Конспект уроку для 1 класу
Я досліджую світ (природнича галузь)
Тема:
Рідний край. Природа рідного краю. Завершення теми "Я і Батьківщина".
Мета:
Компетентності:
Очікувані результати:
Завдання уроку:
Роздатковий матеріал:
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Ранкове коло
Організація кола:
Учитель:
— Доброго ранку, діти! Сьогодні ми розпочнемо наш день із нашого традиційного "ранкового кола". Це чудовий час, щоб поспілкуватися, поділитися гарним настроєм та побажаннями на новий день.
Привітання:
Учитель:
— А сьогодні в нас особливий день! У когось із нас сьогодні день народження. Давайте привітаємо нашого іменинника/іменинницю (ім'я дитини) оплесками!
Побажання для іменинника:
Учитель:
— Давайте побажаємо (ім'я дитини) щось хороше на день народження. Можна побажати здоров'я, радості, здійснення мрій або чогось особливого, що хочеться сказати. Хто почне?
Пісня або вірш для іменинника:
Учитель:
— А тепер давайте всі разом заспіваємо нашу пісню для іменинника:
«З Днем народження тебе,
З Днем народження тебе,
Щастя, радості бажаємо,
І здоров'я на літа!»
Спільне побажання від класу:
Фінал:
Учитель:
— Сьогодні ми почали з гарного настрою, тому я хочу, щоб кожен з нас провів цей день з радістю і добротою. І не забудьте ще раз привітати Діму сьогодні!
Учитель:
— Сьогодні ми продовжуємо тему рідного краю та завершимо роботу над нашим лепбуком "Я і Батьківщина". Якщо у нас є сьогодні іменинник, давайте його привітаємо!
2. Оголошення теми і мети уроку
Учитель:
— Ми сьогодні дізнаємося більше про природу рідного краю. У кожного регіону є свої природні особливості — ліси, поля, річки, тварини і рослини. Також ми завершимо наш лепбук і кожен з вас зможе розповісти про свою частину проекту.
3. Міні-лекція про природу рідного краю (Презентація)
Учитель:
— Кожен край України має свої особливості природи. Наприклад, у Карпатах багато лісів і гір, а на півдні країни — поля і степи. У нашому краї які дерева найчастіше зустрічаються? Які тварини живуть у нашій місцевості?
4. Фізкультхвилинка
Учитель:
— Давайте трошки відпочинемо! Повторюйте за мною: руки вгору, нахили в сторони, присідання.
5. Робота в групах: Створення лепбука "Я і Батьківщина"
Учитель:
— Ви вже розпочали роботу над лепбуком. Сьогодні нам потрібно завершити цей проект. Кожна група підготує свою частину: одна — про природу, інша — про рослини та тварини, третя — про традиції нашого краю.
6. Презентація лепбука
Учитель:
— Тепер кожна група представить свою частину лепбука. Розкажіть, що саме ви зробили і чому це важливо для нашого краю.
7.Самоцінювання. Рефлексія та обговорення
Учитель:
— Як вам працювалося над лепбуком? Що нового ви дізналися про наш край? Що було найцікавішим на уроці?
Підсумок уроку: