Урок "Розв'язування виразів, задач, рівнянь"

Про матеріал
Урок математики за системою розвивального навчання ДРіМ (В.В.Давидова,В.В.Рєпкіна і Д.С. Максименка та ін.) для учнів 4 класу.
Перегляд файлу

Тема: «Розв'язування виразів, задач, рівнянь»

Мета: вправляти дітей у множенні багатоцифрового числа на багатоцифрове (двоцифрове, трицифрове); продовжувати вчити застосовувати закон множення для обчислення значень числових виразів; вчити виконувати контрольно-оцінювальні дії, працювати у групі і парі; виховувати взаємоповагу, старанність, охайність.

Тип уроку: урок конкретизації поняття.

Обладнання: опорні схеми, таблички для усного рахунку, карточки для самооцінювання, мультимедійний супровід.

Проєкт уроку

І. Організація класу

Лиш дзвінок на урок продзвенить,

Стане кожен серйозним в ту ж мить,

Бо багато роботи у нас,

І активно працює весь клас!

  • Покладіть на парту сонечко і покажіть свій настрій перед уроком.
  • Закрийте, будь ласка, очі, розслабтесь, уявіть, хто сидить перед вами, хто знаходиться позаду вас, хто праворуч, а хто ліворуч.

Розплющте  очі, посміхніться «сонечку», вчителеві, один одному.

Поставити назви груп

 

 

 

Роздати конверти з «Сонечками» (жовте, помаранчеве, червоне)

ІІ. Математичний диктант

1 234 504 101,  203 104 505,  206 001 001

 

ІІІ. Усний рахунок. Гра «Математична розминка»

Покладіть таблички для усного розрахунку перед собою. (дивитися таблицю для усного рахунку внизу)

Поставте «човники» під 1-м рядком направте ваші весельця між цифрами.

(Весельця – знаки «+» та «-».

Рахуємо ланцюжком.

Роздати таблички для усного рахунку

Роздати аркуші для само оцінювання

 

ІV. Ситуація успіху. Бесіда.

- Над чим ми працюємо на уроках математики? (над багатоцифровими числами).

- Що вміємо робити з ними? (Читати, порівнювати, записувати).

Вивести опорні таблиці на екран

Постановка навчальної задачі

Чи добре ми вміємо множити багатоцифрові числа? (Ще ні.)

-Тоді продовжимо роботу над множенням багатоцифрового числа на двоцифрове і трицифрове.

 

 

 

 

  1. Числові вирази

 

293             846        408        531           452              6154

    15              213         47 210       131 3008

1465            2538      2856        531         452              49232

293          +  8461632    1062         1356          18462

4395        1692        19176    111510     452            18511232  

180198

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С.24 N81

Клас поділити на групи

(І гр. – 1 ряд,

ІІ гр. – ІІ ряд,

ІІІ гр.. – ІІІ ряд

Фізкультхвилинка

1. Контрольно-оцінювальні дії. Оцініть роботу казкових героїв на чарівних лінієчках

 

пр ох

 

 

2.Розв'язування рівняння

 

        519   х                                      304

         304

       1216

          215                               304                                       912

 92416

х:304+215=519

 

х:304=519-215

х:304=304

х=304х304

х=92416

92416:304+215=519

Робота з коментуванням. Хто розв’яже, підніміть руку.

 

  1. Задача

 

    72                                   ?

 

 

8 раз              23        ?

 

Розв'язання:

  1.                                                                                                                      72

  23

             216

           144

           1656   (тонн) – всього;

  1.                                                                                                                    72:8=9 (тонн) - перевозить 1 машина- зерновоз;

 

  1.                                                                                                                    1656   9

   9 184 (машин)

  75

  72

    36

 0

Відповідь:1656 т зерна перевезе поїзд, для цього зерна потрібно 184 машини-зерновози.

 

4. Розкладання чисел на множники

І учень кожної групи розкладає на множники 1 число (підніміть руки);

ІІ учень – записує 2 число (підніміть руки);

ІІІ учень – записує 3 число (підніміть руки);

IVучень – записує 4 число (підніміть руки);

V учень – записує 5 число (підніміть руки).

С.25 N86

 

1 учень біля дошки, хто розв’яже раніше, підніміть руку!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вивісити аркуші. Робота в групах на аркушах.

Виконуємо за інструкцією.

Поставити назви груп

VІ. Підсумок уроку.

- Як ми працювали на уроці?

- Чого навчилися?

 

VІІ. Прогнозування на наступний урок

 

VІІІ. Д/з. N 97,89

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

8

7

6

 

 

9

7

5

3

1

2

4

6

8

9

7

5

 

 

2

6

4

8

1

5

9

3

5

7

2

3

 

 

9

8

7

6

5

4

3

2

1

2

3

4

 

 

8

1

3

4

2

7

5

1

4

5

8

3

 

 

9

5

1

4

8

2

3

7

6

4

1

5

 

 

1

3

7

2

5

1

4

2

8

2

6

2

 

 

8

2

6

4

5

7

3

1

9

3

7

6

 

 

9

1

5

6

7

4

3

2

8

9

1

5

 

 

2

4

7

1

8

4

3

5

2

7

4

4

 

 

5

4

3

2

1

3

4

5

7

9

8

6

 

 

3

7

9

3

4

2

6

8

8

1

3

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

+

-

+

+

-

-

+

+

+

-

-

=

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 січня 2022
Переглядів
420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку