Тема уроку: розв'язування вправ з теми «Логарифмічні рівняння і нерівності.»
Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.
Методи навчання, прийоми: «Мозковий штурм», тестування, робота біля дошки.
Дата ______________
Група _____________
Тема програми: Показникова і логарифмічна функція.
Тема уроку: розв’язування вправ з теми «Логарифмічні рівняння і нерівності.»
Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання й навички учнів з теми «Логарифмічна функція», «Логарифмічні рівняння і нерівності»;
розвивати логічне мислення, навички колективної та самостійної роботи, уміння розраховувати свої сили і оцінювати свої можливості, спонукати до самоконтролю, взаємоконтролю;
виховувати культуру математичної мови, наполегливість, самостійність, контролювати увагу на всіх етапах уроку.
Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.
Методи навчання, прийоми: «Мозковий штурм», тестування, робота біля дошки.
Основні терміни і поняття: логарифм числа, функція, степінь, , основа логарифма, рівняння, нерівність.
Між предметні зв’язки:
Навчально – дидактичне забезпечення: кодопозитиви, завдання для самостійної роботи(Формат ЗНО);бланки для відповідей
Технічні засоби навчання: кодоскоп.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Мотивація навчання.
Сьогодні на уроці ми повинні узагальнити та систематизувати знання з теми «Логарифмічна функція», закріпити й відкоригувати уміння й навички розв’язувати логарифмічні рівняння та нерівності. І.Хіксон говорив: «Якщо відразу не має успіху, то спробуйте ще і ще». Це повинно вас застерегти від можливого розчарування та невдач. І тому, обчислюйте, міркуйте, міркуйте раціонально, пам’ятаючи, що «швидкість потрібна, а поквапливість – шкідлива». «Ті люди, що засвоїли принципи математики, мають на один орган чуття більше, ніж інші смертні». Кожен з вас має бланк відповідей, який треба заповнити протягом уроку. За відповіді на додаткові запитання ви отримуєте додаткові бали для підсумкової оцінки за урок
ІІІ. Актуалізація навчальної діяльності учнів.
«Мозковий штурм»
ІV. Узагальнення й систематизація знань.
«Тестування»
Тестові завдання формат ЗНО
ВАРІАНТ 1
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
100 |
lg 29 |
2 |
10 |
А |
Б |
В |
Г |
|
25 |
-10 |
|
ВАРІАНТ 2
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
20 |
10 |
5 |
|
А |
Б |
В |
Г |
|
8 |
-8 |
-6 |
«Робота біля дошки»
Розв’яжіть рівняння. У відповідь запишіть кількість коренів цього рівняння, які належать відрізку
На наступному етапі уроку нам належить бути уважними. Ми розглянули логарифмічну функцію , якщо а>1, то функція зростає. Покажемо це. (вчитель плавно показує як функція зростає). Якщо 0<a<1, то функція спадає. Покажемо це. Тепер ускладнимо роботу. Я називаю функцію, а ви показуєте її монотонність рухами.
«Робота біля дошки»
Розв’яжіть нерівність . У відповідь запишіть суму всіх цілих розв’язків цієї нерівності.
ВАРІАНТ 1
2.(з відкритою відповіддю). Розв’яжіть нерівність . У відповідь запишіть кількість цілих розв’язків цієї нерівності.
ВАРІАНТ 2
V. Підсумок уроку.
«Зближення теорії з практикою дає найблаготворніше результати», в чому ми й переконалися сьогодні на уроці.
VI. Домашнє завдання.
Розв’яжіть нерівність
Додаток
Кодопозитив
ВІДПОВІДІ ЗАВДАНЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
ВАРІАНТ 1
|
А |
Б |
В |
Г |
1 |
|
|
Х |
|
2 |
Х |
|
|
|
3 |
|
|
Х |
|
4 |
Х |
|
|
|
|
|
0 |
, |
|
|
|
ВАРІАНТ 2
|
А |
Б |
В |
Г |
1 |
Х |
|
|
|
2 |
|
Х |
|
|
3 |
|
|
Х |
|
4 |
|
Х |
|
|
|
|
8 |
, |
|
|
|
Самостійна робота ст 10
(Формат ЗНО)
ВАРІАНТ 1
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
100 |
lg 29 |
2 |
10 |
А |
Б |
В |
Г |
|
25 |
-10 |
|
ВАРІАНТ 2
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
20 |
10 |
5 |
|
А |
Б |
В |
Г |
|
8 |
-8 |
-6 |
БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ
Прізвище, ім’я _______________________________________________
Варіант _________
|
А |
Б |
В |
Г |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
1.
|
|
|
, |
|
|
|
2.
БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ
Прізвище, ім’я _______________________________________________
Варіант _________
|
А |
Б |
В |
Г |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
1.
2.
|
|
|
, |
|
|
|
БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ
Прізвище, ім’я _______________________________________________
Варіант _________
|
А |
Б |
В |
Г |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
1.
|
|
|
, |
|
|
|
2.
БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ
Прізвище, ім’я _______________________________________________
Варіант _________
|
А |
Б |
В |
Г |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
1.
|
|
|
, |
|
|
|
2.