Тема :
Мета :
розширити та узагальнити знання про життевий та творчий шлях украТнськоТ поетеси УкраТнки ; познайомити з О. ЖурливоТ УкраТнки ; розвивати навички виразного декламуваннЯ мовлення, творчу думку ; збагачувати словниковий запас розширювати Тх викликати в захоплення великоко силою поетеси, у важких ; виховувати почуття любов до украТнськоТ
Обладнання : портрет УкраТнки , виставка книг УкраТнки, виставка дитячих p06iT, картки i3 завданнями, система.
Метод проведення уроку — робота в групаХ.
уроку : Працюй швидко, декламуй виразно, правильно» уроку.
1 момент.
2.0голошення теми уроКу.
Учитель: ми з вами розширимо та узагальнимо знання про доньки украТнського народу УкраТнки.
За i виразне декламування ви будете отримувати З них ми створимо букет для УкраТнки.
Оце перед вами у kBiTax 6apBiHkY
Наша поетеса — Леся УкраТнка.
Колективне декламування
З портрета дивиться на нас
Землячка поетеса.
Це нашоТ
Нескорена, незламна Леся.
З опорних знань
*Що означае 1871 pik? (Це pik народження УкраТнки).
*1875 pik ( Маленька Леся вже BMie читати).
*1876 pik (Майбутня поетеса вчиться вишивати таграти на ).
*1880 pik ( Леся написала перший ).
*1884 pik
дати на у хмаринках навколо сонечка. € i хмаринки без дат).
-Чому хмаринки Так, тому що ви ще багато нового про життевий та творчий шлях УкраТнки..
Доля розпорядилася так, що Лесю УкраТнку дивовижними i в той самий час примушувала виборювати життя в щоденних муках, стражданнях, але вона не здавалася. Пропоную вам пригадати доньки украТнського народу.
4.Поетичний
Робота в групах. ( Кожна група одержуе конверт i3 завданням ).
1 група.
*Розшифруйте назву година»).
*Кому BiH присвячений?
*Продекламуйте цей ( На ekpaHi фрагменти
2 група
*Розгадайте ребус:
*Як це слово пов'язане з життям
байки <<Чиж та Голуб».
З група
назви наших груп мовою.
* Чому на таке завдання?
* Продекламуйте уривок з УкраТнки на трьох мовах.
4 група
* Розгадайте кросворд
* Як називаеться казка, яку Леся написала про
* Улюблена пора року поетеси .
* Справжне УкраТнки .
* Назва першого
* напам'ять <<Давня весна>х
5 група загадку .
Иого не вичерпать Hik0MY,
I не засипати
На ньому не зробити стежку, Щоб
УкраТнки про море ви знаете?
* Продекламуйте один з них.
5. Музична пауза.
Леся УкраТнка була розвиненоко Вона i малювала, i вишивала, була поетесою i перекладачем. дуже любила музику
(учениця грае на
Учитель: Леся УкраТнка писала:
Як умру, на CBiTi запалае Покинутий вогонь моТх стримуваний запалений, удень.
6.Робота над Олени ЖурливоТ УкраТнки» .
про автора
-Читання вчителем.
-Словникова робота.
-Читання за 3MicT0M прочитаного.
7 хвилинка.
Доповтають заздалег(дь гйдготовлен1 учкй.
-Коли двадцятий pik, вона остаточно що — П доля, П зброя, П життя.
-Перша збђжа <<На крилах вийшла у CBiT, коли було 22 роки.
були П поеми, та cTaTTi, а також дуже багато TBopiB для
8.Гра <<Ланцюжок називають твори УкраТнки (за поданим першим словом ).
<<Мамовже зима)»
<<Давня (весна)>> сонечко (в море . . ....(година)»
«На зеленому (горбочку)>>
(навчить)>>
9.Гра <<Шифрувальники».
Кожна група отримуе зашифроване слово. Це слова, вказують на характеру видатноТ украТнськоТ поетеси.
-Якою ж була Леся УкраТнка?
Езаамнл (незламна)
Анесенокр (нескорена)
Лаатониват (талановита)
Егјньаанл )
Влаиоосб (особлива )
1 О. Домашне завдання. Написати TBip на тему <<Чим привабила мене славетна землячка>>.
1 1 уроку.
-Отже, повернемося на початок нашого уроку.
Яку дату ми можемо вписати в пропущену хмаринку?
Що вона означае?
Що вас
Вам подобаеться УкраТнки?
Чим саме?
Тменем УкраТнки названа багато вулиць, TeaTpiB, Постать поетеси скульпторами i художниками pa3iB, П твори перекладено мовами. Леся УкраТнка донька украТнського народу. Ми пишаемося П xBop06i, П твердим характером, духу.