Розробка І уроку з математики у 5 класі
ПОДОРОЖ МІСТОМ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАГАДОК
(Урок захід у 5 класах)
(вчитедь математики Шульга Галина Іванівна)
Мета :
Треба разом привітатись:
Добрий день! (учні відповідають)
Дружно, голосно сказати:
Добрий день!
Вліво, вправо поверніться:
Добрий день!
Туди – сюди посміхніться:
Добрий день!
Тим, хто вчить математику,
Тим, хто любить математику,
Тим, хто знає математику,
Тим, хто ще не знає, що він любить математику,
Цей урок присвячується…
ХІД ЗАХОДУ
Вчитель. Сьогодні ми здійснимо подорож до міста Математичних Загадок.
Ця історія почалася з того, що в усіх дітей зникли їхні улюблені іграшки: комп'ютери, приставки, ляльки, собачки, шоколадки — усе, що вони любили, з чим проводили вільний час, приходячи зі школи додому. Це двійки, що оселилися в дітей у зошитах, повели іграшки в місто Математичних Загадок. А знайти ці іграшки зможе лише той, хто дружить з математикою. Не забудьте взяти із собою в дорогу дружбу, спритність, кмітливість і гарний настрій. Все зібрали? Здається, гарного настрою обмаль. Для того, щоб його додати, кожна команда повинна заспівати пісню, в якій є цифри — j це і буде першим вашим іспитом.
Проспівавши пісню, команди наші відправляються в дорогу й опиняються біля високої красивої брами, що перетинає шлях у чарівне місто. Брама зачинена на замок. Розшифрувавши секрет замка, ви зможете його відімкнути.
«Весела вікторина»
Кожній команді по черзі задаються питання (за кожну відповідь 1 бал). Якщо команда не відповіла на запитання, то це можуть зробити їх суперники.
Питання:
Брама відчинилася — і ви опинилися в місті Математичних Загадок. У місті багато вулиць Кожною і них треба буде пройти, щоб відшукати ваші іграшки , усе, що ви любили, з чим проводили вільний час, приходячи зі школи додому.
Перша вулиця — Математичних термінів
«Переставляшки».
Расшифруйте математичні терміни:
І ось ви вийшли з вулиці і опинилися на перехресті. В який бік іти? Це повинні вирішити (визиваються 6 учнів).
Гра «Склади число »
З цифр скласти число , Що означає дане число ?
(. Учні прикріплюють картки до свого одягу. Тепер кожен учень - це жива цифра. Потрібно правильно скласти числа:
Велика Кітайська стіна 21 097 тис. кілометрів.
У 1978 році на площі перед зоопарком була встановлена скульптура «Мауглі і Багира», що стала емблемою зоопарку. Автором є Інна Юріївна Макушина.
12087 – кількість зубів у садового равлика
2978 голок на тілі у їжачка
12078 – стільки жуків – кароїдів може жити на одному дереві
1897 році будівництво підприємства під назвою «Анонимное общество судостроительных, механических и литейных заводов в городе Николаеве». Скороченною назвою було «Наваль», неофіційно прідприємство також називали Французським заводом. Сьогодні це завод «61 Комунара»
Ми виходимо на вулицю Незавершене прислівя
Конкурс наступний: «Завершити прислів’я».
Ви вдало перетнули цю вулицю і опинилися на площі Танграм.
(на столах конверти з танграмами. Треба скласти квадрат , фігуру на слайді)
З площі Танграм переходимо на проспект Уважний.
На цьому проспекті треба бути дуже уважним .
(один учень на кожен крок називає ряд чисел , але ті числа , що діляться на 3 він називає «не зіб’юсь»
"Загадки-обманки"
Будьте внимательны!
Эти рифмы любят врать.
Их придется проверять!
1)Мышь считает дырки в сыре:
Три плюс две. Всего...
2)Под деревом четыре льва.
Один ушел. Осталось...
3)Варит отлично твоя голова:
Пять плюс один получается…
4)Вышел зайчик погулять,
Лап у зайца ровно…
5)Ходит в народе такая молва:
Шесть минус три получается…
6)Говорил учитель Ире,
Что два больше, чем…
7)Ты на птичку посмотри:
Лап у птицы ровно …
8)У меня собачка есть,
У нее хвостов аж…
9)У доски ты говори,
Что концов у палки…
10)Отличник тетрадкой своею гордится:
Внизу, под диктантом, стоит…
А ось перед нами Лабіринт
Допоможіть знайти вихід.
Ось ми пройшли всі вулиці , звільнили місто від двійок , зібрали всі свої іграшки.
Напишіть на іграшках побажання своїм друзям на навчальний рік.
Подаруйте свої іграшки з побажаннями своїм друзям .