

__________________________

Відважний, сміливий .

Повча, захищає, рятує

Був захисником слабких і знедолених .

Герой.

 

__________________________

Рішучий, спостережливий

Слухає, спостерігає, аналізує

Людина, що володіє талантом мислення

Детектив.

Станція № 5     Портретна галерея

Завдання «Відгадати автора і записати під портретом його  імя та прізвище».

Кожна правильна відповідь -  1 бал.

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "картинка джеймс олдрідж"

 

Пов’язане зображення

Гофман

 

Джеймс Олдрідж

Айзек Азімов

Результат пошуку зображень за запитом "картинка олександр грін"

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

Олександр Грін

 

Рюноске Акутагава

Конан Дойл

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "картинка аллан по"

Пов’язане зображення

Герберт Уеллс

Едагор Аллан По

Вальтер Скотт

 

Станція № 5     Портретна галерея

Завдання «Відгадати автора і записати під портретом його  імя та прізвище».

Кожна правильна відповідь -  1 бал.

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "картинка джеймс олдрідж"

 

Пов’язане зображення

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинка олександр грін"

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

 

 

 

 

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "картинка аллан по"

Пов’язане зображення

 

 

 

 

Станція № 6     У світі героїв

Завдання. «Відгадати назву книгу, його головного героя».

Кожна правильна відповідь -  1 бал.

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинка вальтер скотт айвенго ілюстрація"

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

В. Сккотт «Айвенго»

(Айвенго )

О. Генрі «Дари волхвів» (Джим і Делла)

Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» (Софі і Хаул)

Результат пошуку зображень за запитом "картинка альпійська балада  ілюстрація"

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

В. Биков «Альпійська балада» (Іван Терешка і Джулія)

О. Грін «Пурпурові вітрила» (Ассоль і Грей)

Билина  «Ілля Муромець»

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

 

C:\Users\USER-COMFY\Pictures\Останній дюйм картки\1399476011_51.jpg

А.Конан-Дойл (Шерлок Холмс)

О. Генрі «Останній листок» (Берман)

Дж. Олдрідж «Останній дюйм» Бен і Деві

 

Станція № 6     У світі героїв

Завдання. «Відгадати назву книгу, його головного героя».

Кожна правильна відповідь -  1 бал.

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинка вальтер скотт айвенго ілюстрація"

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинка альпійська балада  ілюстрація"

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

 

 

 

 

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

 

C:\Users\USER-COMFY\Pictures\Останній дюйм картки\1399476011_51.jpg

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Андрійчук Тетяна Ярославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 червня 2019
Переглядів
3711
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку