Урок математики. Тема: " Таблиця множення 9"

Про матеріал

Казка містить унікальну інформацію про особистість і її внутрішній світ, допомагає зрозуміти очікування і прагнення, сильні і вразливі місця, особливості світовідчуття і, головне, дає уявлення про систему цінностей.

Перегляд файлу

 

 

Тема:   Таблиця множення числа 9.

 

Мета:   - ознайомити та засвоювати таблицю множення 9;

  • формувати вміння розв’язувати приклади і задачі з опорою та без

опори на таблицю множення числа 9;

  • розвивати обчислювальні навики, просторові уявлення, логічне

мислення, пам’ять, мову учнів;

  • виховувати цікавість до уроку математики, взаємодопомогу.

 

Обладнання: таблиця множення, демонстраційний матеріал.

 

Хід  уроку.

 

І. Загальнокорекційний етап.

1. Оргмомент. Привітання з класом. З’ясувати хто з дітей відсутній на уроці та по якій причині.

2. Нервово-психологічна підготовка.

Вчитель:   За вікном сніжок летить,

                  Вітром завіває,

                  А до нас урок веселий

                  Швидко поспішає.

 

ІІ.  Основний етап.

 

  1. Актуалізація опорних знань.

Вчитель:     Із солодкої країни

                    Гості завітали нині

                    Всі їх люблять і чекають,

                    Радо завжди зустрічають

                    Познайомитись пора,

                    Чи не правда , дітвора?

 

Загадка:      Я – смачненький (показ апельсина , або малюнок апельсина),

                    Це – мій братик (показ мандарина, або малюнок мандарина),

                    А за нами скаче он – пан (показ лимона, або малюнок

                    лимона)- (діти повинні назвати предмети)

                   Соковиті, вітамінні у цитрусовій родині.

  • Що ви можете розказати про них?

( Відповіді дітей: апельсин і мандарин – оранжевого кольору, круглої форми, солодкі, це фрукти.

Лимон – жовтого кольору, овальної форми, кислий, це фрукт.)

  1. Контроль, корекція та закріплення знань.

а) Інтерактивна технологія "Незакінчене речення".

Вчитель:   Нам в дорогу знову час

                  Завдання цікаве чекає нас.

 

  • Дія множення – це (відповіді дітей: додавання однакових доданків).
  • Числа при множенні називаються – (відповіді дітей: множник, множник, добуток).
  • Дія множення позначається – (відповіді дітей: крапка).

     б) Інтерактивна технологія "Сніжинка"

  1. Хвилина каліграфії.

Вчитель:   Зима нам у дарунок

                  Дала  ось цей пакунок

                  Ми його відкриваєм

                  Радо гостю привітаєм. (з мішечка дістаю цифру 9).

 

  • Запис цифри 9 цілий рядок.
  1. Оголошення теми уроку. Подача нового матеріалу.

Вчитель:      Цифра 9 непроста,

                     Цифра 9 чарівна

                     Гордовито походжає

                     Таблицю множення вивчає.

Отже, ми продовжуємо вивчати таблицю множення і сьогодні надійшла черга вивчити таблиці множення на 9.

а)  Робота з підручником ( Богданович, математика 3 клас).

-  Інтерактивна технологія " Мозковий штурм" ст..92 № 559, 560.

( читання і запам’ятовування таблиці множення 9).

б) Розв’язування прикладів з опорою на таблицю множення 9

ст..93 № 561 ( І і ІІ стовпчики)

І стовпчик – колективно на дошці і в зошитах

ІІ стовпчик – самостійно.

  1. Фізхвилинка.

Вчитель:          В коло всі ставаймо

                         І танок веселий починаймо.

                         Будем Новорічний хоровод водити

                         Щоб усіх навколо звеселити.

(Співаємо пісню  "Морозець" з рухами).

  1. Робота над задачею.

Задача 562 – колективно.

Гв. – 4 в. по 9 кв.

Р. – 1 в. по 7 кв.

- Скільки було ваз з гвоздиками? ( відповіді дітей).

- Скільки гвоздик було у вазах? (по 9 квіток в одній).

- Про що можемо дізнатися? (скільки всього було гвоздик у вазах).

- Якою дією? (множення).

- Складіть вираз:

1). 9 х 4 = 36 (кв.) – гвоздик;

- Чи можемо дізнатися скільки квітів було у вазах? (Так).

- За допомогою якої дії? (Додавання)

- Складіть вираз:

2) 36 + 7 = 43 (кв.) – всього.

В-дь: 43 квітки всього.

 

  1. Закріплення матеріалу.

Інтерактивна технологія "Ланцюжок"

       2 х 9 : 3 х 9 + 2 : 7 х 9

 

ІІІ.  Заключний етап.

 

  1. Оцінювання відповідей. Прокоментувати оцінки дітей.

Вчитель:    Час настав прощатися

                    Але урок просто не кінчається,

                    Диво завжди у кінці трапляється (оцінювання).

  1. Домашнє завдання : ст. 92 № 560 – табл..вивчити, № 566, 567.
  2. Приведення в порядок робочих місць.
  3. Організований вихід на перерву.

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Інкл
Додано
26 липня 2018
Переглядів
849
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку