Конспект уроку
з історії України
для 10-го класу
Підготувала учитель історії
КЗ «Першотравнева ЗОШ І-ІІІ ст.»
Вистороп Тетяна Василівна
Тема. Мобілізаційні заходи. Тактика «випаленої землі» та інші злочини комуністичного тоталітарного режиму.
Мета: з’ясувати природу виникнення та наслідки тактики «випаленої землі»; визначити причини виникнення українського визвольного руху та його військово-політичної формації – УПА; розвивати увагу, пам'ять, мислення, зв’язне мовлення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати навички роботи з історичним матеріалом та історичними картами; виховувати учнів у дусі патріотизму.
Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручник, атлас, контурні карти, роздатковий матеріал, ілюстративний ряд.
Хід уроку
А один – два тижні
Б два – три тижні
В три – чотири тижні
Г чотири – шість тижнів
А 20 червня 1941 р.
Б 21 червня 1941 р.
В 22 червня 1941 р.
Г 23 червня 1941 р.
А холодна війна
Б блискуча війна
В блискавична війна
Г яскрава війна
А «Південь» Б «Північ» В «Захід» Г «Схід»
А найбільшою масовістю оточення
Б найбільшою танковою битвою
В найбільшою авіаційною битвою
Г найбільшою масовістю жертв
А Одеси Б Києва В Харкова Г Севастополя
А 18 вересня 1941 р.
Б 19 вересня 1941 р.
В 18 жовтня 1941 р.
Г 19 жовтня 1941 р.
А оборони Києва
Б оборони Одеси
В оборони Севастополя
Г оборони Харкова
А Львів Б Харків В Ворошиловград Г Сталіно
А у травні 1942 р.
Б у червні 1942 р.
В у липні 1942 р.
Г у серпні 1942 р.
А Італія та США
Б Велика Британія та Італія
В Велика Британія та США
Г США та Франція
А прорахунки та помилки керівництва СРСР і Червоної армії
Б незавершеність процесу переозброєння
В перевага німецького війська у чисельності армії та якості озброєння
Г Антирадянські настрої людей
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
А |
Б |
В |
Г |
Ґ |
Д |
2 |
Е |
Є |
Ж |
З |
И |
І |
3 |
Ї |
Й |
К |
Л |
М |
Н |
4 |
О |
П |
Р |
С |
Т |
У |
5 |
Ф |
Х |
Ц |
Ч |
Ш |
Щ |
6 |
Ю |
Я |
Ь |
— |
— |
— |
Ключ: 35; 41; 12; 26; 34; 26; 24; 11; 53; 26; 62. (Мобілізація)
Сенкан
1. Записати головне слово (іменник)
2. Дібрати до нього 2 прикметники
Орієнтовний вигляд тез:
https://www.youtube.com/watch?v=lZCzaxJ55m8
«Парадокс історичної ситуації полягав у тому, що система, яка внаслідок численних кричущих прорахунків та помилок авторитарної влади поставила країну перед безоднею, мусила тепер в умовах найгострішої воєнно-політичної кризи своїми нещадними, тоталітарними методами врятувати її від загибелі» (український історик М. Коваль).