Мета: в ігровій формі повторити матеріал минулого навчального року; розвивати образне і логічне мислення; стимулювати інтерес учнів до вивчення предмету, до читання взагалі; виховувати прагнення до духовного збагачення, розширення кругозору, естетичний смак.
Обладнання: різнокольорові стікери, маршрутні листи, картки із завданнями, ножиці та клей для створення колажу, мобільний телефон для селфі.
Завдання квесту: пройти станції за маршрутним листом і виконати завдання.
Правила:
1. Учні об'єднуються в команди, вибирають капітана та назву команди.
2. Команди отримують маршрутний лист, завдання, яке треба пройти.
3. Учитель контролює хід гри, заповнює маршрутні листи, на дошці записує зароблені бали команд.
Маршрут:
Станція № 1 “Асоціації”
Завдання: Яким творам відповідають дані малюнки?(назвати автора і його твір). Кожна правильна відповідь - 1 бал.
1. |
5. |
9. |
|
|
|
2. |
6. |
10. |
|
|
|
3. |
7. |
11. |
|
|
|
4. |
8. |
12. |
|
|
|
Станція № 2 “Ребуси”
Завдання: розгадай ребуси і запиши відповіді
Кожна правильна відповідь - 2 бал
о=е о=і
2. _________________
о=а
3. __________________
Г
4. _______________
б=т
5. _______________
а=о
Станція № 3 “Хмаринка”
Виконати завдання, давши відповідь на запитання:
Які цитати розміщені у хмарці тегів?
Кожна правильна відповідь - 3 бали
Хмара слів |
Цитата |
|
|
|
. |
|
|
Станція № 4 “Хто? Що? Де?”
Завдання: дай відповіді на запитання, знайди їх в прямокутнику і з’єднай (слова записані зверху вниз, знизу вверх, зліва направо, справа наліво)
Кожна правильна відповідь - 1 бал
к |
а |
н |
д |
а |
т |
а |
у |
х |
р |
л |
і |
а |
н |
н |
р |
п |
л |
е |
й |
т |
о |
н |
к |
р |
о |
т |
п |
е |
н |
л |
е |
й |
б |
е |
р |
м |
а |
н |
т |
щ |
б |
п |
л |
а |
с |
о |
б |
о |
л |
д |
р |
і |
д |
ж |
п |
р |
і |
с |
н |
и |
й |
е |
е |
х |
з |
щ |
ш |
м |
у |
к |
п |
р |
н |
г |
у |
д |
а |
р |
к |
д |
л |
о |
д |
ж |
о |
р |
д |
ж |
к |
л |
і |
в |
с |
с |
к |
м |
а |
р |
к |
т |
в |
е |
н |
ш |
е |
п |
і |
т |
с |
и |
а |
д |
е |
т |
е |
к |
т |
и |
в |
л |
о |
к |
л |
ш |
о |
к |
ц |
н |
е |
к |
у |
с |
в |
і |
т |
я |
з |
ь |
р |
ф |
л |
о |
т |
д |
е |
в |
і |
х |
р |
а |
з |
а |
д |
а |
е |
р |
ь |
б |
ю |
ч |
а |
р |
л |
і |
г |
і |
п |
е |
р |
б |
о |
л |
а |
п |
а |
Станція № 9 “Мудрість книги”
Завдання: Відскануйте QR-коди і запишіть в зошит поради “Як написати відгук про прочитану книгу”
Кожна правильна відповідь - 1 бал
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Станція № 10 “Селфі-студія”
Завдання: Зробити колаж на тему “Книга в житті людини”. Із запропонованих малюнків зробити колаж та командне селфі з вашою роботою. Фото розмістити в Instagram (Facebook в групі “Урок зарубіжної літератури”) з власними оригінальними хештегами.
За виконане завдання -3 бали
Відповіді
Станція № 1 “Асоціації”
Станція № 2 “Ребуси”
Станція № 3 “Хмаринка”
Станція № 4 “Хто? Що? Де?” (Відповіді)
к |
а |
н |
д |
а |
т |
а |
у |
х |
р |
л |
і |
а |
н |
н |
р |
п |
л |
е |
й |
т |
о |
н |
к |
р |
о |
т |
п |
е |
н |
л |
е |
й |
б |
е |
р |
м |
а |
н |
т |
щ |
б |
п |
л |
а |
с |
о |
б |
о |
л |
д |
р |
і |
д |
ж |
п |
р |
і |
с |
н |
и |
й |
е |
е |
х |
з |
щ |
ш |
м |
у |
к |
п |
р |
н |
г |
у |
д |
а |
р |
к |
д |
л |
о |
д |
ж |
о |
р |
д |
ж |
к |
л |
і |
в |
с |
с |
к |
м |
а |
р |
к |
т |
в |
е |
н |
ш |
е |
п |
і |
т |
с |
и |
а |
д |
е |
т |
е |
к |
т |
и |
в |
л |
о |
к |
л |
ш |
о |
к |
ц |
н |
е |
к |
у |
с |
в |
і |
т |
я |
з |
ь |
р |
ф |
л |
о |
т |
д |
е |
в |
і |
х |
р |
а |
з |
а |
д |
а |
е |
р |
ь |
б |
ю |
ч |
а |
р |
л |
і |
г |
і |
п |
е |
р |
б |
о |
л |
а |
п |
а |
Станція № 7 “Мудрість книги”
Відгук - це ваша власна думка про зміст книги, оцінка її позитивних і негативних якостей.
1. Обов'язково вкажіть автора і назву книги, тему і основну думку твору.
2. Де і коли відбуваються зображені події.
3. Запишіть, які епізоди викликали у вас найсильніші враження.
4. Вкажіть, що сподобалося, а що ні й чому.
5. Напишіть про героїв книги, їхні вчинки, цікаві випадки.
6. Зверніть увагу на мову твору, оформлення книги.
7. Вкажіть, чим збагатив вас твір, над якими питаннями змусив задуматися, чи допомогли вам під час читання ілюстрації.
8. Виберіть форму вашого відгуку: лист до товариша, автора твору, лист у видавництво, стаття у стінгазету.
9. Визначте стиль вашого відгуку.
10. Подбайте, щоб у заголовку було виражено основну думку.
Станція № 7 “Формули життя”
Завдання. Який твір яскраво ілюструє дана формула?
Станція № 8 “Сенкан”
Завдання. Відгадати героя
Ілля Муромець
Добрий, немічний.
Сидить, нездужає, не працює.
Отримав зцілення від старців.
Хліборобський син.
Ассоль
Мрійлива, добра;
Долає, вірить, любить;
Дочекалася свого щастя та кохання
Символ вірності.
Робін Гуд
Відважний, сміливий .
Повча, захищає, рятує
Був захисником слабких і знедолених .
Герой.
Шерлок Холмс
Рішучий, спостережливий
Слухає, спостерігає, аналізує
Людина, що володіє талантом мислення
Детектив.
Станція № 7 “Формули життя”
Завдання. Який твір яскраво ілюструє дана формула?
(вказати автора і назву твору). Кожна правильна відповідь – 1 бал
Станція № 8 “Сенкан”
Завдання. Відгадати героя (кожна правильна відповідь 1 бал)
___________________________
Добрий, немічний.
Сидить, нездужає, не працює.
Отримав зцілення від старців.
Хліборобський син.
___________________________
Мрійлива, добра;
Долає, вірить, любить;
Дочекалася свого щастя та кохання
Символ вірності.
__________________________
Відважний, сміливий .
Повча, захищає, рятує
Був захисником слабких і знедолених .
Герой.
__________________________
Рішучий, спостережливий
Слухає, спостерігає, аналізує
Людина, що володіє талантом мислення
Детектив.
Станція № 5 “Портретна галерея”
Завдання «Відгадати автора і записати під портретом його ім’я та прізвище».
Кожна правильна відповідь - 1 бал.
|
|
|
Гофман
|
Джеймс Олдрідж |
Айзек Азімов |
|
|
|
Олександр Грін
|
Рюноске Акутагава |
Конан Дойл |
|
|
|
Герберт Уеллс |
Едагор Аллан По |
Вальтер Скотт |
Станція № 5 “Портретна галерея”
Завдання «Відгадати автора і записати під портретом його ім’я та прізвище».
Кожна правильна відповідь - 1 бал.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Станція № 6 “У світі героїв”
Завдання. «Відгадати назву книгу, його головного героя».
Кожна правильна відповідь - 1 бал.
|
|
|
В. Сккотт «Айвенго» (Айвенго ) |
О. Генрі «Дари волхвів» (Джим і Делла) |
Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» (Софі і Хаул) |
|
|
|
В. Биков «Альпійська балада» (Іван Терешка і Джулія) |
О. Грін «Пурпурові вітрила» (Ассоль і Грей) |
Билина «Ілля Муромець» |
|
|
|
А.Конан-Дойл (Шерлок Холмс) |
О. Генрі «Останній листок» (Берман) |
Дж. Олдрідж «Останній дюйм» Бен і Деві |
Станція № 6 “У світі героїв”
Завдання. «Відгадати назву книгу, його головного героя».
Кожна правильна відповідь - 1 бал.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|