23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок позакласного читання

Про матеріал

Урок позакласного читання по темі "Скоро прийде Миколай " познайомить учнів їз звичаями, традиціями українського народу. Робота в групах , цікаві завдання активізують пізнавальну діяльність учнів.

Перегляд файлу

Тема : СКОРО СВЯТО МИКОЛАЯ

Мета: формувати навички правильного, виразного, свідомого читання. Розширити знання учнів про свято; розвивати образну уяву; збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати віру в силу добра, прагнення до самовдосконалення.

Обладнання : тематична виставка книг, мультимедійний проектор, витинанки з паперу – ангели, картки – завдання для роботи в групах.

                                             Хід уроку

І. Організація класу.

От і все дзвенить дзвінок,

В гості йде до нас урок.

Сядьте зручно! Усміхніться

І на мене подивіться!

Сьогоднішній урок починаю з загадки:

Чудо – коні прилетіли.

Скакуни в тих санях білі.

В санях тих сидить цариця –

Білокоса, білолиця.

Рукавом махає,

Сріблом все вкриває. Що це? (Зима)

ІІ. Повідомлення теми уроку.

-А яке свято вже незабаром будуть відзначати христіяни7

Прочитайте віршик (с.№1)

Замело снігами

у Карпатах плай.

Долами і горами

ходить Миколай.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Розповідь Ангелів про Миколая (1 група)
  2. Розповідь про традиції святкування ( 2 група)
  3. Слухання пісні «Ой хто, хто Миколая любить»

ІV.Вивчення нового матеріалу.

  1. Робота з виставкою книг.
  • Які твори ви підібрали для виставки?
  • Який твір ви порекомендували прочитати своєму товаришу?
  • Чому?
  1. Читання та аналіз творів.

А) Дитинство Святого Миколая Н.Наркевич.

Б)Словникова робота (С.№2)

Священик-

Майно –

Чинити добро –

Лівиця –

Правиця –

В) Читання вступу вчителем

Г)Читання легенди учнями.

Д) Мовчазне читання.

Е) Бесіда за змістом

- Яким було дитинство Миколая?

- Де і з ким бавився Миколай?

- Як жилося сусідським дітям?

- Як ви розумієте ці слова: «Почав потайки чинити добрі діла?»

А як далі склалося життя Миколая?

  • Яка головна думка твору?

3. Фізхвилинка

Гра «Як бути добрим»

Якщо ти знаєш. Що треба бути чемним, вихованим, чемним, ввічливим, встань.

Якщо ти стараєшся бути щедрим, надаєш допомогу іншим, охоче ділишся з товаришем, сплесни у долоні.

Якщо ти намагаєшся бути чесним, правдивим, тупни ногою.

Якщо ти знаєш, що до людей треба ставитися доброзичливо, сплесни в долоні над головою.

Якщо ти вважаєш, що кожен повинен піклуватися про інших, любити ближнього, простягни руки сусіду.

Подаруйте один одному посмішку. Ми всі разом можемо дарувати людям добро.

  1. Робота в групах.

1 група.  «Дива Святого Миколая» Н.Наркевич

Завдання : прочитати оповідання , пояснити, чому Миколая називають чудотворцем.

2 група «Святий  Миколай» Р Кобальчинська

Завдання : прочитати оповідання . Пояснити вислів: « Пусті ті люди, що звичаю не пільнують»

3 група

Завдання : створити коллаж на тему «За добро – добром платять»

4 група

Завдання : Скласти розсипанки. Учись спостерігати.(Сл.№3)

Як на Миколая піде дощ –

Як на Миколая впаде великий іній –

(на гарний урожай хліба, то врожай на озимину)

4.Презентація робіт груп

V. Закріплення вивченого матеріалу.

1.Розгадування кросворду «Чого навчає Миколай»( Сл.№4)

2.Складання вірша про Миколая «Мої перші спроби»

VІ.  Підсумок уроку.

  1. Гра «Відкритий мікрофон»
  2. Самооцінювання роботи на уроці.
  3. 3устріч з Антипком.
docx
Додано
30 червня 2018
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку