Урок "Підготовка робочого місця продавця до роботи, товарів до продажу."

Про матеріал
Тема уроку: Підготовка робочого місця продавця до роботи. Мета уроку: навчальна: навчитися раціонально організовувати робоче місце продавця; забезпечувати робоче місце необхідним інвентарем; розрізняти товарні запаси; оволодіти навиками розміщування і викладки товару на робочому місці продавця та оформлення цінників на товари. виховна: виховувати в учнів повагу до обраної професії, почуття відповідальності за доручену справу, творчого ставлення до роботи і навчання, охайності під час роботи, дотримання правил санітарії і гігієни, акуратності і зібраності при виконанні роботи. розвиваюча: розвивати самостійність та дотримання техніки безпеки під час виконання практичних завдань; розвивати пам'ять, творчі здібності, естетичний смак.
Перегляд файлу

Урок виробничого навчання № 3.1

Професія: Продавець продовольчих товарів;

Група: 18-П; Курс – 1;

Місце проведення: кабінет -  лабораторія .

Модуль ППТ 3.1- Організація торгово-технологічного процесу на   підприємствах торгівлі

Тема програми: Підготовка робочого місця продавця до роботи, товарів до продажу.

Тема уроку: Підготовка робочого місця продавця до роботи.

Мета уроку:

навчальна: навчитися раціонально організовувати робоче місце продавця; забезпечувати робоче місце необхідним інвентарем; розрізняти товарні запаси; оволодіти навиками розміщування і викладки товару на робочому місці продавця та оформлення цінників на товари.

 виховна:  виховувати в учнів повагу до обраної професії, почуття відповідальності за доручену справу, творчого ставлення до роботи і навчання, охайності під час роботи, дотримання правил санітарії і гігієни, акуратності і зібраності при виконанні роботи.       

  розвиваюча: розвивати самостійність та дотримання техніки безпеки під час виконання практичних завдань;  розвивати пам'ять, творчі здібності, естетичний смак.

  Тип уроку: урок формування вмінь та навичок.

           Форми та методи проведення:   пояснення, бесіда з елементами показу, спостереження, взаємоаналіз, розгляд торгових ситуацій, презентація.

           Міжпредметні  зв’язки:  

        -  «Товарознавство продовольчих товарів»;

        - «Організація торгівлі»;

        - «Охорона праці»;

           Матеріально-технічне забезпечення: гірки, прилавки, зразки товарів, тара, інструкційна картка, підручник, презентація.

         Хід уроку:

І. Організаційна частина: (5 хв.) 

- перевірка присутності учнів; 

- перевірка зовнішнього вигляду учнів, наявності спецодягу;

- санітарний стан  майстерні;

 

ІІ. ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ (40 хв.)

               - Повідомлення теми та мети уроку.

     - Мотивація навчально-виробничої діяльності учнів.

Розгляд проблемної торгової ситуації.

               -  Актуалізація опорних знань (повторення вивченого матеріалу):

1. Назвіть операції торгово-технологічного процесу ви знаєте

           Показ презентації.

Розгляд з учнями основних питань з організації робочого місця продавця.

 

    ІІІ. САМОСТІЙНА РОБОТА УЧНІВ: (210 хв.)

Біжучий інструктаж
Видається завдання для самостійної роботи учнів:

-бригада  №1 – Викладання бакалійних товарів горизонтальним способом.
-бригада  №2 – Викладання чаїв та кави  по видах, сортах, назвах.
-бригада  №3 – Викладання кондитерських виробів.

Зробити викладку та оформити цінники на товар.

Цільові обходи робочих місць. Учні виконують заплановані завдання, при  обході даю додатковий інструктаж по техніці безпеки на робочих місцях.

Перший обхід.
а) майстер в/н спостерігає за правильність організації робочих місць;
б) майстер в/н контролює доцільність і правильність користування інвентарем, обладнанням.

Другий обхід.
а) майстер в/н корегує правильність викладення продовольчих товарів;
б) майстер в/н передбачає появу типових помилок та проводить додатковий інструктаж;
в)майстер в/н вказує окремим учням на причину браку, допущену під час виконання  роботи та показує, як її усунути.

Третій обхід.
а) майстер в/н контролює хід виконання завдання;
б) майстер в/н перевіряє якість роботи.

ІV. Заключний інструктаж  (15 хв)

 а) підведення підсумків;
б) виставлення оцінок;
в) визначення кращих робіт учнів;
Домашнє завдання.

- оголошення теми наступного заняття;
- підбір індивідуальних завдань кращим учням для самостійного відпрацювання нової теми.

Прибирання робочих місць.

 

Майстри в/н. ________________________Г.П. Попова.

                                                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерії поцінування до уроку  № 3.2

Тема: Організація робочого місця продавця при підготовці товару до продажу та продажу товару.

 

1. Актуалізація опорних знань : 10 балів;

За кожну правильну відповідь 1 бал.

2. Відповіді при поясненні нового матеріалу: за кожну правильну відповідь по 1 балу.

Самостійна робота учнів: Практичні завдання.

3. Оформлення цінників: 10 балів (знімається по 1 балу за не достаток реквізитів у ціннику; помарки, виправлення, використовування не за призначенням);

4. Викладка товарів: 20 балів (штрафи 1 бал за не дотримання охорони праці; за неправильну викладку товару;) враховується творчий підхід і естетичне декоративне розміщення товару.

 

Максимальна кількість: 50 балів

 

Оцінювання:

11 – від 50 б. і вище.

10 – від 45 б. до 50 б.

9  - від 40 б. до 45 б.

8  - від 35 б. до 40 б.

7 – від 30 б. до 35 б.

6  - від 25 б. до 30 б.

5  - від 20 б. до 25 б.

4  - від 15 б. до 20 б.

 

 

 

docx
Додано
29 вересня 2020
Переглядів
1334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку