Урок Українська державність в 1917-1921 роках

Про матеріал
Урок Українська державність в 1917-1921 роках містить елементи проектного навчання, розкриває діяльність урядів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку

з історії для 10 класу

для студентів І курсу

ВНЗ І-ІІ рівня акредитації

 

На тему «Українська державність в 1917-1921 роках»

 

 

 

 

 

Розробила викладач суспільних дисциплін Костюченко К. М.

ВП НУБіП України  „Немішаївський

агротехнічний коледж ”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018


ПЛАН ЗАНЯТТЯ №__9__

 

Дисципліна

Історія України

Група

Ф-21

Дата

28 жовтня 2018

Тема заняття

Тема 12. Українська державність в 1917-1921 роках

 

 

 

Мета заняття:

 

з’ясувати події, які започаткували Українську революцію; охарактеризувати внутрішню та зовнішню політику різних урядів;

 

 

 

розвивати вміння студентів здобувати нові знання під час колективного обговорення проблеми; ___________________________________________

формувати якості співбесідників, які володіють навичками доводити,

 

 

 

аргументувати, відстоювати свою точку зору; виховувати толерантне

 

 

 

ставлення і повагу до думок своїх опонентів та історичних подій.

Обладнання

Портрети, карта, студентські проекти, мультимедійне забезпечення.

Форма проведення заняття

Семінар - метод проектів

 

Примітка

а) для І курсів

- класно-урочна,

 

 

 

 

 

б) для ІІ-IV курсів

- лекційно-семінарська.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст і хід заняття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ елементу тривалість

Елемент заняття, питання, форми, методи навчання

і засоби забезпечення заняття

Доповнен-ня, зміни, зауваження

1

2

3

I.   

Організаційний момент

 

ІІ.

Актуалізація опорних знань

 

 

Випереджальне питання

 

 

  • Як австрійці та росіяни ставились до українців?

Перегляд фільму «Українська революція.  Втрачена держава»

 

 

Обговорення в групі

 

 

Евристична бесіда

 

 

  • Наведіть факти, які свідчать про кризові явища в Російській імперії наприкінці 1916 - на поч. 1917 р.
  • Яка подія відбулась в Російській імперії весною 1917 р.?

 

 

 

 

ІІІ.  

Вивчення нового матеріалу

План:

  1. Початок Української революції. Утворення Центральної Ради.
  2. Гетьманський переворот. П. Скоропадський.
  3. Утворення Директорії. Відновлення УНР.
  4. Проголошення ЗУНР. Злука УНР і ЗУНР.

 

 

 

 

 

Група Ф-22 була поділена на 4 підгрупи, які отримали завдання згідно плану семінарського завдання. Кожна група повинна опрацювати матеріал, зробити презентацію, реферат, знайти цікаві факти  та відео по даній проблемі.

 

 

 

 

 


 

№ елементу тривалість

Елемент заняття, питання, форми, методи навчання і засоби забезпечення заняття

Доповнення зміни, зауваження

1

2

3

 

Повідомлення студентів

 

 

Кожна група студентів показує опрацьований матеріал в вигляді презентацій, розкриваючи внутрішню політику різних урядів.

І ставить питання до аудиторії. Після кожного питання викладач рецензує роботу студентів.

 

 

  • Перша група презентує роботу на тему «Початок Української революції. Утворення Центральної Ради».
  • Друга група - «Гетьманський переворот. П. Скоропадський».
  • Третя  група - «Утворення Директорії. Відновлення УНР».

Четверта група - «Проголошення ЗУНР. Злука УНР і ЗУНР».

 

 

 

 

 

Гра «Всі на вбори»

 

 

Від кожної групи виходить представник, який презентує передвиборчу програму різних урядів: УЦР - М.Грушевський, Директорії – С.Петлюра та В.Винниченко, ЗУНР – Є.Петрушевич та гетьмана Скоропадського. Обговорення програм дій:

 

 

  • Чия передвиборча програма вам сподобалась?
  • Якщо б ви жили сто  років тому, за кого проголосували?

 

 

 

 

IV.

Закріплення та узагальнення  вивченого матеріалу:

 

 

Інтерактивна вправа «Відкритий мікрофон»

 

 

  • Назвіть прорахунки та історичне значення революції
  • Висловіть своє побажання в розбудові державотворчих процесів України майбутньому поколінню

 

 

 

 

V.

Підсумки

 

 

Рефлексія.  «Мозковий штурм» 

 

 

  •  Які питання заняття є і сьогодні актуальними?
  • Чого вчать наших сучасників події, які сталися

в Україні в 1917-1921 роках?

  •  Як ви вважаєте, що є головним з того,

про що ви дізналися з цього заняття?

 

 

 

 

 

Оцінювання здійснюється за такі види роботи: збір інформації, презентацію, реферат, виступ, портфоліо (наприкінці роботи)

 

 

 

 

VI.

Домашнє завдання

 

 

Підготуватись до семінару через дві пари 

«Україна в роки другої світової війни»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Підпис викладача _____________________ Костюченко К. М.


Тема 12. Українська державність в 1917-1921 роках

 

з’ясувати події, які започаткували Українську революцію; охарактеризувати внутрішню та зовнішню політику різних урядів;

розвивати вміння студентів використовувати набуті знання, та здобувати нові знання під час колективного обговорення проблеми;

формувати якості полемістів, співбесідників, які володіють навичками доводити, аргументувати, відстоювати свою точку зору;

виховувати толерантне ставлення і повагу до думок своїх опонентів та історичних подій.

 

Метод проектів - це метод, в основі якого лежить розвиток пізнавальних, творчих навичок студентів, умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, критично мислити.

Проект це «п’ять П»

Проблема

Проектування (планування)

Пошук інформації

Презентація (представлення результатів)

 Портфоліо

 

Правила роботи в групі

 

Дотримуйся теми;

Різні ідеї цінуються;

Людина сама вирішує скільки часу вона відводить спільній роботі;

Вислухай усіх, не перебиваючи;

Не говори одночасно з іншими;

Поважай різні думки;

Будь-які питання важливі;

Обдумав,

             Сформулював,

                              Висловив;

Ми всі партнери!

Головним завданням методу проекту є відповідальність за команду

 

 

docx
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 10 клас (Кульчицький С.В., Лебедєва Ю.Г.)
Додано
30 січня 2019
Переглядів
840
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку