Урок «Ми любимо природу палко!»

Про матеріал

формувати екологічне мислення і свідомість шляхом ігрової діяльності; поширювати досвід прийняття екологічно правильних рішень; розвивати активність, кмітливість, свободу дій, що розумно поєднується з вимогами взаємної поваги; виховувати відчуття краси природи та її гармонії, турботливе ставлення до природних об'єктів.

Перегляд файлу

 

 

 

 

ЗЕЛЕНИЙ ДЕНЬ

 

 

                          Підготувала:                              

                                                                                  Нікітенко Інга Владиславівна

                                                                                        вчитель початкових класів

                                                                                        Старицької ЗОШ I ступеня

                                                                                                   Яворівського району

 

Понеділок - зелений!

 

(День навколишнього світу)

 

Девіз дня: «Люби, бережи, бережи!»

 

Зелений колір - символ юності, відродження і оновлення. Як зворушливо виглядають тоненькі зелені паростки, наперекір всьому виростають на попелище або пробиваються крізь асфальт!

 

Це самий урівноважений з усіх кольорів спектру.

 

Зелений - колір самої природи, колір життя.

 

Він має безліч відтінків - від смарагдово-зеленого до салатового і бірюзового. Він підвищує тонус і заспокоює, створює відчуття відпочинку, надовго підвищує працездатність.

 

Найкраще він діє на нормальних здорових людей, збільшує гостроту зору і концентрацію уваги.

 

 

1. Екологіческій КВК

2. Запис висловів про природу. ( створення лепбука)

3.Вирізання дерев, ялинок і наклеювання.

4.Стінгазета ( дерева, ялинки)

 

Тема. «Ми любимо природу палко!»

Мета: формувати екологічне мислення і свідомість шляхом ігрової діяльності; поширювати досвід прийняття екологічно правильних рішень; розвивати активність, кмітливість, свободу дій, що розумно поєднується з вимогами взаємної поваги; виховувати відчуття краси природи та її гармонії, турботливе ставлення до природних об'єктів.

Обладнання:  комп’ютерні презентації, пісні, у яких оспівані рослини, пазли, математичне віяло, вирізані ялиночки, малюнки тварин, дерев, комах, кущів, домашніх тварин, малюнки до українських народних казок, напис на дошці, емблеми, нагороди переможцям.

Вступне слово вчителя: ми прийшли на цю землю, щоб жити, працювати і творити. Але ніколи не забуваймо про те, що кожен із нас і всі ми разом узяті - невід’ємна частинка матінки - природи. Світ навколо нас такий чарівний, такий квітучий і радісний, що людині тільки б захоплюватись ним та берегти цю чудову і неповторну красу, але життя нас примушує замислитись, бо не все так добре, як би хотілося. Людська діяльність знищує багато природних ресурсів, нищить бездумно свою Землю і може настати незабаром такий час, коли природа стане проти людей. То щоб цього не сталося, треба вже сьогодні задуматись над своєю діяльністю і навчитися жити на планеті в гармонії з природою, не тільки споглядати її красу і користуватися її благами, але й дбати про її цілісність і непорушність, відчувати її потреби, прислухатись, про що говорить природа.

Багата і квітуча наша Земля. Куди б ми не пішли: в ліс чи в поле - всюди нас зустрічають рослини - зелені друзі. Кожна квіточка, кожне деревце-то загадка природи, сповнена краси і довершеності.

Кажуть, що краса врятує світ. То ж бережімо її!

Вчитель:  А сьогодні - в нас цікава гра,

                  Змагатиметься дітвора

                  В умінні міркувати,

                  Природу захищати.

 

Цей конкурс має виявити, хто з вас краще знає природу рідної землі і проблеми її збереження. Але окрім знань у змаганнях вам повинні допомогти дружба, взаємовиручка, кмітливість і винахідливість.


Виходять 2 команди по 6 учнів.

 

Учитель: Діти, до вас єдине запитання:

                  Усі готові до змагання?

                  Тож не будемо чекати,

                  А почнемо з вами грати.

 

 

  1. Конкурс «Привітання команд»

 

Команда « Ялинки»

 

Наш девіз:

Бережімо ріки,

Бережімо води.

Як матусю рідну,

Бережіть природу.

 

Команда « Сосни »

Наш девіз:

Бережімо кожну

Квіточку й травинку,

Бо ми всі природи

Рідної частинки!

 

 

 

  1. Конкурс «Закінчи вислів»

 

Команда «Ялинки »

 

Колючий, як ... (їжак).

Хитрий, як ... ( лис ).

Злий, як ...(вовк).

Лякливий, як ... ( заєць ).

 

Команда «Сосна»

 

Могутній, як... (дуб ).

Обдерли, як ... ( липку ).

Тендітна, як ...(осика).

Струнка, як ...(береза).

 

 

  1. Конкурс «Переставлянки»

Учитель: ялинки підготували вам чудовий  вислів, але завірюха розвіяла слова по всьому лісу. Зберіть вислів і поясніть його.

Команда «Ялинки»

 

 

Картинки по запросу ялинки картинки               Картинки по запросу ялинки картинки          Картинки по запросу ялинки картинки

 

 

 

        дерево                      власне                           Хто

 

 

 

Картинки по запросу ялинки картинки                Картинки по запросу ялинки картинки            Картинки по запросу ялинки картинки

 

 

 

 

           життя                      рубає                       скорочує

 

 

(Хто рубає дерево, скорочує власне життя.)

 

 

Команда «Сосни»

 

 

Картинки по запросу ялинки картинки              Картинки по запросу ялинки картинки              Картинки по запросу ялинки картинки

 

 

бережи                       Багато                               посади

 

 

 

Картинки по запросу ялинки картинки               Картинки по запросу ялинки картинки              Картинки по запросу ялинки картинки

 

 

 

    Лісу                                немає                          лісу

 

 

 

 

 

(Багато лісу – бережи, немає лісу – посади.


 

  1. Конкурс «З якої казки гості завітали?»

 

Команда «Ялинки»

  1.                Як звати мишенят з відомої казки «Півник і двоє мишенят»?

(Круть і Верть).

  1.                 Які звірі жили в дідовій рукавичці?

 ( Мишка, жабка, зайчик, лисичка, вовк, кабан.)

  1.               Яких героїв з казки « Бременські музиканти » ви знаєте?

( Осел, півень, собака, кіт.)

Команда «Сосни»

  1.                       З якої казки ці герої: дід Андрушка, баба Марушка, собачка Жучка, кицька Мурка?

 (Ріпка ).

  1. У якій народній казці негарна на вигляд тварина перетворилась на прекрасну царівну?

(«Царівна жаба»).

  1. Який «страшенний» звір покарав Козу - Дерезу, що забралася до зайчикової хатки ?

 ( Рак).

 

5.Конкурс «Вустами дитини»

 

 Вчитель зачитує дитячі вислови про відходи. На кожен з них заготовлено 5 висловів. Завдання команд : здогадатися якнайшвидше, що мали на увазі діти.

 

1). В мене багато іграшок зроблено з неї

     Вона буває кольорова, її важко зламати

    Предмети, зроблені з неї, легкі

   Якщо її підпалити, буде багато чорного диму

   Її не можна викидати, бо вона не руйнується в природі

                                                                   (пластмаса).

2). Його винайшли китайці

У нас його роблять з деревини

Він легко горить

З нього буває багато сміття

На ньому, звичайно, малюють або пишуть

                                                                      (папір).

3). Його роблять з піску

Найчастіше воно прозоре

Коли падає, воно розбивається

Коли його нагріти, воно стає в'язким, як тісто

Кинуте у лісі, воно може стати причиною пожежі

                                 (скло).

 

4). Це те, чого багато в місті, але мало в селі

Особливо його багато в промисловому місті, де багато заводів і фабрик

Від нього люди хворіють, голосно кричать, нервують

Його дають різні прилади, машини

Від нього навіть пташки можуть покинути свої гнізда

                                                                            (шум).

 

Фізкультхвилинка

 


Гра на уважність

 

 

  • Якщо я називаю рослину, діти хором говорять «дощ»,
  • Якщо я називаю тварину, діти хором говорять «град».

 

Зебра, миша, льон, кінь, малина, метелик, береза, фіалка,  підсніжник, соняшник, смерека, лисиця, коза, мавпа, заєць, борсук, ромашка.

6.Конкурс «Капітанів»

 

Команда «Ялинки»

  1. Гарбузова господиня (диня ),
  2. Замерзла вода (лід).
  3. Свійський родич зайця (кріль)
  4. Родичка бджоли (оса).
  5. Мурашка - це птах чи комаха ? ( комаха).
  6. Скільки хвостів у 5 корів? (5).
  7. Яке молоко дає чорна корова? (біле).
  8. Хто по дорозі стрибає, а у воді плаває ? (жаба).

 

Команда «Сосни»

1.Суха трава (сіно).

2. Хто ходить за нами у сонячну погоду? (тінь).

3. Найласкавіший хижак ( кіт).

4. Де живе кріт ? (у землі).

5. Скільки  лапок мають комахи ? (6).

6. Скільки пальців на лівій нозі ? ( 5 ).

7. Хто більше важить - 3 зайці чи 1 слон ? ( слон ).

8. Хто плаває, купається, а сухим лишається ? (гуска, качка).

 

7. Конкурс «Хто швидше?

 

  • З пазлів скласти: картинку голуба і горобчика. Розказати про них..

  Домашнє завдання.

 

8.Конкурс - аукціон - презентація.

  •  Переможцем стає та команда, яка надасть більше відомостей про:

калину і вербу.

 

9.Пісенний конкурс

Віночок пісень від кожної команди, у яких оспівані рослини.

 

 

 

 

Підсумок.

 

Я думаю, що сьогодні ми з вами не тільки дізналися багато нового й цікавого про природу, а й змогли визначитися в своєму ставленні до законів її збереження.

 

Адже всі ми хочемо дихати свіжим повітрям, пити чисту воду, жити в екологічно чистому середовищі. Саме від цього залежить здоров'я кожної людини і всієї планети.

 

Давайте ж будемо її берегти ! Всюди, на кожному кроці, кожної хвилини свого життя! Іншого нам не дано!

 

Пам'ятайте: не Земля належить нам, а ми Землі. І завтрашній день її буде таким, яким ми його зробимо сьогодні!

 

 


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Маслієнко Лариса
    Дякую за вашу доробку з даної теми.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
7 травня 2018
Переглядів
753
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку