Урок Рідний край. Природа рідного краю. Завершення теми "Я і Батьківщина"

Про матеріал
Я досліджую світ (природнича галузь) ________________________________________ Тема: Рідний край. Природа рідного краю. Завершення теми "Я і Батьківщина". ________________________________________ Мета: • Навчальна: ознайомити учнів з природними особливостями рідного краю, підсумувати знання про Батьківщину. • Розвивальна: розвивати спостережливість, уміння аналізувати й узагальнювати інформацію про природу рідного краю. • Виховна: виховувати любов до природи, почуття відповідальності за збереження природних багатств рідного краю.
Перегляд файлу

 

Конспект уроку для 1 класу

Я досліджую світ (природнича галузь)


Тема:

Рідний край. Природа рідного краю. Завершення теми "Я і Батьківщина".


Мета:

  • Навчальна: ознайомити учнів з природними особливостями рідного краю, підсумувати знання про Батьківщину.
  • Розвивальна: розвивати спостережливість, уміння аналізувати й узагальнювати інформацію про природу рідного краю.
  • Виховна: виховувати любов до природи, почуття відповідальності за збереження природних багатств рідного краю.

Компетентності:

  1. Природнича компетентність:
    • Уміння спостерігати, аналізувати та розуміти особливості природи свого краю.
  2. Комунікативна компетентність:
    • Уміння співпрацювати з однокласниками під час групової роботи.
  3. Соціальна та громадянська компетентність:
    • Формування патріотизму, любові до рідного краю через дослідження природи та традицій рідної землі.
  4. Креативність:
    • Застосування творчих здібностей під час створення та презентації лепбука.

Очікувані результати:

  • Учні зможуть розповідати про природні особливості рідного краю.
  • Навчаться працювати у групах, створюючи колективний проект (лепбук).
  • Презентують результати своїх досліджень у вигляді творчого проекту.

Завдання уроку:

  1. Ознайомити учнів з природними особливостями рідного краю.
  2. Підготувати презентацію лепбука на тему "Я і Батьківщина".
  3. Провести роботу в групах над створенням лепбука.
  4. Організувати презентацію лепбука і підсумувати знання учнів про рідний край.

Роздатковий матеріал:

  • Листи паперу, картон для лепбука.
  • Олівці, фломастери, ножиці, клей.
  • Зображення природи рідного краю (дерева, квіти, річки, тварини).

Хід уроку:

1. Організаційний момент. Ранкове коло

  Організація кола:

  • Учитель запрошує всіх учнів стати у коло.

Учитель:
— Доброго ранку, діти! Сьогодні ми розпочнемо наш день із нашого традиційного "ранкового кола". Це чудовий час, щоб поспілкуватися, поділитися гарним настроєм та побажаннями на новий день.

  Привітання:

  • Учитель вітає всіх і зазначає, що сьогодні є особливий день, адже в класі є іменинник.

Учитель:
— А сьогодні в нас особливий день! У когось із нас сьогодні день народження. Давайте привітаємо нашого іменинника/іменинницю (ім'я дитини) оплесками!

  Побажання для іменинника:

  • Учитель пропонує всім учням по черзі висловити свої побажання імениннику. Кожен учень може сказати кілька теплих слів або побажати чогось гарного.

Учитель:
— Давайте побажаємо (ім'я дитини) щось хороше на день народження. Можна побажати здоров'я, радості, здійснення мрій або чогось особливого, що хочеться сказати. Хто почне?

  Пісня або вірш для іменинника:

  • Учні разом із учителем можуть заспівати пісню або розповісти вірш для іменинника, щоб створити святковий настрій.

Учитель:
— А тепер давайте всі разом заспіваємо нашу пісню для іменинника:
«З Днем народження тебе,
З Днем народження тебе,
Щастя, радості бажаємо,
І здоров'я на літа!»

  Спільне побажання від класу:

  • Учні разом із учителем роблять невелике спільне побажання для іменинника, наприклад:
    "Бажаємо щасливих та радісних днів!"

  Фінал:

  • Учитель підсумовує коло, нагадуючи, що кожен день — це можливість бути добрішими та допомагати один одному.

Учитель:
— Сьогодні ми почали з гарного настрою, тому я хочу, щоб кожен з нас провів цей день з радістю і добротою. І не забудьте ще раз привітати Діму сьогодні!

Учитель:
— Сьогодні ми продовжуємо тему рідного краю та завершимо роботу над нашим лепбуком "Я і Батьківщина". Якщо у нас є сьогодні іменинник, давайте його привітаємо!


2. Оголошення теми і мети уроку

Учитель:
— Ми сьогодні дізнаємося більше про природу рідного краю. У кожного регіону є свої природні особливості — ліси, поля, річки, тварини і рослини. Також ми завершимо наш лепбук і кожен з вас зможе розповісти про свою частину проекту.


3. Міні-лекція про природу рідного краю (Презентація)

  • Учитель розповідає про основні природні особливості рідного краю: ландшафти, клімат, рослини та тварини. Пояснює, як вони впливають на життя людей.

Учитель:
— Кожен край України має свої особливості природи. Наприклад, у Карпатах багато лісів і гір, а на півдні країни — поля і степи. У нашому краї які дерева найчастіше зустрічаються? Які тварини живуть у нашій місцевості?


4. Фізкультхвилинка

  • Учні виконують прості фізичні вправи, щоб розім'ятися та відпочити.

Учитель:
— Давайте трошки відпочинемо! Повторюйте за мною: руки вгору, нахили в сторони, присідання.


5. Робота в групах: Створення лепбука "Я і Батьківщина"

  • Учні об’єднуються в групи і працюють над завершенням лепбука. Кожна група готує одну частину: природа, тварини, рослини, культурні особливості.

Учитель:
— Ви вже розпочали роботу над лепбуком. Сьогодні нам потрібно завершити цей проект. Кожна група підготує свою частину: одна — про природу, інша — про рослини та тварини, третя — про традиції нашого краю.


6. Презентація лепбука

  • Кожна група презентує свою частину лепбука перед класом.

Учитель:
— Тепер кожна група представить свою частину лепбука. Розкажіть, що саме ви зробили і чому це важливо для нашого краю.


7.Самоцінювання.  Рефлексія та обговорення

  • Учні діляться враженнями від уроку, розповідають, що їм було цікаво, а що складно.

Учитель:
— Як вам працювалося над лепбуком? Що нового ви дізналися про наш край? Що було найцікавішим на уроці?


Підсумок уроку:

  • Учні дізналися про природні особливості рідного краю.
  • Завершили роботу над колективним лепбуком і презентували свої частини.
  • Взяли участь у колективній роботі, обговорили і закріпили знання про природу та культурні особливості свого краю.

 

 

docx
Додано
13 жовтня
Переглядів
74
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку