Тема: «Розв'язування виразів, задач, рівнянь»
Мета: вправляти дітей у множенні багатоцифрового числа на багатоцифрове (двоцифрове, трицифрове); продовжувати вчити застосовувати закон множення для обчислення значень числових виразів; вчити виконувати контрольно-оцінювальні дії, працювати у групі і парі; виховувати взаємоповагу, старанність, охайність.
Тип уроку: урок конкретизації поняття.
Обладнання: опорні схеми, таблички для усного рахунку, карточки для самооцінювання, мультимедійний супровід.
Проєкт уроку
І. Організація класу Лиш дзвінок на урок продзвенить, Стане кожен серйозним в ту ж мить, Бо багато роботи у нас, І активно працює весь клас!
Розплющте очі, посміхніться «сонечку», вчителеві, один одному. |
Поставити назви груп
Роздати конверти з «Сонечками» (жовте, помаранчеве, червоне) |
ІІ. Математичний диктант 1 234 504 101, 203 104 505, 206 001 001 |
|
ІІІ. Усний рахунок. Гра «Математична розминка» Покладіть таблички для усного розрахунку перед собою. (дивитися таблицю для усного рахунку внизу) Поставте «човники» під 1-м рядком направте ваші весельця між цифрами. (Весельця – знаки «+» та «-». Рахуємо ланцюжком. |
Роздати таблички для усного рахунку Роздати аркуші для само оцінювання
|
ІV. Ситуація успіху. Бесіда. - Над чим ми працюємо на уроках математики? (над багатоцифровими числами). - Що вміємо робити з ними? (Читати, порівнювати, записувати). |
Вивести опорні таблиці на екран |
Постановка навчальної задачі Чи добре ми вміємо множити багатоцифрові числа? (Ще ні.) -Тоді продовжимо роботу над множенням багатоцифрового числа на двоцифрове і трицифрове.
293 846 408 531 452 6154 15 213 47 210 131 3008 1465 2538 2856 531 452 49232 293 + 8461632 1062 1356 18462 4395 1692 19176 111510 452 18511232 180198 |
С.24 N81 Клас поділити на групи (І гр. – 1 ряд, ІІ гр. – ІІ ряд, ІІІ гр.. – ІІІ ряд Фізкультхвилинка |
1. Контрольно-оцінювальні дії. Оцініть роботу казкових героїв на чарівних лінієчках
пр ох |
|
2.Розв'язування рівняння
519 х 304 304 1216 215 304 912 92416 х:304+215=519
х:304=519-215 х:304=304 х=304х304 х=92416 92416:304+215=519 |
Робота з коментуванням. Хто розв’яже, підніміть руку.
|
72 ?
8 раз 23 ?
Розв'язання:
23 216 144 1656 (тонн) – всього;
9 184 (машин) 75 72 36 0 Відповідь:1656 т зерна перевезе поїзд, для цього зерна потрібно 184 машини-зерновози.
4. Розкладання чисел на множники І учень кожної групи розкладає на множники 1 число (підніміть руки); ІІ учень – записує 2 число (підніміть руки); ІІІ учень – записує 3 число (підніміть руки); IVучень – записує 4 число (підніміть руки); V учень – записує 5 число (підніміть руки). |
С.25 N86
1 учень біля дошки, хто розв’яже раніше, підніміть руку!
Вивісити аркуші. Робота в групах на аркушах. Виконуємо за інструкцією. Поставити назви груп |
VІ. Підсумок уроку. - Як ми працювали на уроці? - Чого навчилися? |
|
VІІ. Прогнозування на наступний урок |
|
VІІІ. Д/з. N 97,89 |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
8 |
7 |
6 |
|
|
9 |
7 |
5 |
3 |
1 |
2 |
4 |
6 |
8 |
9 |
7 |
5 |
|
|
2 |
6 |
4 |
8 |
1 |
5 |
9 |
3 |
5 |
7 |
2 |
3 |
|
|
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
8 |
1 |
3 |
4 |
2 |
7 |
5 |
1 |
4 |
5 |
8 |
3 |
|
|
9 |
5 |
1 |
4 |
8 |
2 |
3 |
7 |
6 |
4 |
1 |
5 |
|
|
1 |
3 |
7 |
2 |
5 |
1 |
4 |
2 |
8 |
2 |
6 |
2 |
|
|
8 |
2 |
6 |
4 |
5 |
7 |
3 |
1 |
9 |
3 |
7 |
6 |
|
|
9 |
1 |
5 |
6 |
7 |
4 |
3 |
2 |
8 |
9 |
1 |
5 |
|
|
2 |
4 |
7 |
1 |
8 |
4 |
3 |
5 |
2 |
7 |
4 |
4 |
|
|
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
3 |
4 |
5 |
7 |
9 |
8 |
6 |
|
|
3 |
7 |
9 |
3 |
4 |
2 |
6 |
8 |
8 |
1 |
3 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
- |
+ |
+ |
- |
- |
+ |
+ |
+ |
- |
- |
= |