Урок "Розв’язування нерівностей з однією змінною"

Про матеріал

Розв'язування нерівностей з однією змінною. Урок узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок.

Перегляд файлу

ВОМС

Томаківської ОТГ

 

 

 

АЛГЕБРА 9  КЛАС

УРОК ЗА  ТЕМОЮ:

 

 

 

 

 

ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ

ТОМАКІВСЬКОГО НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» №1

Дузенка Руслана Алімовича

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

смт. Томаківка

2018 р.


Тема.  Розв’язування нерівностей з однією змінною.

 

Формування компетентностей:

  • предметна компетентність: удосконалити вміння виконувати вправи, що передбачають застосування властивостей лінійних нерівностей з однією змінною; 

ключові компетентності:

  • основні компетентності у природничих науках і технологіях – розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі і які можна розвязати засобами математики;
  • математична компетентність – досліджувати найпростіші математичні моделі реальних обєктів, процесів, явищ за допомогою лінійних нерівностей;
  • соціальна та громадянська компетентності – співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі; висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів;

Тип уроку: удосконалення і застосування знань і вмінь.

Обладнання: проектор, дошка, підручник (автор Істер), зошит, картки із завданнями.

 

Хід уроку.

І) Організаційний етап:

(вислів про нерівність із матеріалів Вікіпедії на слайді; план уроку на дошці для досягнення успіху);

ІІ) Перевірка д/з:

  1. перевірка завдання, заданого за підручником №191, 195(І ст.), 197(2);
  2. виконання тестових завдань із подальшою самоперевіркою і самооцінюванням (проектор, зошит):

 

   

 


   

 

ІІІ) Удосконалення знань:

 Приклади реальних процесів, обєктів, явищ, що моделюються за допомогою лінійних нерівностей:

  • визначення параметра в квадратному рівнянні;
  • знаходження області визначення функції;
  • задачі геометричного, фізичного, прикладного змісту;

ІV) Удосконалення вмінь:

  1. Робота з підручником: №206(2,3);
  2. Додаткове завдання: № 211(1);

V) Застосування знань і вмінь:

 1) Робота з підручником: №208;

 2) Робота в групах (на картках, з подальшою перевіркою; оберіть, хто з членів групи координуватиме роботу і відповідатиме за її кінцевий результат. Складіть план роботи. Роділіть, хто який пункт плану виконуватиме. Розвяжіть задачу. Здайте роботи вчителеві на перевірку).

 ЗАДАЧА. У лісі ростуть дуби, берези і клени, кількості яких відносяться як 3:5:4 відповідно. Якою може бути найбільша кількість дубів, якщо всього дерев не більше 100?

VІ) Підбиття підсумків уроку, рефлексія:

  

 

VІІ) Д/З: 1) за підручником: повт. §5,6, №203, 205, 207;

 2)Додаткове завдання: №212, 215.

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
До підручника
Алгебра 9 клас (Істер О. С.)
До уроку
§ 6. Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності
Додано
16 лютого 2019
Переглядів
1199
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку